obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 06:05
Navigatie
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwste Firmware?

ZeRo4u
Waar staat de nieuwste firmware.. beta stable maakt me allemaal niet uit neem toch aan dat naar 2 jaar tijd wel ergens een nieuwe is opgedoken.

Alvast bedankt

BMP
Voor hogere snelheid hoef je niet een andere firmware, of heb je videostreaming problemen??

Gr BMP
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

ZeRo4u
Nah, hoopte op volledige bridge mode mjah dan nog maar ff zipb'en :p

nl1sms
In de tijd dat ik nog bij Tiscali zat was er vrij vaak wel een nieuwe firmware update. Moet er voor de copperjet van alice geen firmware update eens in de zoveel tijd plaats vinden dan ? En zo ja waar staan die updates ?

BMP
nl1sms schreef:
In de tijd dat ik nog bij Tiscali zat was er vrij vaak wel een nieuwe firmware update. Moet er voor de copperjet van alice geen firmware update eens in de zoveel tijd plaats vinden dan ? En zo ja waar staan die updates ?

Voor zover ik weet geeft alice geen firmwares uit, er is er wel een voor video streaming problemen, waarschijnlijk zijn de latere copperjets daar al mee uitgevoerd.

En Een firmware die goed is, hoeft niet vernieuwd te worden, net als met bios van de pc flashen, als er geen problemen zijn mooi zo laten

BMP Smile

ZeRo4u
True.. maar mijn p7n8x deluxe mobo van vroeger daar kon je dan de Uber bios op flashen.. dat waren nog eens tijden :p
Neeh. had toch kunnen zijn dat er een betere firmware voor bridge uit zo zijn gekomen omdat iedereen er last van heeft/had. Mjah development kost geld en heledag support achter oude firmwares stoppen zou ik als bedrijf ook niet doen.
Welk streaming probleem is er dan trouwens? Alsof de verbinding connectie veliest of hoe moet ik dat zien?

BMP
Copy /past van de handleiding

Welke soorten videostreams werken op dit moment niet?

Op dit moment is alleen de videostreaming via TCP mogelijk. Na het inladen van het nieuwe profiel is ook videostreaming via UDP mogelijk. Sommige sites maken gebruik van deze stream-techniek. De meeste sites gebruiken het TCP protocol. Om videostreaming over zowel het TCP als het UDP protocol mogelijk te maken, dient een aangepast profiel in het modem geïnstalleerd te worden. Dit aangepaste profiel zit in het installatie pakket waar u ook deze handleiding gevonden heeft.

Dus meer een probleem van de eerdere copperjets.

BMPSmile

ZeRo4u
Ah mijn modem slipt vast met deze firmware 6.10 sr1.. ik dacht dat ik verbindings problemen had maar hij slipt gewoon helemaal vast nah ong 2 dagen aan te hebben gestaan..

Het rare is ik kan me modem dan nog wel benaderen en als ik hem een software reboot geef dan doet alles het ook weer voor een tijdje
Gewijzigd door ZeRo4u op 31 augustus 2009, 08:23

MisterSenseo
Dat doet dus elke Copperjet,ongeacht welke firmware..........
Tip: zet modem op een tijdklok en zet hem op een tijdstip dat je zeker weten niet internet,bijvoorbeeld 's nachts om 4 uur,een half uurtje uit,met behulp van die tijdklok.
Gegarandeerd dat je elke dag een schoon modem hebt met een lege cache.
Wil je per sé dat hij 24 uur per dag doordraait,koop een ZyXEL modem,die loopt niet vol.
Dit kan echter alleen als je Alice Easy hebt,anders ben je veroordeeld tot het Copperjet modem.
Het is een algemeen bekend probleem waar tot op heden NIETS aan te doen is behalve elke dag rebooten of resetten,en dat is het makkelijkst met een tijdklok.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

BMP
jah dat heb je met p2p de nat tabel loopt vol en daar houd de copperjet niet zo van,

Mistersenseo zegt het al een tijdklokje doet wonderen (10 seconden uit is genoeg hoorPfft)

Wat ook prima werkt is stoppen met die torrents en stap over op nieuwsgroepen dan houd het copperjetje het veeel langer uit.

BMPSmile
Gewijzigd door BMP op 31 augustus 2009, 17:03

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwste Firmware?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Originele Firmware Copperjet 1616, versie 6.11.33 Algemeen 8 25 november 2009, 19:23
wat gebeurt er als ik een nieuwe firmware erin zet Hardware firmware 7 12 februari 2009, 11:49
Update firmware hij vraag telkens om een wachtwoord Algemeen 3 04 januari 2009, 21:45
firmware en tpr alice Algemeen 8 01 december 2008, 21:01
firmware copperjet 1616-2p annex a 6.11.32? Algemeen 2 11 juni 2008, 15:52
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief