obey-robots.txt
23 Mei 2018, 05:28
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

TEVREDEN ! anders niet...

Branwacht
Hallo allemaal,

Ik volg nu zo'm twee weken dit forum. Ik gebruik zelf nu ook twee weken Alice.

Ik lees hier heel veel ontevreden berichten misschien wel logishe want als je tevreden bent dan kom je hier niet, of toch wel. Ik ben zeer wel tevreden over Alice ADSL ik vind dat als je als nieuwe klant hier gaat kijken je ook de goede dingen moet kunnen lezen. Vandaar deze post.

Mijn relaas met Alice.....

Ik heb een week of 6 terug mijn Alice verbinding bestelt en na een week of 3 kreeg ik keurig de hele handel opgestuurd. Een klein dingetje, een week later kwam de KPN pas de lijn door meten. Dus ik had besloten om Alice dan nog maar niet te gaan gebruiken om een hoop ellende te voorkomen.

Vervolgens na de oplevering van de lijn heb ik alles aangesloten via het schema wat bij geleverd was bij het modem. Ik heb mijn mail ingesteldt en hier ging het een klein beetje mis deels door mijn eigen schuld niet goed gelezen namelijk dat het niet OUT.ALICE.NL maar smtp.ALICE.NL moest zijn (dit was overgens info van dit forum niet van de Helpdesk)

Vervolgens bij speedtest.bbned.nl haal ik met gemak een snelheid van gem. 2,4MegaByte/sec. en mijn mail werkt nu ook perfect. Ik kan in de Alice Lounge komen (ik weet niet wat ik hier moet zoeken BTW) en je kunt dus rustig stellen dat ik TEVREDEN ben over ADSL met Alice.

Al jij als gebruiker dit nu ook bent, vermeld dat dan in deze post, ben je ontevreden laat dat dan weten in alle andere posts die er al lopen !! Zodat een eventuele nieuwe klant ook an lezen dat het niet altijd kommer en kwel is met die meid !

Van de helpdesk moet je niet al te veel verwachten dat is wellicht al duidelijk geworden in de lopende posts.....maar goed iedereen zoekt toch informatie via internet en er is zoveel tevinden en dat kost sowieso geen 0,25/min de helpdesk moet wel beter worden dat ben ik met iedereen eens, maar opstart problemen kun je bij een beginnende provider ZEKER verwachten.

(OJA ik heb geen aandelen in ALICE laat dit duidelijk zijn, ik ben gewoon tevreden)

Ik hoor het wel.......(als jij ook tevreden bent)

Digitale snelle groet,

Branwacht...Smile

Richard
Ik ben van meet af aan al zeer tevreden over Alice, rest de vraag of Alice wel zo blij met mij is. :p
Even zonder gekheid:
Ik heb goede ervaring met de helpdesk...
Een snelle, betrouwbare verbinding...
Wie zeurt krijgt een beurt Wink

calsamd
@Branwacht.. je was me net voor met dit topic , ook ik vond dat er ook wel een topic mocht komen met mensen die WEL tevreden zijn ocer onze nieuwe dame...

mijn ervaring met haar zijn als volgt .. aangevraagd netjes binnen drie weken alles thuis ook de brieven e.d. ... ik het aangesloten de 9de toen was ze actief tegen de avond... toen kreeg ik dat de verbinding er steeds uitvloog een paar dagen achter elkaar en als ik de ethernet kabel eruit haalde ( uit de pc) dan bleef de telefoon het steeds wel doen, ik gebeld met de helpdesk en daar zat een man die wist wat ik moest doen dus ik de splitter en de a/b stekker ertussen uitgehaald en YESSSS het is echt goed nu ben zeer tevreden en als dit zo blijft dan word ze een goede vriendin van me die Alice Grin
nu alleen mijn router aan de praat krijgen en ik ben helemaal gelukkig Wink

groetjes Carla

RePa
Ben blij dat jullie het getroffen hebben bij Alice en ik hoop dat er meer goede reakties in de toekomst bij komen.............maar het zijn er nog maar 3 ....maar goed het is een beginnetje.
laten jullie het weten of het over een tijdje nog allemaal goed gaat?

groets R.

Zerobyte
Hier nog een tevreden gebruiker, loopt lekker en geen disconnects meer.
Download is rete stabiel en snel.

Smile

catman
@Zerobyte

Je zegt geen disconnects meer; wat is er gebeurt dat je daar geen last meer van hebt? Frown

Zerobyte
Ik zelf niks maar afgelopen woensdagavond werd ik gebeld door 2e lijns helpdesk,
ik heb hun het probleem voor gelegd en een uur of wat later trainde mij modem niet meer in op 20 mb maar 16,en vanaf die tijd loopt het gesmeerd smiley

Heb nu een download van 1.7 mb stabiel

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TEVREDEN ! anders niet...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief