obey-robots.txt
20 September 2018, 15:36
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

OP DE KNIEEN

ron1
Ik smeek U op de knieen...zou U zo vriendelijk willen zijn mijn bericht over het emailadres te lezen, ik heb toch maar een mail gestuurd aan een meneer ferry.....wij horen al 2 weken hetzelfde antwoordt....we hopen voor u dat.....ze zijn er met spoed mee bezig......er zit niks anders op dan te wachten.........sinds 26 oktober bezig....wij verwachten zeer belangrijke mails op dit emailadres...en ja ik zeg het nog eens...het was een hele stomme domme actie van mij....had ik nooit moeten doen...maar wilt u alstublieft ons helpen

vreselijk bedankt voor uw enorme inzet......

ron1
PS Het gekke is dat wij over de internetsnelheid niets te klagen hebben,die was en is nog steeds goed, doodzonde als je dan op deze wijze klanten kwijtraakt.....ik hoop op een urgente oplossing.....meer kan ik ook niet doen...........

Alex
@Ron1, ik heb Alice een mail gestuurd en ze op jouw probleem gewezen.
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

ron1
dank

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OP DE KNIEEN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief