obey-robots.txt
28 Mei 2018, 03:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

ADSL Centrales Hoofddorp

robla
In Hoofddorp zitten twee centrales, de oude centrale, die vlakbij het Centrum Hoofddorp staat, en die altijd heel Hoofddorp heeft bediend, maar sinds er nieuwe wijken zijn aangebouwd (Floriande) staat er dus in de buurt van die wijk een nieuwe Centrale.

Die ADSL centrale staat op maximaal 1000 meter van mijn huis, maar ik ben (net als iedereen uit de oude wijken) nog steeds aangesloten via de oude Centrale (afstand daarnaar toe 2770 meter).

Als ik zou worden aangesloten op de nieuwe centrale, zou mijn lijntje makkelijk 12 Mbps kunnen halen ipv de klapperende 7 mbps die ik nu krijg. Dat klapperen duurt soms wel een paar uur, waarbij ook vaak de snelheid instort.

Heeft iemand enig idee, of het zin heeft om te vragen of ik op de nieuwe centrale kan worden aangesloten?

robla

MisterSenseo
Volgens mij heb je daar geen moer over te vertellen,dat is een zaak van KPN en hun beleid
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

robla
Ahum, ik heb nergens een moer over te vertellen, maar daar had ik het niet over.
Ik vroeg of het zin had om daar iets over te vragen, en ben benieuwd of daarover ervaringen uit andere plaatsen bekend zijn.

robla

TCP_IP
Je word in principe nooit naar een andere centrale verhuisd. Stel je zou opzeggen en daarna weer een aanvraag doen en je oude centrale is 'vol' dan zou je pas op de nieuwe wijkcentrale komen.

Maar een klapperlijn ligt niet aan de centrale maar aan je SIP/(DSLAM), dat is het punt waarop je bent aangesloten in de wijkcentrale. Als die niet meer goed is krijg je een slechte of zelfs geen verbinding meer.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

MisterSenseo
robla schreef:
Ahum, ik heb nergens een moer over te vertellen, maar daar had ik het niet over.
Ik vroeg of het zin had om daar iets over te vragen, en ben benieuwd of daarover ervaringen uit andere plaatsen bekend zijn.

robla

Natuurlijk kwam die opmerking van mij verkeerd over..................ik bedoelde niet dat je daar geen zak mee te maken hebt,hahaha,maar dat KPN zich er niets van aantrekt,als je zo'n aanvraag indient.
Sorry als de opmerking verkeerd overkwam,was niet rot bedoeld............ :-)

TCP_IP
Bovendien heb je een abonnement bij Alice, Alice zou die aanvraag al moeten doen als het al mogelijk is. Maar goed ik werk bij geen van beide dus ik weet niet wat de regels hier omtrend zijn.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !

MisterSenseo
Het lullige is,zolang de verbinding werkt vinden zij dat je niets te zeuren hebt...........hoe belachelijk dat ook kan zijn.
Pas wanneer er geen verbinding meer is dan gaan ze actie ondernemen,helaas

robla
OK, merci voor de antwoorden. Ik denk zelf dat het -zoals gewoonlijk- KPN is, die bepaalt wat er gebeurt.
Weggaan bij KPN betekent niet, dat je verlost bent van KPN.

Wat betreft het klapperen: heb sinds gisteravond 11 uur tot nu (half één) een stabiele lijn, maar dat is geen garantie voor de toekomst Grin

robla

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL Centrales Hoofddorp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Compatibiliteits-issue Alice Internet ADSL Modem met Sitecom WL-309 router?? Eigen netwerk 9 01 januari 2011, 21:20
ADSL lamp op copperjet gaat niet meer uit Algemeen 5 16 augustus 2010, 21:24
ADSL/ADSL2+ Afstand/Snelheid ratio & Uitleg lijnwaardes Snelheid 11 22 juni 2010, 22:01
adsl werkt niet als de tv aan Klacht over Alice 5 21 juni 2010, 20:17
VDSL2 opvolger ADSL? Algemeen 7 14 september 2009, 18:40
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief