obey-robots.txt
24 Juli 2017, 18:46
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

sinds vanmorgen geen mail ontvangt van mijn alice email adres

gert1967
hallo

heb sinds vanmorgen dat ik geen mail meer kan ontvangen van mij alice email adres
en ook in de webmail kan ik niet meer komen krijg dan de melding service unaivaible
verder heb ik wel gewoon internet maar ontvang geen mail meer wie heeft dit probleem nog meer

Vriendelijk Groet GertSad

ceebra
ik heb het zelfde probleem

Kets
Ook hier de hele dag al dit probleem. Heb anders nooit problemen met Alice internet en telefonie. Werkt altijd en goed ook. Alleen vandaag een keertje de mail server niet. Wordt wel weer opgelost, gewoon even afwachten.

hendrikbos
Kets schreef:
Ook hier de hele dag al dit probleem. Heb anders nooit problemen met Alice internet en telefonie. Werkt altijd en goed ook. Alleen vandaag een keertje de mail server niet. Wordt wel weer opgelost, gewoon even afwachten.

KETS, ik ben het met je eens wat de algemeen storingvrije werking betreft en het geduld uitoefenen m.b.t. deze storing. Maar het zou Alice.nl sieren wanneer ze op dit Alice Forum een bericht zouden hebben achtergelaten, want het is kennelijk een hardnekkige storing. Zoiets heet geloof ik klantvriendelijk.

Met een vriendelijke groet vanuit Tiel.

Hendrik

razai
Ook hier in Soest al meer dan 8 uur geen e-mail mogelijk.
Jammer dat Alice dit niet aangeeft op hun site, ik heb ze de vraag gesteld waarom niet en hoop een dezer dagen antwoord te krijgen. Dit een beetje met een knipoog, ze schrijven: In verband met de toenemende belangstelling voor Alice kan het langer
duren voordat u antwoord van ons ontvangt. Onze excuses voor het
eventuele ongemak.
Dus ik hoop jullie voor het einde van de maand te informeren. Grin

jori
Ook hier in Aalsmeer geen email de gehele dag.
Hopelijk is het snel verholpen!

addvd
ook in ijsselstein utrecht geen onvangst email

wollie123
Jahh we zijn er ff niet ff turrasie pakken Angry

KoalaNL
Niet alleen mail en webmail. De Alice website doet het wel, maar kan niet inloggen in Alice Lounge. Ze zouden inderdaad even een klein berichtje kunnen plaatsen op hun website. Maar dat 0900-nummer moet ook wat geld opleveren natuurlijk.

ronaldtweety
Hier in Den Haag ook al de hele dag geen e-mail kunnen ontvangen(wel kunnen verzenden)en niet kunnen inloggen in de lounge............De site van Alice was vanmorgen ook niet bereikbaar nu wel dus ze weten ervan en zijn er denk ikWink hoop ikWink mee bezig
Zou Alice inderdaad sieren om de storing toch even op het forum te melden.
Want het is geen individuele storing maar een algemene..............
Hoop dat het spoedig opgelost is.
Gewijzigd door ronaldtweety op 15 augustus 2009, 18:15
Met vriendelijke groet Ronaldtweety

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinds vanmorgen geen mail ontvangt van mijn alice email adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief