obey-robots.txt
17 Juli 2018, 22:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Complimenten

Frjentsjer
Ls,

Hier op het forum lees ik veel ellende met en over Alice, al vele maanden geniet ik van snel internet van Alice. zonder storingen en uitval tot vorige week vrijdag. ineens was de verbinding volledig weg. Telefonisch contact gezocht met de helpdesk en zeer snel werd ik geholpen. Snel werd duidelijk dat er een probleem moest zitten in het server gedeelte aan hun kant en dat de technische daar naar moest kijken. Dit kon enkele werkdagen duren. Jammer maar helaas. Bij Ziggo was dit meer regelmaat dan uitzondering. Zaterdag (24 uur later en geen werkdag) belde de technische dienst van Alice mij op met de mededeling dat de storing was gevonden en dat het systeem was gereset en dat ik weer van de Alice diensten gebruik zou kunnen maken. En inderdaad alles werkte weer op hoge snelheid.

Netjes van het telefoontje en toch nog snle geregeld.

Complimenten aan Alice.

Groeten Eddie
Gewijzigd door Frjentsjer op 21 augustus 2009, 12:48

BMP
Kijk zo kan het dus ook,

Het is dus niet alleen kommer en kwel bij Alice, het merendeel van de gebruikers van dit forum die problemen hebben zoeken dit soort fora op om een oplossing te vinden.

De meeste Alice klanten hebben geen problemen.
Het Alice webcare team is goed aanwezig om problemen aan te pakken en doet dat prima Smile

Ook ik heb een keer in de twee jaar dat ik klant ben van Alice een paar uur geen internet gehad, en dat is met @home wel vaker een probleem geweest.
Het voordeel van @home/Ziggo is weer dat ze de beloofde snelheid wel nakomen, adsl is wat dat betreft afhankelijk van de afstand en de kwaliteit/en ruis.

BMPSmile
Gewijzigd door BMP op 21 augustus 2009, 23:21
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MisterSenseo
Slijmbal !..............

Die kon je verwachten BMP !
Whahaha.

Hardstikke leuk dat er ook eens een GOED bericht op het forum staat,dit toont maar weer eens aan dat het inderdaad niet alleen maar gezeur is.

Moest ik ff kwijt......

@BMP..............koppie koffie kerel?
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

BMP
Ah je had het dus toch gelezen PfftPfftPfft

Ja doe maar een dark roasted Smile

Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Complimenten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief