obey-robots.txt
21 September 2017, 17:46
Navigatie
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van Alice. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

Telefoon kwaliteit

Rien58
Na een paar maanden bij Alice zeer stabiel internet altijd de zelfde snelheid en geen seconde storing gehad, Heb ik mijn telefoon verbinding maar naar een ander ondergebracht, want het bellen bij Alice is met de telefoon heel erg standaard geen meerdere gesprekken tegelijk aan nemen en zo, verder vallen er gesprekken weg en de zeer matige geluids kwaliteit, ben ik naar
Callvoip overgestapt nummer werd vlekkeloos geporteerd en daar ben je zelf baas over je verbindingen hoe je het inricht, en ISDN kwaliteit en heel betaalbaar samen met mijn FritzBox 7270 dect. idiaal.

bruno001
Rien,
Klinkt goed maar hoe zit dat dan met betalen?
Alice Easy 19,90
Zonder KPN betaal je dan ook 9,90 Lijnhuur aan Alice
En dan betaal je ook voor je VOIP ?
Misschien wel een betere telefoon oplossing, maar ben je dus ook duurder uit of zie ik dat verkeerd?

Wel heb je een Fritz en geen copperjet, dus je bent vrij om zelf je instellingen te doen en alle Dect werken zonder probleem, je kunt je eigen server draaien en alle games gaan goed, maar wat is dan de prijs onder de streep?

Bruno

Rien58
Het modem FritzBox AVM-7270 dect. kan direct op het ISRA dat heb ik niet gedaan ik heb een FritzBox AVM-5125 van Alice die ik hier voor gebruik om eventuele problemen met de verbinding voor te zijn, en verder een goede ondersteuning van de helpdesk te garanderen dat punt moet gewoon kloppen daar tussen zit 15meter Cat5 van zeer goede kwaliteit, maar ik heb mijn nummer naar Callvoip geporteerd maar ik kan ook nog uit bellen met Alice en daar zie ik ook mijn eigen nummer nog steeds bij de nummer weergaven vreemd maar het kan. Alleen als mensen mijn nu bellen dan gaat het via Callvoip en mijn ingerichte persoonlijk Virtuele telefooncentrale leuk hoor kan je inrichten zo als je het zelf graag wil ik bel normaal uit via Callvoip mijn Siemens dect toestelen 4x A58H en 1xS68H staan automatische op HD kwaliteit in mijn modem dus uitstekend geluid, Callvoip heb je verschillende keuzes van nummers wat je denk nodig te hebben ook zonder nummer bedenk het maar kijk voor info op hun site, ok was er gemakshalve van uit gegaan dat ik alleen Easy zou moeten betalen maar nu moet ik gewoon Comfort blijven betalen zeggen ze bij Alice nou dan klopt de reclame niet, Alleen maar internet voor €19,95 van Alice want daar komt dan nog is € 9,95 bij voor de DSL verbinding zo duidelijk is dat niet van Alice, maar kijk het wel even aan zo
Allice schijnt ook iets met voip bezig te zijn? Helaas zijn er nog bijzonder weinig Internet providers die storings vrije Voip kunnen leveren en ook nog betaalbaar is. kwaliteit staat bij mij voor op en dan zie ik wel wat het kost kan tenslotte per maand op zeggen. ik heb nu al maanden een superstrakke verbinding dat hou ik maar even zo.

bruno001
Bedankt voor de info.
Je bent dus een van de proefaansluitingen met de Fritz met Voip van Alice, dus voor degenen met copperjet ligt het iets anders.
Jouw oplossing is een alternatief voor KPN Budget met Alice Easy maar voor het opzetten van een virtuele centrale moet je weer iets meer weten van dat hele gebeuren, dat is ook niet voor iedereen gesneden koek.

gr

Bruno

BMP
Bruno PB Smile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon kwaliteit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
wachtwoord telefoon Instellingen 1 11 februari 2012, 21:14
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief