Nou ik heb het even nagekeken en volgens mij kan het alleen wanneer je het op een emailclient instelt op een computer en daarvandaan laten doorsturen naar bv gmail,maar dit zal vast de bedoeling niet zijn,denk ik.
Ik heb op de Alice Lounce in ieder geval niet de mogelijkheid gevonden.
Je kunt wel in je emailclient instellen dat je met je Alice adres verstuurt en je als antwoordadres een gmail adres ingeeft,als iemand je dan antwoord krijg je dit antwoord op je gmail account binnen hihi
Met vriendelijke groet,MisterSenseo Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!! Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk. Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......
MisterSenseo schreef:
Nou ik heb het even nagekeken en volgens mij kan het alleen wanneer je het op een emailclient instelt op een computer en daarvandaan laten doorsturen naar bv gmail,maar dit zal vast de bedoeling niet zijn,denk ik.
Nee, inderdaad, ik stuur het liever rechtstreeks door. Ik kan nog proberen om het automatisch door gmail te laten ophalen. In gmail kun je externe POP3 servers opgeven waar gmail dan de mail vandaan trekt. Het zou wel kunnen dat alice dit heeft geblokkeerd, dat je alleen vanaf een Alice-IP bij de POP3 server kan.
Nee hoor,volgens mij niet,ik heb op mijn laptop al meer bij anderen email gekeken op mijn eigen account zowel online als via outlook express,volgens wat ik ervan weet is dit niet Alice IP gebonden,dus je kunt het zeker zo proberen......
Met vriendelijke groet,MisterSenseo Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!! Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk. Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......