obey-robots.txt
21 September 2017, 06:50
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Onderwerp afdrukken

Ik kan geem ewmail meer verzenden

Marthe
Hoi,

Gsteren heeft een kennis via onze rooter, die aan ons Alice-modem hangt zich met laptop aangemeld op het intranet van zijn werk.
Daarna konden wij geen post meer verzenden, maar wel ontvangen.
Ik heb geen idee of het aan bovenstaande ligt of gewoon aan Aice.

Eerst kreeg ik steeds een inlogscherm gisteren van Alice en later stond daar iets bij van intranet of zo.
Explorer gaf vandaag aan dat intrant was verwijderd o.i.d. en dat het via internet ging.
Het rare is ook dat al onze inloggen en wachtwoorden weg zijn.
Ik kreeg bij diverse keren email verzenden, verschillende fouten:

Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'Marion Thierry', Server: 'out.alice.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Cannot connect to SMTP server 88.44.60.16 (88.44.60.16:25), connect error 10060', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account"mijn naam"server in.alice.nl Protocol POP3, poort 110, beveiligd SSL: nee Foutnummer:0x800CCCOF o.i.d.

De ractie van de server was een fout, account "mijn naam" etc.. ERR cannot connect to POP server 88.44.60.14:110; connecterror 10060 Poort 110 etc. foutnummer 0x800CCC90

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

MisterSenseo
Aangezien er blijkbaar een landelijke emailstoring bij Alice is zou ik als ik jou was even niets aan je instellingen veranderen en even het forum in de gaten houden wanneer het emailverkeer weer werkt,als dan nog de fout blijft zou ik in je emailclient het emailaccount verwijderen en opnieuw invoeren.......

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Marthe
OK, dankjewel.

Het leek me ook al vaag, dat het door die verbinding met dat intranet kwam, maar dat was het enige waar het aan had kunnen liggen, buiten Alice om dan.

5 minuten later dan bovenstaande:

Ik heb net gekeken in "verzonden mails" en jawel, hij doet t weer.

Ik krijg nog wel een foutmelding van Outlook Express, maar hij verstuurt wel weer.
Gewijzigd door Marthe op 16 augustus 2009, 09:29

MisterSenseo
Marthe schreef:
OK, dankjewel.

Het leek me ook al vaag, dat het door die verbinding met dat intranet kwam, maar dat was het enige waar het aan had kunnen liggen, buiten Alice om dan.

5 minuten later dan bovenstaande:

Ik heb net gekeken in "verzonden mails" en jawel, hij doet t weer.

Ik krijg nog wel een foutmelding van Outlook Express, maar hij verstuurt wel weer.

Naar verluidt zou alle emailverkeer weer in orde moeten werken dus kijk het na en verwijder eventueel je account in Outlook Express,vul het opnieuw in en kijk dan wat hij doet

Marthe
MisterSenseo schreef:

Naar verluidt zou alle emailverkeer weer in orde moeten werken dus kijk het na en verwijder eventueel je account in Outlook Express,vul het opnieuw in en kijk dan wat hij doet

OK, dankjewel, maar ik kreeg vandaag geen melding meer van Outlook.

MisterSenseo
Eind goed,al goed..............LOL

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik kan geem ewmail meer verzenden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Help configureren met Live mail lukt niet meer! SMTP, POP3, NNTP etc... 8 12 oktober 2011, 14:07
ADSL lamp op copperjet gaat niet meer uit Algemeen 5 16 augustus 2010, 21:24
Kan niet meer inloggen op Copperjet na foute instelling Webcare Alice 3 01 juni 2010, 10:31
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief