obey-robots.txt
20 September 2017, 16:39
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Word je terug gebeld door Alice
Ja Ja 39%[9 stemmen]
nee nee 61%[14 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 23
 Onderwerp afdrukken

Word je terug gebeld door Alice ???

BMP
Naar aanleiding van een topic van een van onze leden,
word je terug gebeld na contact te hebben gehad met de ks over een klacht en hun belofte er op terug te komen.

Een enquête Smile

BMP Smile
Gewijzigd door BMP op 27 september 2009, 13:05
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

MisterSenseo
Ik stem niet want ik heb nog niet met dit gevalletje te maken gehad maar ik ben wel reuze benieuwd..........
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

elloco
In november ben ik 1 Jaartje bij Mooie Dame Alice:

In den beginnen had ik last van kapperlijn, mijn internet viel uit terwijl msn aan stond en ook wel Utorrent liep vrolijk door.

Contact gehad met Klanten Service en kreeg het advies om mijn modem dicht bij het isra in de kelderkast te zetten, dat was door de week.

Op zaterdag was ik bezig in de kelderkast om de aansluitingen voor elkaar te krijgen ( stroom) toen ik door Alice werd gebeld of alles naar tevredenheid was.

Mijn antwoord was dus: nog steeds niet tevreden, immers er was nog niets gewijzigd ik was op dat moment bezig met veranderen van kabels en aanleggen van stroom.

Toen alles klaar was had ik nog steeds last van klaplijn.

Met de service dienst weer gebeld en gemeld dat het nog niet oke was, ze zouden kijken.

Even later werd ik TERUG GEBELD en kreeg te horen dat mijn snelheid ietsje was terug gedraaid.

Moest het in de gaten houden, zelf heb ik Utorrent de deur uitgedaan en het prog Bittorrent (broertje Utorent) geinstalleerd en instellingen wat aangepast van Bittorrent en tot op de dag dat mijn modem kapot ging had ik een goede verbinding.

Dus mijn stelling is dat toendertijd ik tot 2 x ben terug gebeld met de vraag of alles naar tevredenheid was.

Mijn ervaring tot nu toe is GOED.
Gewijzigd door elloco op 27 september 2009, 10:20

h_henkie
In eerste instantie was ik niet tevreden over het terug bellen. Dat deden ze niet. Later, na een klachtenbrief van mijn kant uit, ben ik wel tevreden over het terugbellen. Dus het is geen ja en geen nee Wink

BMP
Dus mijn stelling is dat toendertijd ik tot 2 x ben terug gebeld met de vraag of alles naar tevredenheid was.

je mag stemmen hoor elloco Grin

elloco
Wink Wink

elloco
Vandaag heeft Alice mij gebeld Smile

Helaas was ik niet thuis en vrouwlief nam de telefoon aan en jawel Alcie aan de andere kant van de lijn.

Mijn vrouw gelijk in de stress en gezegd bel later maar want manlief is er niet thuis en ik weet nergens van die internet gedoe.

Voor mijn vrouw kon ophangen zei Alice wacht even ik wil even mededelen dat we wat instellingen hebben gewijzigd (waar ???) en wilden vragen of de telefoonverbinding nog steeds onder een lopende gesprek zomaar verbreekt.

Mijn vrouw dacht van niet en er is opnieuw afgesproken dat mocht de telefoonverbinding weer steeds verbreken dat we dan weer aan de bel trekken.

Dus ALICE BELT WEL TERUG Shock , dus BMP mag ik vaker dan 1 x stemmen met JA. Grin

Zonder dollen ik denk dat Alice heel goed bezig is, mijn totale ervaring op dit moment met Alice is gewoon erg goed, KPN kan hier erg veel van leren.

Zo dat wilde ik even kwijt.

BMP
dus BMP mag ik vaker dan 1 x stemmen met JA.

Hihi nee helaas elloco Grin maar je bent tevreden dat is wel duidelijk Grin

Gr BMPSmile

manyac
Jaa! Ik werd zaterdag teruggebeld nadat ik een week eerder zelf had gebeld omdat de uitgaande nummerweergave niet werkte (en nooit gewerkt had). Toen Alice me belde, werkte het wel weer.

fholst
Ik zit bijna een jaar bij Alice. In het begin wat problemen met een kapot modem dat gestuurd was en kostte wat moeite een nieuw modem toegestuurd te krijgen. Maar in dat proces werd ik toen teruggebeld op de momenten dat dat beloofd was. Maar dan ook net op tijd binnen de reactie tijd die Alice zichzelf had opgelegd. Dus "de tweede lijn neemt binnen x dagen contact met u op" dan belde de tweede lijn op dag x om half 10 's avonds. (zo te merken bezig een achterstand in meldingen weg te werken).
Sinds alles werkt de helpdesk niet meer nodig gehad. (dus sinds medio januari 2009).

Mijn ervaringen met telfort zijn op dat gebied een stuk minder. (wij sturen u binnen 2 dagen een nieuwe sim...nee dus, nogmaals beloofd ja hij wordt nu verzonden...nee dus etc..)

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Word je terug gebeld door Alice ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief