obey-robots.txt
24 November 2017, 12:06
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Moet Alice meer wortelen eten of een bril ?

Emiel
Ik heb maandag een mail naar Alice gestuurt.
Met de volgende tekst:
Beste alice klantenservice,
Wij hebben veel telefonie problemen.
Zo breekt na 5 minuten onze gesprekken af.
En krijgen wij vage stemmen door het gesprek heen.
De 0900 helpdesk Bellen heeft geen zin.
Want voor wij aan de beurt zijn breekt de telefoon al af !

Heeft u een oplossing ?

Mvgr
De jong

Krijgen wij een mailtje terug :
Beste mevrouw de jong (m,n oma )
U kunt het beste contact opnemen met de helpdesk.

Alice moet dus aan een bril of ze moet meer worteltjes eten.
Want bellen heeft geen zin als het steeds afgebroken wordt.

Zo duidelijk is Alice :S

Anoniempje
het is lastig een trouble shoot te doen per e-mail. stuur anders je mobiele nummer met het verzoek terug te bellen op je mobiel ( of je belt zelf want veel vertrouwen heb ik neit in de klanten service.

h_henkie
Ik kan me niet voorstellen dat je oma en alice de enigste telefoons hebben in Nederland. Laat ze terug bellen of bel via een ander toestel. Ze bellen wel terug, alleen het zit hem vaak in hoe je het aan de HD vraagt. Wink
Gewijzigd door h_henkie op 06 november 2009, 23:31

Emiel
h_henkie schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat je oma en alice de enigste telefoons hebben in Nederland. Laat ze terug bellen of bel via een ander toestel. Ze bellen wel terug, alleen het zit hem vaak in hoe je het aan de HD vraagt. Wink

en we hebben maar met het toestel van de buren gebelt (draadloos )
Maandag zou het probleem opgelost moeten zijn.
We hebben ons wel voorgenomen als dat niet zo is we overgaan naar tele2 , adsl!totaal , of xx4all.
Maar dan zitten we weer aan een jaarcontract.

MisterSenseo
Ja en dan heb je precies dezelfde problemen want overal is het hetzelfde........zucht een aantal keer heel diep,probeer het opgelost te krijgen en slaak een zucht van verlichting dat het toch nog goedgekomen is.............Hava Nagila Amen
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

h_henkie
Wat die koffiemeneer hierboven zegt. Wink
Je kan een hoop eisen stellen. Maar je hebt nou eenmaal te dealen met alice en haar procedures. Ook al zijn die niet allemaal even doorzichtig, je zal alice wel in de mogelijkheid moeten stellen om het eea op te lossen. Ik heb ergens anders geschreven wat de mogelijkheden waren om tot een oplossing te komen met alice. En evt een schade vergoeding te krijgen. In mijn geval heb ik alle telefonische onkosten terug gekregen. (belde met een mobiel). Een klachtenbrief, geen mail, maakt meer indruk dat een telefoongesprek met de hd. Daar word je van het kastje naar de muur gestuurd.

Emiel
Alice moet wel een bril.
Zag gisteren bij Kassa.
Mensen die opzegde bij Alice.
Sloten ze een nieuw conract aan XD
Voor de tv lossen ze het wel goed op met 70 euro voor de moeite en iris kadobonnen :S

h_henkie
Ik zal kassa nog even kijken, dus kan daar nog niets over zeggen. Maar ook zonder kassa doen ze dit, is mijn ervaring. Wink

bruno001
Blijkt ook weer uit deze oplossing, alles wat je mailt of schrijft aan de helpdesk gaat mis wanneer het gaat over iets anders als hoe de verbinding te maken tussen isra en copperjet.
Feitelijk is de helpdesk een plek om je technische problemen aan te melden voor verdere behandeling door de tweede lijn.
Dat de helpdesk de berichten niet of verkeerd doorgeeft aan de administratie van Alice lijkt duidelijk.
Voor opzeggen moet je de klantenservice van Alice benaderen, en dat wordt door de helpdesk niet doorgegeven.
Het standaard antwoord van de helpdesk op een mail is om 0900 te bellen (dat levert geld op), Maar als je belt wordt je niet geholpen of zit je op een wachtlijn met een minutenteller, wat je daar betaald komt niet in de kassa van Alice.

De enige echte oplossingen zijn contact met Webcare via deze site of zelf schrijven aan Alice klantenadministratie.
Let wel goed op dat altijd het goede NL nummer in de correspondentie staat en controleer of de antwoorden ook dit NL nummer hebben.

gr

Bruno

Yes
Moet Alice meer wortelen eten of een bril ?

Ik zou haar ondanks alle klachten niet adviseren een bril te eten......ze zou het zomaar kunnen gaan doen namelijk Wink

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Moet Alice meer wortelen eten of een bril ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Zijn hier nog Alice-helpdeskmedewerkers? Webcare Alice 16 12 juni 2012, 23:50
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief