obey-robots.txt
23 September 2018, 07:22
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Stap in de 'Wereld van Alice' de vertrutting slaat toe

Apple_gebruiker
Krijg je een mailing van Alice in je box dat je probeert te verleiden de 'Wereld van Alice' te bedreden.
Met boegbeeld Alice denk je dan toch aan iets wat een beetje anders is dan al het andere dat andere aanbieders ook aanbieden, Alice (Vanessa) is sexy.
Maar helaas, niks spannends en opwindends, eerder een vette valiumpil. De wereld van Alice blijkt van hetzelfde truttige niveau als je wel vaker ziet bij organisaties waar ze langzaam het de weg kwijt raken omdat ze niet met hun klanten communiceren.
Was Alice in den beginnen gewoon een ISP die voor weinig en zonder opzegtermijn je een leuk abonnement aanbood, nu word ik met de suffe wereld van Alice geconfronteerd. Geneuzel over fotobewerking, iets over gebeugenkaartjes en de rest kan ik al niet meer lezen omdat de server er alweer uit ligt.

Waarom vervallen alle bedrijven die zo lekker fris beginnen na een poosje in middelmatigheid, waarom word ik als klant aangesproken alsof ik een of andere seniele digibeetl ben die nog in het web 1.0 tijdperk leeft.
Dit is het niveau voor ANWB leden, voor mensen die nog steeds niet goed weten hoe ze hun computer aan moeten zetten en nog altijd startpagina.nl door hun kleinkinderen als homepage in laten stellen. Grijze oude duiven met sleurhutten die gaan fietsen in Drenthe, fietsen ja, geen motorfietsen. Dit is huishoudbeurs en 50 plus beurs geneuzel.

Hallo Alice, wordt eens wakker, web 1.0 is allang voorbij, interactie, web 2.0, symantisch web, de prosumer.
Lees wikinomics, misschien brengt dat jullie binnen in de wereld van het web anno 2009.

BTW Iemand goed in fotosoep die Vanessa even kan agen met grijs haar en rimpels, want dat is het beeld wat er bij mij nu opkomt als ik aan de wereld van Alice in rollatorland denk.

Alex
Hey Apple gebruiker. Ik kan je verhaal niet ontkennen en niet bevestigen simpelweg omdat ik klant bij Online ben en deze mail en andere info dus niet krijg.

Wel wil ik je op het volgende attent maken:

Gezocht redacteur voor nieuws over Alice.
Wil jij de media in de gaten houden voor nieuws over Alice?
Of schrijven over trends en ontwikkelingen op internetgebied?
Of een stukje humoristische proza produceren?
Laat het me weten, dan staat deze ruimte hieronder tot je beschikking!

Je ziet deze oproep ook staan op de voorpagina net onder het blok met de laatste forum bijdragen.

Je mag het ook breder dan Alice trekken. Wink
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Apple_gebruiker
Voor de duidelijkheid even de link toegevoegd.

http://wereldvana...
Gewijzigd door Apple_gebruiker op 25 september 2009, 17:57

MisterSenseo
Wow dat jullie die website kunnen zien zeg,ik kwam niet verder dan foutcode 500 en er kwam geen website..........helaas typerend voor alles waaraan Alice begint,eerst een jaar kinderziektes en daarna pas soepel werkend.
Zo,ik ook eens geklaagd,lucht eigenlijk best op!
Whahahaha
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

h_henkie
Tja even bekeken. Weet nog niet wat ik er van vind. Mijn eerste reactie was dat het meer een gesponsorde pagina was. Ik bedoel, je geeft een probleem aan en je adviseert 1 programma. Aan de andere kant is het wel laagdrempelig en zoals een van de voorgangers schreef "een hoog anwb" gehalte. Ik had ook liever gezien dat het budget gestoken werd in de communicatie tussen klant de helpdesk of tussen de 1ste lijn en 2de lijn van de helpdesk.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stap in de 'Wereld van Alice' de vertrutting slaat toe', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
hoe moet ik alice opzeggen ? Webcare Alice 18 12 maart 2012, 22:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief