obey-robots.txt
22 November 2017, 19:30
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ik ben zeer tevreden over Alice

nl1sms
Hoi allemaal,

Sinds gisteren heb ik internet via Alice comfort. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Mijn download snelheid is omhoog gegaan en ik heb een loepzuivere telefoon verbinding. Alles is vlekkeloos verlopen geen vuiltje aan de lucht.

Nu maar hopen dat het zo blijft.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over alice, dit mag ook wel eens gezegd worden !

Groeten van een ex-tiscali user.

manyac
Gister heb ik mijn aanvraag verstuurd, nu maar afwachten.

Hoe verliep jouw overstap? Hoe snel kreeg je een brief van Alice, en hoe snel was je internet en evt. telefoonlijn overgezet? Hoe lang zat je zonder internet?

nl1sms
Ik kreeg redelijk snel een brief van Alice en een email. Mijn overstap is zonder enkele problemen gegaan. Alles is naar wens gegaan. Ik heb geen dag zonder internet gezeten. De 18e zou het geactiveerd worden en tot die tijd had ik internet van tiscali.

Het activeren was een kwestie van minuten werk geloof ik want zo zat ik via tiscali en zo zat ik via alice.

Kortom geen enkel probleem geweest bij mij, modem kreeg ik ook netjes 2 weken voor activeringsdatum thuis gestuurd.

MissPeggy
Mijn internet/telefonie wordt 28 mei geactiveerd, maar het voortraject is naar wens verlopen. Ben me nu wat aan het voorbereiden door email ed. alvast in te stellen...en lukt tot nu toe redelijk...Goede uitleg op de site, en met zo'n forum hoef je vrij weinig de helpdesk te bellen voor hulp.

Lantas
Na wat opstart probleempjes ben ik ook zeer tevreden over Alice!
Haal 21 Mbit download!
En de telefoon is net zo zuiver als de anologe lijn van KPN!
Heb zelfs een DECT telefoon!!
En heb zelf ook nooit storingen of last van een klapperlijn!!!!
Super!!
Gewijzigd door Lantas op 23 mei 2009, 13:26

manyac
Klinkt goed :-) Ik heb ondertussen m'n eerste email en brief binnen (zijn beide hetzelfde), met de bevestiging van mijn aanvraag. Wel vreemd, zonder dat ik ergens een handtekening heb gezet wordt alles al geregeld. Ik heb alleen op www.breedbandgekte.nl een formulier ingevuld. Hebben jullie ergens voor moeten tekenen?

Lantas
Nee heb ook nergens voor moeten tekenen.
Misschien omdat je ook geen jaarcontract hebt en elke maand kunt opzeggen.

Anoniempje
Als je via internet besteld moet je het adres opgeven waar je internet opgeleverd moet worden, daar wordt ook een bevestigings brief heen gestuurd. Tekenen is niet nodig, want als je het niet eens bent met de brief heb je zoveel werk dagen om op te zeggen. De zogenaamde respijt periode. Tekenen is niet nodig om te zeggen dat je akkoord gaat want als je neit akkoord gaat, zeg je binnen respijt kosteloos op. Dit werkt naar mijn weten bij elke ISP waar je een online bestelling bij kan plaatsen.

manyac
Dat is leuk als je twee weken op vakantie bent, en iemand vraagt in je eerste week vakantie internet op je adres aan. De brief zie je dan pas als je thuis komt, en dan zijn er al 7 dagen verstreken...

manyac
In de eerste brief stond dat ik binnen twee weken een opdrachtbevestiging zou krijgen met de activeringsdatum, maar die heb ik nog niet ontvangen, ook al zijn de twee weken al voorbij. Misschien duurt het wat langer vanwege de feestdagen. Woensdag heb ik al wel het modem binnengekregen. Bij het modem zat alleen informatie over hoe je het modem aan moet sluiten, maar verder ook geen activeringsdatum.

Ik heb de klantenservice dus maar een mailtje gestuurd, nu maar afwachten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik ben zeer tevreden over Alice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief