obey-robots.txt
21 September 2017, 07:05
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

mail verplicht lezen?

manyac
Bij sommige providers staat in de voorwaarden dat je je mailadres van je provider verplicht moet lezen, omdat ze dit adres gebuiken om contact met je op te nemen, bijvoorbeeld voor wijzigingen in de voorwaarden.

Is dit bij Alice ook zo? Krijgen jullie wel eens mail van Alice op je alice adres, en zo ja, waarover?

MisterSenseo
Je krijgt inderdaad mail van Alice over de factuur,dus is het wel slim om mail van Alice regelmatig te lezen ja.

Misschien een handige tip:
https://www.alice.nl/lounge/login

Dan kun je overal ter wereld online je email van Alice checken,mits je de logingegevens bij je hebt of uit je hoofd weet......PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

manyac
Ok dank je. Ik ben (nog) geen klant bij alice, dus ik kan de lounge niet proberen.

MisterSenseo
Dat had ik al gezien inderdaad,maar het is een tip voor als je wel naar Alice toe gaat,dan weet je hoe en wat........

manyac
Inderdaad. Ik vind het nogal vervelend dat de meeste internetproviders je een email adres opdringen. Je hebt er weinig aan: Als je van provider wisselt raak je het kwijt. Het moet een keuze zijn, of je moet in ieder geval een forward in kunnen stellen naar je echte adres. Nu zit ik bij internlnet, en daar is een forward geen probleem, maar die is ook een stuk duurder dan alice, vandaar dat ik wil overstappen.

MisterSenseo
Je kunt ervoor kiezen om je emailadres wat je ontvangt van een ISP om dat niet te gebruiken..........zolang je niemand laat weten wat je adres is zal niemand het gebruiken behalve je ISP,en je kunt eens per week of zo via webmail checken,opgelost hihi

manyac
Zelfs één keer per week checken vind ik niet handig, dan moet ik er weer speciaal aan denken. Het is veel handiger als de mail van alice in m'n echte mailbox terechtkomt, die ik toch al elke dag check.

Yes
Ik krijg nooit mail van Alice in mijn Alice mailbox. Ze sturen alles naar mijn gmail Wink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

BMP
Die firma uit Redmond heeft een progje die het voor mij ophaalt Pfft
Gewijzigd door BMP op 19 mei 2009, 23:02
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

bruno001
Ja en bij mij is het Thunderbird die kijkt bij Alice.

Bruno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail verplicht lezen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Phishing Mail Algemeen 3 14 juli 2012, 11:11
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
ramp e-mail met andere SMTP SMTP, POP3, NNTP etc... 19 16 februari 2012, 18:45
Help configureren met Live mail lukt niet meer! SMTP, POP3, NNTP etc... 8 12 oktober 2011, 14:07
wel mail versturen, niet ontvangen in outlook, staan wel op website ....? Algemeen 1 28 september 2011, 13:17
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief