obey-robots.txt
20 September 2018, 15:35
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Alice levert geen modem

Kanarie
hallo
heb het volgende probleem: overgegaan van provider naar alice, alice heeft order eerst geannuleerd, nu blijkt er wel signaal te zijn maar ze sturen maar geen modem op. Nu enorm veel contact gehad met alice, telkens hetzelfde verhaal, de modem is onderweg maar is nog niet verstuurd (volgens mij is ie dan niet onderweg). Nu geen internet en geen telefoon vanaf 1 oktober, bellen heltp niet, nu nieuwe melding van alice: ja storing bij BBNED nu kan ik u niets vertellen over de modem en uw order is geannuleerd en de telefonie daar kan ik u niets over vertellen. het gaat lang duren dat is het enige wat ze me kunnen vertellen. Jo vertel eens iets nieuws...

met andere woorden...wat kan ik nu nog doen, heb zoals het lijkt wel alice signaal op de lijn, geen modem, wel zyxel modem maar werkt niet met alice instellingen, een andere modem ook niet en een vodsl is nergens te koop...

heeeeelepppp ik wordt gek van die mensen...ShockSad

greetz
Shock
Gewijzigd door Kanarie op 12 oktober 2009, 09:48

manyac
Woon je in Amsterdam? Van mijn vorige abo heb ik nog een Copperjet 816-2P over. Die zou ook moeten werken met Alice, maar ik heb het nog niet geprobeerd. Je mag wel tijdelijk lenen, maar omdat ik je niet ken wil ik wel graag een borg van je.

Kanarie
hallo
nee ik woon niet in amsterdam....zit aan de andere kant van het land: in de buurt van zwolle.... ;-)
maar evengoed bedankt voor het aanbod, zou ik wel geholpen zijn....! daar heb je tenminste wat aan...
ik heb nu niet hte gevoel dat het ooit goed gaat komen bij alice...

manyac
Het duurde bij mij ook ff voordat alles uiteindelijk helemaal goed is gekomen, maar het werkt nu wel prima. Ik merkte laatst wel dat websites enorm traag laadden, maar na een modem-reset was dat ook weer opgelost. Blijkbaar waren z'n NAT tabellen volgelopen. Hij stond ook al een paar maanden onafgebroken aan.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alice levert geen modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief