obey-robots.txt
21 September 2017, 17:47
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Radio streaming lukt niet

joanne
Beste Allemaal,

Sedert ik Alice als provider heb kan ik bepaalde radio streaming niet meer ontvangen.
Na wat speurwerk op dit forum kwam ik er achter dat het probleem met de download CJST_Alice_ADT_v1.6.3.9.2 verlopen zou kunnen worden.
Helaas ben ik een groentje op het gebied van computers dus extra uitleg is van harte welkom.
Mijn modem is verbonden : van links naar rechts
1. power
2. Phone 1
3. phone2
4. Adsl
5. Ethernet
Ethernet gaat naar Router - Sitecom
met
1. ingang ethernet
2. aansluiting PC
3. aansluiting PC
4. aansluiting [ Dreambox tzt ]
Gaarne zou ik willen weten , hoe ik de modem van Alice moet resetten of configureren met de download [ CJST_Alice_ADT_v1.6.3.9.2 ]
Vraag
1. Als ik de bestanden uitgepakt heb, wat moet ik dan doen
2. Moet de modem aangesloten blijven op internet

Groetjes,
Joanne

Alex
Wie kan joanne helpen?!?!
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

BMP
Hoi Joanne,

Je kan je vraag beter even aan het webcare http://alice.gebr...orum_id=47 team stellen.

Volgens mij moet het op te lossen zijn met een andere firmware update.

Groet BMP
Gewijzigd door BMP op 26 oktober 2009, 18:35
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

willempie
Hoi Joanne,
Begin dit jaar heb ik problemen gehad met videostreaming. De oplossing was het gebruik van de Copperjet Recovertool (staat inmiddels in de downloadsectie). Mogelijk dat dit ook audiostreamingproblemen oplost. Let daarbij wel op het volgende:
Als je Windows XP (of hoger) gebruikt kan het zijn dat de power cycle niet werkt. Op een bepaald moment vraagt het programma om de powerstekker even te verwjideren en weer terug te zetten (vandaar power cycle). Bij mij werkte dat niet. Ik had namelijk een XP PC dmv de crosscable op het modem aangesloten. Een oplossing hiervoor kan zijn om of een WIN2000 Pc te gebruiken óf je router als "hub" te schakelen. Dit doe je door de ethernetkabel die vanaf de Copperjet komt van de ethernetaansluiting af te halen en op 1 van de LAN aansluitingen (waarop ook je PC's en Dreambox staan) van de router aan te sluiten. Zie ook het topic "Geen verbinding te krijgen met copperjet" op de startpagina van dit forum waar BiYaY recent met succes eenzelfde exercitie heeft gedaan.
Ik heb de Copperjet van de telefoonlijn afgehaald (omdat het makkelijker was) maar volgens mij is dat niet echt noodzakelijk.
Succes, Willempie
Gewijzigd door willempie op 03 november 2009, 15:06

joanne
Hallo Willempie .. Alex .. BMP
Mijn stream probleem is opgelost.
Van Alice heb ik een nieuwe modem ontvangen. Na deze geïnstalleerd te hebben kon ik alle Saltozenders net als vroeger weer ontvangen.
De boosdoener [ oude modem HLF-1616-2PNL88-03 Alice 1616-2P ] heb ik naar Alice terug gestuurd
Nogmaals bedankt voor jullie support,
Joanne

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio streaming lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief