obey-robots.txt
19 September 2017, 20:56
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Oplevering Boerendanserdijk (deel2)

servernetwork
/start-rant

Ok, tijd voor een update.

Sorry voor mijn taalgebruik alvast maar wat een stelletje **************!
Hoevaak je ze het ook probeerd te vertellen, waaronder twee medewerksters waarvan er eentje echt het niet snapt aan de telefoon... EN DE TELEFOON EROP GOOIT.

IK BEN ************* WERKZAAM OP BOERENDANSERDIJK 68A. NIET OP BOERENDANSERDIJK 68.
MIJN REKENING NUMMER IS ***7*** IPV ***1***. DUS WTF HEB IK AAN EEN VERHUIZING VAN 68A NAAR 68!!! NIETS!!!

/end-rant.

Korte uitleg:
Ik krijg dus zojuist de volgende brief binnen de deur:

De heer M. Veldhuizen
Boerendanserdijk 68A
8024AJ Zwolle

Verhuisaanvraag voor Alice Easy
Klantnummer NL001986** / Ordernymmer 800010017**

Geachte heer Veldhuizen,

Uw verhuisaanvraag hebben wij in goede orde ontvangen.
Wij streven ernaar om uw aansluiting vanaf 04.12.2009 van kracht te laten zijn.

Nieuwe adres: Boerendanserdijk 68 8024AJ Zwolle

Op uw nieuwe adres is nog een actieve lijn waar Alice haar dienstverlening op kan leveren. Over circa anderhalve week zal KPN (in opdracht van Alice) telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Deze afspraak is nodig voor omdat de nieuwe lijn in uw nieuwe huis getest zal worden.

Uw email adres en uw inloggegevens worden voor de Alice Lounge zijn ongewijzigd gebleven. Vanaf 04.12.2009 zal de aansluiting op uw oude adres worden gedeactiveerd.

De kosten voor het verhuizen van uw Alice account bedragen 59 euro. Dit bedrag zal op uw volgende factuur in rekening worden gebracht.

U ontvangt nog een bevestigings email op het moment dat de verbinding op uw nieuwe adres wordt geactiveerd.

Heeft u verder nog vragen? Het Alice Team is bereikbaar op 0900 1560 (0,15 euro per minuut) op werkdagen van 08:00 to 22:00 en op zaterdag van 09:00 tot 22:00 uur.

Vriendelijke groet,

Het Alice team

Ok kort resume.

Ik ben werkzaam op: Boerendanserdijk 68A. Mijn buurvrouw woont op 68. De huidige lijn is opgeleverd op 68 ipv 68A. Ik ben in het bezit van een vaste telefonie lijn van de kpn namelijk 038-4606025. Er is dus een vaste lijn van de kpn aanwezig. Nu word ik dus verhuist van 68 naar 68.

Please is er nog zoiets als mensen die gewoon hun werk doen? Want ik word nu wel heel erg moe(deloos) Alsjeblieft het is toch ZO ontzettend simpel

Kortom de lijn die ik wil hebben:

Boerendanserdijk 68A.
8024AJ Zwolle.
Mijn vaste telefoniedienst van de kpn waar de dienst naast geleverd moet worden (dus geen portatie) is 0384606025. Dit nummer is aangesloten en actief op de Boerendanserdijk 68A
Mijn rekeningnummer is ***7*** ipv ***1***

Ik wens geen verhuiskosten te betalen daar het hier gaat om een NIMMER juist afgeleverde dienst.
Gewijzigd door servernetwork op 14 november 2009, 16:43

Emiel
ja de administratie van Alice is altijd al een zooi geweest.
Wij zijn 1x afgesloten vanwege een stom foutje.
Ons oude e-mail adres van de vorige provider stond nog in het systeem (terwijl we allang van alice hadden )
De klantenservice is idd een ramp.
Op een moment zegt die medewerker tegen mijn (omdat hij het antwoord niet wist ) Meneer ik zit hier om u te helpen maar op deze brutale manier wil ik u niet helpen.
Waarop ik maar gelijk een klachtbrief heb gestuurt. (ik laat mij namelijk niet beschuldigen )
De mensen achter de e-mail van alice kunnen niet lezen.
Want als je gesprekken elke 2 min afbreken en je dat in een mail zet .
Wordt je toch gevraagt te bellen :O
Nogal een vreemd zootje bij de administratie enz.
De mensen van de td zijn wel erg aardig want die mensen zetten hun 100% in.
Zit momenteel (mijn ouders ) zitten momenteel nog bij Alice.
Oma die ook alice had en 5 deuren verderop woont.
Die heb ik nu even geparkeert bij Lijbrand-telecom.
Supersnel glasvezel.
Wel ietsje duurder (stuk of 20 euro )
Maar dan heb je ook wat.

BMP
Martijn,

Graag in het vervolg op een topic doorgaan, straks komt er nog een deel 3, dat maakt de boel niet erg overzichtelijk voor de medewerkers van webcare, maar ook niet voor jezelf.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Gr BMP. Smile

Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

servernetwork
Vermoeid zijn we verder.

Het kan niet zomaar worden opgeleverd want men zou niet over de canvas gegevens beschikken. En wederom krijg ik de opmerking ja sinds gisteren zijn wij door de technische helpdesk hier van op de hoogte gesteld en u zou daarover vandaag worden teruggebeld.

Nu is mijn vraag, wanneer word ik nou eens een keer gebeld. Volgens mij nooit. Maar goed ik ga het nog 24 uur de kans geven en dan zijn we precies 5 maanden verder. Kom op jongens er moet toch hier gewoon een oplossing te leveren zijn binnen een paar werkdagen. Canvas gegevens die je moet hebben / opvragen is van boerendanserdijk 68a telefoonnummer 0384606025. Lijkt me relatief simpel.

Maar goed ik word niet eens door jullie gebeld op geen een van de bij jullie bekende nummers. Ik krijg altijd te horen ja maar wij hebben u gebeld. Elk nummer wat uberhaupt ook maar 1 tel door onze telefoon centrale gaat word geregistreerd. Het is een alarm nummer dus het word zelden gebeld. Wanneer krijg ik nou eindelijk te horen. Meneer Veldhuizen ik ga het vandaag voor u in orde maken, u krijgt binnen x dagen opgeleverd: Boerendanserdijk 68a op lijnnummer 0384606025???

Het zal mij benieuwen.

servernetwork
Ondanks Ferry's moeite heb ik net van hem vernomen dat Alice en ik uit elkaar gaan als ISP/client.

In iedergeval wil ik Ferry en de rest bedanken voor alle moeite die zijn gestoken hebben in het trachten op te lossen van het systeem.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering Boerendanserdijk (deel2)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Oplevering Boerendanserdijk te Zwolle Webcare Alice 4 20 november 2009, 16:16
oplevering wel ip, maar valt weg Opleveringsproblemen 8 26 oktober 2009, 19:14
Oplevering ~ niet helemaal soepel. (KPN->Alice) Opleveringsproblemen 24 20 februari 2009, 12:39
GEEN INTERNET....???? bij oplevering Algemeen 4 17 december 2008, 12:50
Oplevering Opleveringsproblemen 1 30 oktober 2008, 21:50
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief