obey-robots.txt
13 November 2018, 20:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Kan de splitter en AB-stekker er tussen uit

catman
Bij mij stottert de verbinding nog steeds, Dat merk ik vooral als ik grote bestanden ga downloaden. De snelheid varieert van 1,9 MB tot 0 en terug, dit met intervallen van enkele minuten. En dan is alles soms ineens uren stabiel???? Gisteren de splitter en de AB-stekker er helemaal tussen uit gehaald. Alles werkt nog steeds hetzelfde. Soms stotteren dan weer uren goed.

Wat is het doel eigenlijk van die dingen. Ik merk dus geen verschil. Verbinding hetzelfde, telefoon doet het nog steeds; ook tijdens downloaden. Frown

john1962
Dat hele spul heb je inderdaad niet nodig, kan je er gewoon tussenuit laten.

Ik heb het vanaf het begin al weg gegelaten en werkt goed, met die splitter en rommel werkte het juist niet hier.

John Frown

calsamd
ik heb het er ook tussenuit gehaald want met de splitter en die a/b stekker werkte het hier voor geen meter en nu werkt het juist erg goed ook met downloaden e.d. dus er tussenuit werkt hier beter

Roel1966
Zelf heb ik dus ook de splitter er tussenuit gelaten, en verder werkt het dus evenzogoed. Doel van de splitter is eigenlijk wanneer je nog een analoog signaal op de telefoonlijn zou hebben. Toen ik dus een aantal jaren terug al adsl had ( voor dat ik via de kabel ging ), moest je een splitter gebruiken. Deze splitter scheid dan het digitale signaal en het analoge signaal zodat je toch dan gewoon kon telefoneren via de normale lijn.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan de splitter en AB-stekker er tussen uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Tussen de 5-6 Mb :\ Snelheid 6 08 september 2010, 10:53
Vanavond tussen 19.00 en 20.00 storing??? Storing 19 31 augustus 2010, 11:02
Geen telefonie als ik de splitter verwijder Algemeen 24 13 augustus 2010, 16:04
Telefonie zonder splitter Storing 2 23 juni 2009, 00:43
Waarvoor dient de AB splitter? Frequently Asked Questions 12 20 januari 2009, 19:15
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief