obey-robots.txt
24 Oktober 2017, 04:03
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ik #### HET HELE ALICE AF!!

miss-caatje
Verschrikkelijk wat een asociaal rot bedrijf zeg!!Wat een t**ringlijers ik wil er nooit maar dan ook nooit meer iets mee te maken hebben!!Mijn abonnement in augustus 2008 netjes opgezegd per 30 november 2008, tevens van Alice een bevestigingsbrief gehad dat ik per 30 november heb opgezegd en dat ik in het voren betaal, ook stond erin dat de eventueel de teveel in rekening gebrachte kosten terug gestort gaan worden. Ik heb netjes altijd op tijd betaald. Tevens Netjes mijn modem rond 27 a 28 november 2008 opgestuurd. En wat nu!!???Krijg ik een factuur dat ik de kosten van 1 december 2008 tot en met 31 december 2008 MOET BETALLEN!!WAT EEN BRUTALE APEN ZEG!!Ik ben er nu al meer dan 4 maanden mee bezig....brieven schrijven, kopie bevestigingsbrief opgestuurd. TELEFOONKOSTEN!!(25cpm)!! MAAR ZE BLIJVEN MAAR AAN DE GANG MET AANMALINGEN DREIGBRIEVEN, TELEFOONTJES Ik kom er gewoon NIET van AF!!EN NU DOEN ZE HET ZO: Ze bellen mij op met de DREIGING VAN DE DEURWAARDER!!!WAT BRUTAAL!!!Ik leg het ze de hele tijd uit...maar ze luisteren NIET!!Tevens als ik namen noem van hun collega's met wie ik heb gesproken....kennen ze allemaal niet. Ze kennen elkaar niet daar!!Nou er zullen wel 3000 werknemers werken daar!!IK BEN HET ECHT BEU!!En ik neem gerechtelijke stappen (heb godzijdank een rechtsbijstandverzekering) en dat om 20 euro maar ik ga dat niet betalen. Kom zeg!! Ik heb geen gebruik van hun diensten gemaakt, netjes betaald etc... En ik had zelfs nog teveel betaald en in januari 2009 een creditering gekregen!!Die ze ook weer terug willen!!Zo dat is eruit.FUCK ALICE!!
Gewijzigd door BMP op 08 mei 2009, 23:45

Anabozzo
Mocht het enige troost brengen. Je hebt helemaal gelijk.
Ik was van Tele2 overgegaan naar Alice en alles zou omgezet worden met behoud van mijn eigen telefoonnummer. Bij Tele2 is het dan op tijd opgezegd als afgesproken met Alice. Wat doen ze?? Bij een wijziging van mijn profiel wordt mijn profiel niet gewijzigd, nee het wordt verwijderd en opnieuw aangemaakt met een vertraging op de aansluiting van 3 weken. Deze drie weken hebben geresulteerd in het verwijderen van mijn telefoonnummer bij Tele2 alvorens het overgenomen kon worden bij Alice. Resultaat: Mijn telefoonnummer die ik al 10 jaar had en waar iedereen mij mee kent is kwijt!!!! Telfoontjes en mails en tussenkomst rechtsbijstand heeft niets uitgemaakt. Ten eerste moet de schade op zijn minst 300 euro anders doen ze niets voor je maar dan een telefoonnummer zoekmaken kan niet aangepakt worden. Omdat Alice ook maar net begon in NL was het ook niet bekend bij een tuchtcommisie. Dus helemaal niets.
Ze maken mijn telefoonnummer kwijt en komen er mee weg ook!

Tiessie
Ik snap je frustratie totaal, wat een ellende he, ik heb nog geen minuut alice werkzaam gekregen maar ze bleven wel geld innen, nu ellende ivm modem wat allang en breed terug is.

Ze hebben een administratie van lik me vestje daarzo, ik zal blij zijn als ik het hele Alice gebeuren kan afsluiten maar voorlopig gooi ik nog geen mail of brief van ze weg.

biggetje
Ik snap het niet.
Dit is al de zoveelste negatieve topic die ik lees en heel wat erger dan dat ik ooit geschreven heb.

Nu echter zie ik NERGENS ook maar enige reactie van een mod of admin, dat geeft te denken, toch ?

Of het hele moderatieteam heeft het licht gezien of ze hebben altijd gewoon op de man gespeeld.

Ben benieuwd naar de reactie(s).

EDIT: BMP

Pffffffff Je kan het niet laten he,........dit is netjes in vergelijking met jou uitlokkerij Bigmans Angry gedraag je eens een keer.
Gewijzigd door BMP op 08 mei 2009, 19:52

h_henkie
wat zou een mod of beheerder hier over moeten melden? Hun hebben geen enkele binding met alice.

miss-caatje
Ik meen dat ik vrij mijn mening en ervaringen mag vertellen ook negatief Tenzij het Onwaar is wat ik meemaak. Ik zou met mijn pijn in mijn hart deze topic WAT MILDER MAKEN!!!(Mocht ik deze nog kunnen bewerken) Enne Biggetje het is ook ERG wat ik meemaak met ALICE!!En ik weet niet of je het liedje van Alice kent.....who the f*ck is Alice....het is een opmerking met een harde ondertoon vandaar...Maar Biggetje ik zou het aanpassen voor je.Is het dan zo goed???????????????????????

Ik heb namelijk GEEN Goede woorden over voor Alice b.v of moet ik zeggen:Bbeyond B.V. Want als het aan mij ligt zoek ik ze op!!
Gewijzigd door miss-caatje op 08 mei 2009, 14:11

biggetje
Miss Caatje, dat bedoelde ik eigenlijk niet.

Toen ik in mijn Alice tijd schreef dat het 3x niks was kreeg ik negatieve reacties van de beheerder en zelfs een tijdelijke ban.

Als ik zie wat er sindsdien allemaal geschreven word vraag ik me af waarom IK altijd steeds weer waarschuwingen kreeg.

Dat noemt men meten met 2 maten.

Ondanks de gedane belofte door een Alice bobo (Manager marketing & sales) aan mij persoonlijk, dat het allemaal beter zou gaan, lees ik nog steeds geen verbeteringen.

En ja, aan mij persoonlijk, dat was in de omroepstudio van Max, de uitzending waarin ze het over Alice hadden vorig jaar eind november. Wink

miss-caatje
Ja sorry.....ik word gewoon helemaal opgefokt als ik over Alice denk, praat, schrijf etc... Mijn excuus voor mijn reactie!!Kan best zijn dat ik waarschuwingen krijg hoor hihi!
Gewijzigd door miss-caatje op 08 mei 2009, 14:30
"Het geheim van het succes is eerlijkheid. Zodra je dat kunt veinzen heb je het gemaakt."

Ildren
Het kan zijn, en wat ik ook denk en eruit concludeer dat er iets mis is gegaan bij de opzegging. Het callcenter van Alice kan hier weinig aan doen, omdat deze allemaal werken in verschillende afdelingen, en iedere keer moeten inloggen op verschillende plaatsen "om ook bij het gereedschap te komen".
Ik zou het eens proberen een telefoontje te doen naar de hoger geleden gasten.

> 0235659999

Als dat niet meer lukt, zou ik dat even hier weer plaatsen, dan kunt u meer richting juridische stappen gaan, want dan houdt Alice zich niet aan zijn eigen regelgeving.

Menon

Alex
@biggetje. Het ging om de manier waarop jij alle onderwerpen verziekte. Zolang Miss-Caatje het bij haar eigen onderwerp houdt is het geen probleem.

Datzelfde gold ook voor jou. Je hebt je echter niet aan de waarschuwingen gehoor gegeven.

Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik #### HET HELE ALICE AF!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief