obey-robots.txt
21 September 2018, 10:46
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Word je terug gebeld door Alice
Ja Ja 39%[9 stemmen]
nee nee 61%[14 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 23
 Onderwerp afdrukken

Word je terug gebeld door Alice ???

anne 58
Nee, ze bellen absoluut niet terug.Sad

Ik heb het in een brief aan de klantenservice gevraagd omdat ze niet telefonisch te bereiken waren vanwege een storing met de nummerweergave.

Trouwens zelfs de klantenservice reageert niet eens. Wacht nu al 3 weken op een antwoord.

Shock

Yes
Ik heb maar 1 keer een klacht gehad waarvoor het nodig was dat ik teruggebeld zou worden. Het was niet eens iets technisch. Ze konden na 3 jaar ineens geen abonnement meer incasseren. Ik zou teruggebeld worden nadat het was uitgezocht. In plaats daarvan kreeg ik na enkele dagen een brief dat ik telefonisch niet bereikbaar was (op zowel vast als mobiel ;-)

Alles bij elkaar ben ik intussen al enkele jaren een tevreden Alice klant. Smile

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Imense
Yes schreef:
In plaats daarvan kreeg ik na enkele dagen een brief dat ik telefonisch niet bereikbaar was (op zowel vast als mobiel ;-)

Alles bij elkaar ben ik intussen al enkele jaren een tevreden Alice klant. Smile

Dit is ook mijn ervaring, beetej stom dat ze dit doen met al die voicemailmelders en gemiste nummer herkenning op vrijwel elke telefoons.
Vraag mij af waarom ze dat doen.

gerard
Wij zijn niet terug gebeld door Alice , zelf 7 x gebeld , 2 aangetekende brieven gestuurd de laatste met de opzegging wegens niet nakomen van het contract.
Wij hebben 22 dagen zonder internet en telefoon gezeten, dus hebben nu een andere provider gekozen. Alice mag van ons een rechtszaak aanspannen, wij zijn er binnekort kostenloos weg.

Wij hebben nog nooit zo"n slecht bedrijf als Alice meegemaakt , slecht service , slechte behandeling telefonisch , niks dan kosten door dit flutbedrijf gehad dus bij ons is de maat vol.

gr. Gerard

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 09 2011 18:11:16:
Wij zijn gelukkig weg bij deze flutprovider 6 weken zonder internet en telefoon dus ze moesten ons wel laten gaan,

iedereen sterkte met dit flutbedrijf kan niemand deze aanraden , en ook niet tele2 wat het nu geworden is.

groeten. Gerard
Gewijzigd door gerard op 09 november 2011, 18:11

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Word je terug gebeld door Alice ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
pilmo versus alice versus tele2 Algemeen 1 28 april 2012, 16:12
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief