obey-robots.txt
18 Juli 2018, 22:18
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Onderwerp afdrukken

mail forward

manyac
Is het mogelijk om bij Alice al je mail automatisch te laten forwarden naar een ander adres, bijvoorbeeld gmail?

MisterSenseo
Nou ik heb het even nagekeken en volgens mij kan het alleen wanneer je het op een emailclient instelt op een computer en daarvandaan laten doorsturen naar bv gmail,maar dit zal vast de bedoeling niet zijn,denk ik.

Ik heb op de Alice Lounce in ieder geval niet de mogelijkheid gevonden.
Je kunt wel in je emailclient instellen dat je met je Alice adres verstuurt en je als antwoordadres een gmail adres ingeeft,als iemand je dan antwoord krijg je dit antwoord op je gmail account binnen hihi
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

manyac
MisterSenseo schreef:
Nou ik heb het even nagekeken en volgens mij kan het alleen wanneer je het op een emailclient instelt op een computer en daarvandaan laten doorsturen naar bv gmail,maar dit zal vast de bedoeling niet zijn,denk ik.

Nee, inderdaad, ik stuur het liever rechtstreeks door. Ik kan nog proberen om het automatisch door gmail te laten ophalen. In gmail kun je externe POP3 servers opgeven waar gmail dan de mail vandaan trekt. Het zou wel kunnen dat alice dit heeft geblokkeerd, dat je alleen vanaf een Alice-IP bij de POP3 server kan.

MisterSenseo
Nee hoor,volgens mij niet,ik heb op mijn laptop al meer bij anderen email gekeken op mijn eigen account zowel online als via outlook express,volgens wat ik ervan weet is dit niet Alice IP gebonden,dus je kunt het zeker zo proberen......
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail forward', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
ramp e-mail met andere SMTP SMTP, POP3, NNTP etc... 19 16 februari 2012, 18:45
Help configureren met Live mail lukt niet meer! SMTP, POP3, NNTP etc... 8 12 oktober 2011, 14:07
wel mail versturen, niet ontvangen in outlook, staan wel op website ....? Algemeen 1 28 september 2011, 13:17
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief