obey-robots.txt
24 November 2017, 11:59
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Alice met interatief tv kpn

sochaop
Ik wil van mijn dure abbo van kpn af (€65) en overweeg alice internet met bellen.
Nu ben ik,wel tevreden over de interactieve televisie van kpn. Weet iemand of dit tot de mogelijkheden behoort?
Verder Zijn er ook nog meerdere pc hier aangesloten door het huis heen, waarvan 2 draadloos, zou dit bij alice ook nog mogelijk zijn?
ik ben blij als iemand antwoord voor mij heeft.
vast bedankt, margriet Wink

bruno001
Margriet,
Het alternatief voor KPN is Alice Comfort in combinatie met Digitenne nu Euro. 29,90 en Eur 7,50, wel minder zenders en niet interactief.
KPN levert alleen in combinatie met 8Mb internet en telefoon abo.
Voordeel is indien je niet te ver van de centrale zit, dat je bij Alice een hogere snelheid kunt halen als bij KPN.
Meerdere PC's kun je aansluiten door een extra acesspoint met WLAN achter de copperjet aan te sluiten.
De Copperjet is de standaard modem maar heeft 1 aansluiting via Ethernet (LAN) kabel, dus voor meerdere PC's en draadloze toegang heb je een extra ub=nit nodig.
Gesprekskosten vaste nummers binnenland zijn gratis bij Alice, dus je bespaart ook op de telefoon nog extra.
Hopelijk is dit voldoende informatie om over a te denen
gr
Bruno

MisterSenseo
Even correctie waarde collega......PfftPfft

Sinds deze maand is Digitenne in prijs omhoog gegaan.........het totaal van Comfort met Digitenne is €38,40.

Dan voor Margriet:
Niet echt reclame voor Alice maar zowel UPC als Ziggo leveren alles in 1 voor 49,95 wat erg concurrerend is voor Alice.
Zomaar wat mogelijkheden.............

Check de afstand tot je centrale op http://pcdb.bbned... en tel er ongeveer 5% bij op,dan zit je redelijk in de buurt van je echte afstand.
Is die afstand minder dan 1200 meter dan kun je gerust naar Alice Comfort met Digitenne en heb je voor die €38,40 een prima alternatief voor het dure KPN.

Succes ermee,MisterSenseo
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

bruno001
Sh,

net van 6,90 naar 7,5 en idd nou weer naar 8,50. Is niet leuk meer. Ik denk maar weer terug te gaan naar digitale schotel, bij Canal Digital heb je dan voor weinig verschil weer meer keuze. Blijf wel bezig met al die veranderingen.

gr
Bruno

MisterSenseo
En ik zit er keihard over te denken,helemaal tegen mijn jarenlange schreeuwen in,om naar Ziggo alles in 1 te gaan............is in verhouding goedkoper tegen hetzelfde produkt.
Ik ben perfect tevreden over de kwaliteit van Alice maar ik moet wel aan de portemonnee blijven denken.
Voorlopig is het nog lang niet zover,eerst moeten alles kinderziektes eruit die er in mijn ogen nog inzitten.........hihi.
Dus het komende jaar of zelfs 2 jaar zit ik nog wel bij Alice.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice met interatief tv kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief