obey-robots.txt
18 Augustus 2017, 18:22
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Oveerstappen naar Ziggo

SBMHeijne
Goedemiddag. Ik ga overstappen van Alice naar Ziggo. Is er iemand van jullie die nog weet wat er allemaal teruggestuurd moet worden. Ik heb ooit alles genoteerd en foto's gemaakt toen ik de doos openmaakte. Ik kan dit nergens meer vinden. Ik hoop dat er iemand is die het wel nog weet. Bvd. Groeten Stan.

AnoNyMous
Het volgende moet teruggestuurd worden:

Het copperjet 1616 modem met adapter
de spliteer en de ac/s stekker
de crosscable
en 3 rj11 kabels

SBMHeijne
Goedenavond. Ik heb nu de splitter en het ACS-snoertje. De rode cross-kabel. Dan heb ik ook nog de telefoonstekker en het stopcontact waar die in moet. Allebei nog in de verpakking. En natuurlijk het modem en de adapter. Ik moet alleen nog even een derde rJ11-kabel zoeken. En dan is het compleet. Heel hartelijk bedankt voor de snelle reactie. Groeten Stan.

MaXMhZ
Vergeet niet een verzendbewijs te vragen en bewaar dit goed.

Qua administratie is het bij Alice een grote chaos. Goede kans dat ze binnenkort beweren de retourbox nooit te hebben ontvangen.

Dat verzendbewijs is dan al snel 75 euro waard. Wink

Het kan nog wel even duren voordat Alice door heeft dat U geen klant meer bent. Het heeft bij mij 4 maanden geduurd voordat ik van ze af was.
Gewijzigd door MaXMhZ op 12 juni 2009, 08:55

AnoNyMous
Geen dank, het advies over een verzendbewijs is wel een goed advies. Helaas gaat er wel eens iets mis met het registreren van retour ontvangen modems. Verder wens ik je veel plezier bij je nieuwe provider.

SBMHeijne
Goedenavond. Bedankt voor jullie reacties. Bedoelen jullie met "verzendbewijs" het bewijs wat je op het postkantoor terugkrijgt als je iets aangetekend verstuurd? Ik stuur het in ieder geval aangetekend op met "Handtekening retour". Dat kost € 1,15 meer boven de € 7,00 of € 8,50 die je voor een aangetekende verzending bij TNT betaald, maar als ik die verhalen hier overal lees heb ik dat bedrag er graag voor over. Nogmaals bedankt. Groeten Stan.
Gewijzigd door SBMHeijne op 12 juni 2009, 23:36

MaXMhZ
Je kunt iets ook versturen "met verzendbewijs". Er hoeft dan geen handtekening gezet te worden voor ontvangst. In plaats daarvan wordt de zending voor de verzending door TNT post gecontroleerd als je die aan bied op het postkantoor. Je krijgt dan direct een bewijs dat de zending verzonden is door TNT Post. Ik geloof dat deze methode net iets goedkoper is dan aangetekend versturen. Beide methoden voldoen om het pakket terug te sturen.

babil
Bedankt for de info.
Het is wel waar dat ks bij alice niet in oorde.
Mijn vraag is naar welke adres moet de modem opgesturd worden??

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oveerstappen naar Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overstappen naar...? Algemeen 1 18 maart 2013, 23:39
Van het kastje naar de muur... Storing 10 20 juli 2012, 23:34
Van Draadloos terug naar bekabeld internet lukt niet Algemeen 8 15 oktober 2011, 18:34
OVerstap naar Ziggo ene fluitje Klacht over Alice 2 11 december 2010, 20:31
modem terug sturen naar alice Eigen netwerk 2 22 november 2010, 15:33
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief