obey-robots.txt
18 Juli 2018, 22:04
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Oplevering Boerendanserdijk te Zwolle

servernetwork
Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg hoop ik dat ik toch verder kom dan de moeizame en zeer slechte telefonische helpdesk.
De situatie ligt als volgt:

ADSL aanvraag:
ServerNetwork
Boerendanserdijk 68A
8024AJ te Zwolle

KPN lijn referentie: 038-46060**
Bestelde dienst: ADSL exlusief telefonie.

Lijn opgeleverd:
Mevr *** ******* (zelf weggemod)
Boerendanserdijk 68
8024AJ te Zwolle

Ok. Dat het verkeerd is opgeleverd, het feit mijn buurvrouw haar internet abonnement kwijt is bij Telfort, allemaal erg vervelend maar niet belangrijk in deze kwestie. De lijn is "opgeleverd" echter nu probeer ik mijn bedrijfslocatie te voorzien van internet door een nette cat5 kabel over de weg te trekken mijn pand in. Dit gaat uiteraard perfect, we doen niets anders dan nette netwerk oplossingen opleveren. Echter de beide modems die wij hebben ontvangen op 68 ipv 68a functioneren niet cq. er is geen verbinding op te verkrijgen. Jammer. Nou laten we dit eens oplossen en later een nieuwe poging doen om op 68a het op televeren... de lijn op 68 afbouwen en terug te zetten naar Telfort is van latere zorg.

Nu heb ik zelf een eigen 16162p modem o.a. getracht aan te sluiten op zowel vpi/vci 4/397 en 0/35. Beide over pppoa en bridged / rfc. Beide leveren op dit moment geen resultaat op. De technische dienst meld mij dat ze hebben teruggebeld op zowel mijn mobiele nummer als mijn vaste nummer wat naar mijn weten "niet waar" is. Dan had ik daarvan een afschrift gezien op zowel mijn linefeed als logfeed op de voip centrale. Algoed is niet erg maar goed. Op dit moment zit ik dus zonder Internet, en typ dit berichtje op mijn iphone / datacard van T-Mobile.

Ik wens graag vandaag nog het internet te kunnen herstellen/uberhaupt internet te kunnen verkrijgen op het adres, Boerendanserdijk 68 en hoe men dat gaat regelen zal mij een zorg zijn. Ik wens graag telefonisch te woord gestaan te worden door iemand die een technisch persoon als ik die niets anders doet dan de heledag routes en telefooncentrales instelt gewoon keurig netjes te woord te staan.

Ik hoop dat de betreffenden op dit forum wat voor mij kunnen bewerkstelligen. Het lijkt mij namelijk iets heel simpels maar goed, de telefonishe helpdesk kan gewoon niets en is gewoon een "dank u voor het bellen maar ik kan niets voor u betekenen" - afdeling. Een simpele check waarom het modem disconnect word is zelfs al te moeilijk klaarblijkelijk. Dat is niet erg maar wees dan daar gewoon eerlijk in en houd niet mij bezig met "leugens" want dat zijn het gewoon. Niets maar dan ook niets is goed gegaan bij het opleveren van de verbinding in kwestie en dat is spijtig. Dankzij derden lopen mijn kosten in middels op boven de 1450 euro en dat word helaas met de dag meer als weer een ondeskundig iemand aan de lijn loopt te hannessen.

Dus bij deze, neem gelieve contact met mij op. In jullie ticket systeem staat een vast en mobiel nummer. Ik zit hier op de zaak te wachten op jullie bellen. Ik dank u bij voorbaat en hoop tezamen met een beetje deskundigheid en uberhaupt te woord te worden gestaan het in 5 minuten op te lossen. Want meer gaat het simpelweg niet kosten.

Dank u!

Met vriendelijke groeten
Namens ServerNetwork, en de bewoonster van adres boerendanserdijk 68
Martijn Veldhuizen

BMP
Beste Martijn,

Kom je er met de helpdesk niet uit, dan moet je hier zijn, je kan ook even een mailtje naar een van de webcare medewerkers http://alice.gebr...ookup=3127 sturen om eea te versnellen,

Je dubbel post in algemeen heb ik verwijderd.

Hopelijk heb je het probleem snel opgelost.

Gr BMP Smile
Gewijzigd door BMP op 12 november 2009, 17:03
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

servernetwork
Ik moet eerlijk zeggen... hier mn beklag doen, heeft enorm geholpen. Het ergste is, is dat je het uberhaupt ergens moet doen. Ik heb nu iets van internet. Helaas ben ik nu al twee modems verder daar de eerste twee allebij kapot waren en hang morgen gewoon fijn mn eigen modem op en stuur die anderen terug.

Dus mijn dank aan de personen die in iedergeval er naar hebben gekeken tot dus verre. Ik kon in iedergeval weer werken.

Maar goed. Nu de rest van het probleem nog en gezien het feit dat dit klaarblijkelijk werkt dan nu het volgende:

Ik wil graag mijn lijn opgeleverd krijgen op het juiste adres met een heeeeele grote MAAR erbij. Ik wens hem zolang dubbel te onvangen daar jullie mijn backup lijn van telfort incluis telefonie dus reeds gesloopt hebben. Daarmee bedoel ik, ik wens de lijn eerst in alle juistheid overgezet te hebben voordat we de andere bij mijn buurvrouw gaan afbouwen en weer gaan opbouwen richting telfort. Helaas zal mijn buurvrouw zonder tussenkomst van telford hierdoor in totaal 6 weken zonder telefonie zitten, maar alle partijen zonder internet 3 weken is erger in dit geval. Hoe dan ook, we zijn 6 weken verder daar het voip telefonie betrof in haar geval.

Kortom, ik wens 2 lijnen: 1 op 68 en een op 68A simpel, zodra 68A eindelijk is gerealiseerd, kan de lijn op 68 worden afgebouwd worden en weer door Telford worden overgenomen.
Gewijzigd door servernetwork op 12 november 2009, 18:49

servernetwork
Ondanks Ferry's moeite heb ik net van hem vernomen dat Alice en ik uit elkaar gaan als ISP/client.

In iedergeval wil ik Ferry en de rest bedanken voor alle moeite die zijn gestoken hebben in het trachten op te lossen van het systeem.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering Boerendanserdijk te Zwolle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Oplevering Boerendanserdijk (deel2) Webcare Alice 5 20 november 2009, 16:15
oplevering wel ip, maar valt weg Opleveringsproblemen 8 26 oktober 2009, 19:14
Oplevering ~ niet helemaal soepel. (KPN->Alice) Opleveringsproblemen 24 20 februari 2009, 12:39
GEEN INTERNET....???? bij oplevering Algemeen 4 17 december 2008, 12:50
Oplevering Opleveringsproblemen 1 30 oktober 2008, 21:50
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief