obey-robots.txt
19 September 2017, 21:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Overstappen naar ziggo, adsl-lijn actief houden?

CJKent
Hoi,

Na een jaar bij Alice gezeten te hebben, ben ik toch van plan over te stappen naar een Ziggo all-in-one pakket. De aanvraag hiervan is inmiddels de deur uit.

Nu was ik dus van plan om een opzegbrief naar Alice te sturen, maar hier heb ik even een vraag over: Moet ik de volgende zin ook in mijn brief zetten? "Ik verzoek u het ADSL-signaal op de lijn actief te laten, zodat mijn nieuwe provider zonder onderbreking van mijn internetverbinding het abonnement kan voortzetten".

Ik vraag me namelijk af of het noodzakelijk is om de ADSL-lijn actief te houden, aangezien Ziggo van de Kabel gebruik maakt, en niet van ADSL.

Alvast bedankt voor het antwoord! Smile

TCP_IP
Is niet noodzakelijk, je zegt het zelf al:

aangezien Ziggo van de Kabel gebruik maakt, en niet van ADSL.

Het is natuurlijk wel fijner voor jezelf dat je een makkelijke overgang hebt, dus dat Alice nog een paar dagen actief blijft na je oplevering van Ziggo.

Maar het zijn maandcontracten bij Alice dacht ik dus lijn word einde van de maand eraf gehaald dan lijkt me.

Als je je telefoonnummer door Ziggo laat overnemen geef dit wel voor de zekerheid aan zodat Alice het actief houd zodat het overgenomen kan worden.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

Ildren
Duidelijke uitleg TCP_IP ;-)

Geef duidelijk aan Alice aan dat je overstapt naar een andere provider (eventueel ziggo vernoemen) en geef heeeel duidelijk aan dat je je nummer wil behouden.

Een actief signaal op de Aders, is niet meer noodzakelijk als alice word afgesloten. Als je weer van Adsl gebruik wilt gaan maken, neemt de provider die je dan hebt, de aders weer in gebruik, en word het signaal weer actief.

Menon

CJKent
Ok, beiden bedankt voor het antwoord. Zal de brief meteen op de post doen Smile

Alex
Ik zie je dan wel op het zuster forum op Forum Ziggo.

Ik hoop voor je dat alles goed gaat.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen naar ziggo, adsl-lijn actief houden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Overstappen naar...? Algemeen 1 18 maart 2013, 23:39
Van het kastje naar de muur... Storing 10 20 juli 2012, 23:34
Van Draadloos terug naar bekabeld internet lukt niet Algemeen 8 15 oktober 2011, 18:34
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief