obey-robots.txt
25 Juli 2017, 00:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Help :(

MDC
Goeiemiddag,

Ik zit met een groot probleem. Ik heb hier vorige maand ook al gepost dat mijn internet niet meer werkte. Ik heb nog steeds geen verbinding. We zijn er inmiddels met het hoofdkantoor achter gekomen dat mijn buurman (zelfde adres) internet bij het net heeft aangevraagd en dat die mijn lijn hebben gepakt.
Alice kan niet leveren op het andere paar word er gemeld door kpn en door alice.
Imiddels al uren met klantenservice van het net, kpn en alice gesproken. Kpn zegt eigenlijk zoek het maar uit en thats it. De enige optie die ze wel voor me hebben is een abbo van 65 euro in de maand dit kan ik echt niet missen.

Ik weet echt niet meer wat ik kan doen. Heeft iemand een idee of is er misschien iemand die kan helpen. Ben nu al sinds 15 maart offline en weet echt niet meer wat ik kan doen.

Alvast bedankt groetjes Maurcie

TCP_IP
Dus eigenlijk zit de fout bij de buurman ? Hij zal contact met hetnet moeten opnemen om de lijn te verhuizen naar z'n eigen adres.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

MDC
TCP_IP schreef:
Dus eigenlijk zit de fout bij de buurman ? Hij zal contact met hetnet moeten opnemen om de lijn te verhuizen naar z'n eigen adres.

Ik snap je gedachte maar eigenlijk ligt het niet aan mijn buurman.

Het zjn twee woningen op 1 adres. Het Net heeft dus eigenlijk gewoon een actieve lijn van alice eruit gegooit en hun signaal erover heen gezet.

Dit mag zoiezo niet zomaar lijkt mij maar goed van kpn hoef ik niks te verwachten. Hun geven ook gewoon toe dat dit niet mag maar ze kunnen het niet terug draaien zeggen ze.
Gewijzigd door MDC op 16 april 2009, 16:54

h_henkie
Neem eens contakt op met http://www.consuw...s/Over_ons Dit klink misschien als grof geschut, maar ze zien wel door de bomen het bos. In ieder geval hebben ze mij goed geholpen door te kunnen vertellen wie waar verantwoordelijk voor is en hoe je dat kan afdwingen als dat noodzakelijk is.

TCP_IP
Vind maar vreemd dat KPN er zo passief bij zit.
Ik zou niet weten waarom er niet op het 2e aderpaar geleverd kan worden.

Alles bij Alice stopzetten, niks betalen en naar een provider gaan die wel op 2e aderpaar kan leveren.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

MDC
Hoi allemaal,

Hier weer een kleine update... inmiddels is mijn abbo bij alice beeindigt. Vervolgens vol goede moed geprobeerd te bestellen bij andere ISP kunnen allemaal niet leveren op 2e aderpaar krijg ik te horen Sad Toch maar weer is met kpn gebeld er werd mij verteld dat het niet had mogen gebeuren en dat het slimste is om een aangetekende brief te sturen naar kpn. Dus dat heb ik maar gedaan en nu maar afwachten op bericht.

bruno001
Probeer eens dit adres:
escalatieteam.multiplay@kpn.com

Hier zitten een paar gasten met verbindingen die het niet leuk vinden als KPN aan de schandpaal wordt genageld.

Schrijf wel gelijk erbij dat je van plan bent een schadevergoeding te eisen van KPN voor alle ellende en dat je er een advocaat achter gaat zetten.
Stuur een kopie van je mail gelijk mee naar Kassa, dat vinden ze heel vervelend bij KPN.

Bruno

MDC
Bedankt voor de tip... Denk je dat hun wel iets kunnen doen dan?

Ik wacht nog heel even af wat ik hoor over me brief, kijken wat ze gaan doen. Mocht daar niks uitkomen ga ik inderdaad andere stappen ondernemen want dit had gewoon nooit mogen gebeuren. En dan heb ik het nog niet eens over alle kosten die gemaakt zijn door klantenservice etc.

Ik maakte vorige maand gebruik van een Hi dongel mocht je een maand gratis proberen en heb nu een maand proberen bij vodafone. Werkt wel maar goed niet echt lekker natuurlijk, wil gewoon weer een knappe verbinding hier hebben.

Bedankt voor de reacties tot nu toe Smile

Groetjes.

pieter-st
bruno001 schreef:
Probeer eens dit adres:
escalatieteam.multiplay@kpn.com

Hier zitten een paar gasten met verbindingen die het niet leuk vinden als KPN aan de schandpaal wordt genageld.

Schrijf wel gelijk erbij dat je van plan bent een schadevergoeding te eisen van KPN voor alle ellende en dat je er een advocaat achter gaat zetten.
Stuur een kopie van je mail gelijk mee naar Kassa, dat vinden ze heel vervelend bij KPN.

Bruno

Ik heb ook een mail naar multiplay@kpn gestuurd en dit heeft veel geholpen, ik heb namelijk €185 terug gekregen en een heel groot bloemstuk, verder is mij gevraagd of ik meer kosten heb gemaakt (Telefoonkosten etc. of er veel tijd in had gestoken dan zou ik ook deze kosten vergoed krijgen, een beetje veel druk helpt dus toch.

Pieter-st

manyac
Als jullie op hetzelfde adres wonen, is het dan niet veel makkelijker om internet te delen?

Als het echt verschillende woningen zijn, vind ik het raar dat je de telefoonaansluiting met elkaar deelt. Hoe doen jullie dat met de vaste telefoonlijn? Deel je die ook? Anders kan maar een van jullie een vaste lijn hebben...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Help :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief