obey-robots.txt
18 December 2017, 21:12
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

verbinding blijft eruit vallen

frido
Ik heb nu al een tijdje Alice internet.
Wat snelheid betreft ben ik zeer tevreden.
Maar mijn verbinding blijft eruit vallen om de zoveel tijd..
Het rare is dat het de ene keer 20x kort achter elkaar gebeurd..en de andere keer blijft het de hele dag goed..
Als ik op mijn pc werk kan ik regelmatig niet op sites komen.de ene keer 5 sec ander keer 30 sec.
Ik merk het vooral tijdens gamen.Of alles blijft stil staan of ik word uit de game gegooid.Connection to host lost.
Is erg vervelend als je midden in een clan match zit en je valt eruit..
Ik heb trouwens geen problemen met het connecten naar gamelobby's,chats etc. etc.
Zou ik last hebben van een klapper verbinding?(had hier met vorige providers geen last van)
Ik ben ook niet verhuist in de tussentijd.
Heb al geprobeerd zonder splitter te werken, direct op de modem aan sluiten mocht niet baten.
Me modem zit zo dicht mogelijk op de hoofd aansluiting met de meegeleverde kabel.

ik las nog ergens anders:

Wat u zelf even kunt testen:

Sluit 1 computer rechtstreeks aan op de Copperjet.
Sluit uw copperjet rechtstreeks aan op het IS/RA punt. De plek waar uw telefoonlijn het huis binnen komt.
Geef uw modem een powerflip (trek de stekker er voor 2 minuten uit).
Gebruik korte kabels (liefst meegeleverde kabels)
Verwijder alle splitters.

Heb ik geprobeerd
Misschien zijn er nog andere opties die ik zou kunnen proberen..?
Ik hoop dat het op gelost kan worden.
Gewijzigd door frido op 06 augustus 2009, 11:32

rajiv
Ik heb ook al de hele dag last van een enorm slechte verbinding... normaal gesproken is mijn verbinding met alice al niet echt optimaal te noemen, de connectie lijkt snel 'verstopt' te raken maar vandaag klapt hij er echt de hele tijd uit. Misschien zijn ze aan't rotzooien. Ik heb geen idee hoe het op te lossen maar nu weet je in ieder geval dat je niet de enige bent. Ik heb overigens die copperjet er tussenuit gehaald in de hoop dat dat het probleem weg zou nemen maar dat mocht ook niet baten.

bruno001
Probeer eens ADSL2 als default, is iets minder snel maar misschien wel iets stabieler, of bij een andere modem ook ADSL.

Bruno

frido
misschien een stomme vraag.
Hoe kan ik dat in stellen via de modem??
Gewijzigd door frido op 07 augustus 2009, 12:13

bruno001
Frido,
Stomme vragen heb e hier niet op dit forum, iedereen moet ergens beginnen.
Bij status, klik op DSL, login admin pasword bb@l1cE322
scrol naar beneden tot je ADSL2plusauto ziet, de regel daarboven kun je default wijzigen, als je dit niet saved, gaat hij terug naar de originele instelling, dus save config en restart
je gaat dan in snelheid iets naar beneden, maar misschien wel stabiel.
Je kunt ook een andere modem erin hangen, maar dan heb je geen telefoon, wel kun je zien of je lijn dan stabiel is.

Alternatief kun je de helpdesk bellen, die nemen alles met je door, maar als de helpdsk een minder goede lijn meet, zit je gelijk op een lager profiel. Niet iedere medewerker snapt het, dus je kunt wat langer bezig zijn en niet het goede resultaat krijgen.

gr

Bruno

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding blijft eruit vallen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief