obey-robots.txt
21 Juli 2017, 12:34
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen email-account etc >>> GROTE KLACHT !!

ron1
Alice......was dat niet de zus van Lucifer ?

Ik geeft toe, door mijn eigen schuld is het volgende gebeurd.Ik wilde de windows mail emailtjes ook via onze laptop ontvangen.

Toen dit niet goed ging heb ik in 2 seconden tijd de email-account verwijderd van Alice.

Wat ik begrijp om dit recht te zetten moet je in de Lounge eerst je email installeren en hierna kan je hetzelfe doen in bv.windows mail.

Sinds vorige week maandagochtend (!) hebben we dagelijks 3 keer gebeld met de ""technische dienst"" wat volgens ons inderdaad ook een gewoon callcenter is waar de ingehuurde student al zijn/haat antwooren op een briefje voor zich heeft staan.Hierna is er een zogenaamde escalatie aangemaakt, een soort spoedmelding,nu na 1,5 week is er een bericht gestuurd ""naar Italie"""(!!!!) om het email account te resetten, inmiddels ruim 20 euro aan belkosten armer nog steeds geen email account.

Aangegeven dat ze tot en met vandag 2400 uur hebben,anders aangetekende brief en we gaan weer terug naar KPN.

Goedkoop is duurkoop.We waren en zijn tevreden over de snelheid van internet, maar ook hier, galmen door de telefoonlijn,wildvreemde mensen aan de lijn, en tussen gemiddeld 7 en 10 minuten valt de lijn weg.

Leuk detail, ik wil graag de directeur van Alice vriendelijk een brief sturen om zijn/haar berijf te redden en uitleggen wat er gebeurd....want stel je nu eens voor dat een paar duizend mensen verterkken,dan heeft die man geen bedrijf meer.Ik wil de beste man vertellen wat er gebeurd allemaal misschien weet ie het zelf niet ? Op mijn vraag aan 2 studentjes van de ""techische dienst"" werd geantwoord ""sorry meneer dat weet ik even niet"".

Kortom: DRAMA !

ron1
Nog een toevoeging, ik kan WEL met een nieuw password inloggen in de LOUNGE, maar, ik zie geen email of gigamail oid staan aan de linkerkant.

Ga ik nu naar WINDOWS MAIL en wil ik mijn account weer actief maken en vul hierna het nieuw door alice gegeven password in, dan lukt het niet.

Iemand opties ?

Emiel
Probeer de ''2-studentjes'' zo ver te krijgen dat ze even gaan navragen bij de manger.
Gewoon je niet aflaten schepen met een antwoordt van we kunnen er niks mee.
Gewoon doorhameren.
Wie weet helpt het maar het kost je idd veel geld aan hun studenten lijn Grin

bruno001
Ron,

Een beetje onduidelijk is je probleem wel. Dus dat zal vast niet in het script staan van de studenten aan de helpdesk.
Als je iets verwijdert, wordt ook gevraagd of je het zeker weet. Dat is net zoiets als definitief verwijderen op je eigen PC. Niet echt een probleem van Alice, maar een leuke uitdaging.
je hebt Alice mail en windows mail, wat heb je dan waar gewist?
Waarom leg je dit niet voor aan de Webcare mensen op dit forum? Stuur een PM met je klantnummer aan ferry.
Waarschijnlijk is ook je wachtwoord gewist, dus moet alles gereset worden. Hoeft niet in Italie te gebeuren, Alice zit gewoon in Nederland.
Lees in het vervolg even de waarschuwing voor je bevestigt, scheelt een heleboel tijd en geld voor jezelf.

Emiel,

Ja de helpdesk is een ingehuurde club met een lijstje standaard antwoorden, alles wat niet op het lijstje staat wordt doorgezet naar de tweede lijn, dat zijn de echte werknemers van Alice, dezelfde die je hier vindt achter Webcare, die via dit forum gratis te bereiken zijn voor gebruikers met problemen.
Dus Alice begrijpt wel degelijk dat gebruikers ook hulp vragen, via Webcare gaat het iets sneller, maar wel zo prettig dat de problemen een beetje gefilterd worden door de helpdesk.

gr

Bruno

ron1
Bruno, je gaat er wat makkelijk overheen.Duidelijkm is dat je zelf veel verstand van computers hebt of nog nooit echt met de alicehel te maken hebt gehad.

Wat en waar heb ik gewist .....ik heb de email account in windows mail gewist op mijn laptop, waarna die dus ook pleite was op de desktop ivm de router.Niet echt een probleem van alice, lijkt me wel, het account resetten moet bij alice gebeuren dus in feite heb ik niet alleen een probleem maar alice ook, en nu helemaal .....

Sinds VORIGE week maandag bezig om dit emailaccount te resetten, hoor elke dag hetzelfde verhaal, ze zijn er mee bezig er is een spoedmelding cq escalatie gemaakt...zit nu op donderdag, geen telefoontje geen mailtje geen hulp helemaal niks.

En volgens de studenten op het callcentre moeten ze wel naar Italie om dit te doen via de digitale weg, Alice is namelijk in Italiaanse handen....heb al mails gestuurd,inmiddels sinds vorige week 36 keer gebeld....geen reactie, helemaal niks, ik besef dat het een stomme actie van mij was....tros radar, kassa, en de consumentenbond spelen aldoor mijn hoofd.Ean waarom moeten mensen naar ene Ferry van Alice emailen.....als je een professionele helpdesk bent moet je mensen helpen en volgens de eigen richtlijnen binnen 3 werkdagen.....dit komt in d ebuurt van contractbreuk,niemand helpt je,je zoekt het zelf maar uit,als er een paar duizend mensen zo geholpen worden en ook echt opzeggen,zouden de bijbaantjes van de studenten op die zogenaamde helpdesk wel eens in gevaar kunnen komen, minder klanten betekent tenslotte een minder grotere helpdesk...sorry...callcentre......

Deze ondernemers zijn niet slim, als je echt nederlanders tevreden wilt houden antwoordt je zo snel mogelijk en lost het samen met de klant op,dat is wat nederlanders willen, zo krijg je een flinke groei en winstomzet,ik ga nu niet meer bellen,ik wacht en wacht en haal straks mijn incassoopdracht terug.

bruno001
Hi Ron,
Het verschil tussen helpdesk en Webcare is simpel, HD is een callcenter waar je je wel kunt afvragen of ze er zitten om geld voor hun baas te genereren of om service te verlenen aan de gebruikers van Alice.
Ik heb twee maanden ellende gehad met deze k@t helpdesk voor ik schriftelijk de support heb gekregen van iemand die nu bij Webcare zit. Dus ik ben zeer gelukkig met de mensen van Webcare, kost niets en zij doen het voor een groot deel van de tijd buiten hun werktijd omdat ze willen helpen. Dit zijn insiders van de organisatie en geen sukkels.
Na het grote aantal providers dat ik heb versleten, ben ik tot de conclusie gekomen dat Alice mail niets toevoegt aan wat ik heb, dus gebruik ik het niet en werkt met mijn eigen mail, sinds 20 jaar heb ik ICQ (ik hoor bij de eerste 50000 leden) en recent ook gmail, het maakt niet uit hoe vaak je wisselt je houd altijd je vaste mailadres.
Windows live mail staat los van Alice, maar ik vraag me daar wel eens af wie allemaal toegang hebben tot mijn gegevens.

Je moet natuurlijk helemaal geen kontakt opnemen met Webcare, het was alleen een suggestie omdat het de zaak kan versnellen.

succes
Bruno

ron1
Bruno bedankt voor je tips,maar ik doe helemaal niks meer.

Ik wacht en wacht maar de incasso haal ik terug,en in retour een aangetekende opzegbrief en uitleg over de incasso terugtrekking,ik ben echt de verkeerde, als het nodig is trek ik al mijn spaargeld open,gaan we samen naar de kantonrechter..........nogmaals...ik erken mijn eigen domme fout,maar een zogenaamde helpdesk waarbij je de contractuele afspraak maakt en die bevestigd wordt door 09001560 dat het binnen 3 werkdagen opgelost MOET zijn en dat niet komt,dat klopt natuurlijk niet.

Internet en al die providers staan allemaal in de kinderschoenen in dit land,iedereen wil snel heel veel geld verdienen met een waardeloze service,want de telefoonlijn is ook een nachtmerrie overigens.

Ik vraag me overigens af wie dit forum heeft geopend en opgestart,die persoon moet wel heel erg tevreden zijn met Alice of juist niet.......

Laat Kassa, Radar, en de Consumentenbond dit dan maar eens tot de bodem uitzoeken.

h_henkie
Hoi,
Kassa, Radar en de CB doen niets. Wat je nog voor de rechter kan doen is je klacht, nadat je deze bij alice klachtenafdeling hebt neergelegd, bij de geschillen commissie aanhangig maken. Mijn ervaring is dat de klachten afdeling veel te laat reageert maar op het moment dat de geschillencommissie er mee aan de slag gaat, is alice erg snel en coulant.

Emiel
kassa en radar doen idd niets.
De telefoonlijn is idd een dode lijn :S
Maar dat zal maandag voor mijn probleem opgelost zijn Grin

ron1
Hallo ben ik weer, bijna 3 weken verder, er is niets gedaan, het bellen doe ik niet meer, ben ook wat rustiger geworden, ik denk aan mijn hart......vindt het alleen erg jammer allemaal dat het zo moet gaan......ik hou jullie maar op de hoogte en ga een dagboek cq rapportage bijhouden....tot nu toe ben ik geen 1 keer teruggebeld door Alice en zit ik nog steeds zonder emailaccount van Alice.

Fijne dag allemaal

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen email-account etc >>> GROTE KLACHT !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief