obey-robots.txt
23 November 2017, 04:33
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Telefoonnummer terug

h_henkie
Eindelijk na 4 maanden heeft alice het toch nog voor elkaar gekregen. Ik heb mijn oude telefoonnummer weer terug. Het heeft wat moeite gekost voor Alice. Een mooi leer proces voor hun. En waaruit blijkt dat de communicatie binnen alice alles behalve optimaal is.

Het vervelende is wel dat ik er een klacht heb moeten indienen bij de "toezichthouder Telecom" van de opta. (deze is ook in behandeling genomen) Het ging toen wel opeens "erg" snel. Het escalatie team kwam erbij en ik werd opeens teruggebeld om me op de hoogte te houden.

Nu loopt deze klacht nog omdat ik namelijk ook wil weten wat Alice in de afgelopen 4 maanden nu gedaan heeft. Behalve melden dat er spoed achter zit en dat ik teruggebeld zou worden.
Maar goed de slingers hangen en taart hebben we gegeten Wink

groet

h_henkie
Even een kleine update. Alice heeft een maand de tijd gehad om een verweer te geven op de klacht bij "toezichthouder Telecom" van de opta. Helaas hebben ze geen verweer gegeven. Dus nu gaat de klacht voorkomen bij de commissie. Ik hoop dat ze wel komen Smile

h_henkie
Zo maar weer eens een update. De zaak is een kleine week voor het voorkomen, geschikt. Alice heeft voldaan aan mijn eisen die ik gesteld heb. Ik heb nog wel even gevragen wat hun motivatie was om geen verweer in te dienen. Hun reactie was dat k helemaal gelijk had. Tja ... Maar dan kun je dat ook wel als verweer indienen. Dat bespoedigd de zaak. Maar goed, ik hoop dat ze de schikking op tijd hebben ingediend. Anders komt er als nog een uitspraak. We zullen zien.

edit: Ja alice was op tijd met insturen. De zaak is nu definitief geschikt.
Gewijzigd door h_henkie op 27 augustus 2009, 00:30

h_henkie
Tja, het zou toch te mooi zijn. Alice heeft haar werk wel gedaan, maar niet helemaal afgerond. Het is een klein ding. Mijn factuuradres staat nog op mijn oude adres. Terwijl het contactadres wel klopt. Op de factureren van de maand april en maart 2009 staat het factuuradres wel goed. Op 22 nov (ongeveer) heb ik dit met de HD al besproken. Deze zouden er wat aan doen. Op de factuur van december stond het nog verkeerd. conclusie: niets gebeurd. Vandaag maar weer gebeld. De hd kon niets veranderen. Moest maar een klacht indienen. En een officiële wijziging.
Nee dus. Dat doe ik niet. Heb een mail gestuurd met de vraag of ze de boel aanpassen. En een goede en de fout factuur meegezonden. Kijken wat het gaat worden. Ik geloof niet dat het nog dit jaar geregeld gaat worden. Cool

Emiel
h_henkie schreef:
Tja, het zou toch te mooi zijn. Alice heeft haar werk wel gedaan, maar niet helemaal afgerond. Het is een klein ding. Mijn factuuradres staat nog op mijn oude adres. Terwijl het contactadres wel klopt. Op de factureren van de maand april en maart 2009 staat het factuuradres wel goed. Op 22 nov (ongeveer) heb ik dit met de HD al besproken. Deze zouden er wat aan doen. Op de factuur van december stond het nog verkeerd. conclusie: niets gebeurd. Vandaag maar weer gebeld. De hd kon niets veranderen. Moest maar een klacht indienen. En een officiële wijziging.
Nee dus. Dat doe ik niet. Heb een mail gestuurd met de vraag of ze de boel aanpassen. En een goede en de fout factuur meegezonden. Kijken wat het gaat worden. Ik geloof niet dat het nog dit jaar geregeld gaat worden. Cool

Denk ut ook niet.
De Hd is sloompjes.
En ze roddelen Grin

h_henkie
En een update. Ik heb contakt gehad met Ferry. Deze heeft het eea gewijzigd. Dank hier voor.Smile
Rond 15 januari 2010 volgt de update Cool

h_henkie
Even wat later, maar goed. Alles is in orde gekomen.
Tja en wat ik me dan nog steeds afvraag is waarom de eerste lijn zo moeilijk doet, terwijl de handeling toch zo simpel lijkt. Het stug vast houden aan het protocol staat gelijk aan niet flexibel zijn. En niet flexibel zijn is dan weer niet klantvriendelijk. Maar goed dit is typisch een helpdesk probleem. Waar de medewerkers zo snel mogelijk hun wachtrij leeg moeten maken en de klanten niet in hun waarde worden ingeschat. (iedereen is een nitwit)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonnummer terug', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Word je terug gebeld door Alice ??? Klacht over Alice 14 09 november 2011, 18:11
Van Draadloos terug naar bekabeld internet lukt niet Algemeen 8 15 oktober 2011, 18:34
modem terug sturen naar alice Eigen netwerk 2 22 november 2010, 15:33
Feit: ALICE BELT NOOOIT TERUG Klacht over Alice 6 20 juli 2010, 23:36
Overzetten telefoonnummer Klacht over Alice 11 13 juni 2009, 09:57
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief