obey-robots.txt
24 Januari 2019, 08:28
Navigatie
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem? Post dan hier je ervaringen en meld de instellingen.
 Onderwerp afdrukken

Experia SX551 (KPN ADSL2(+))

Troop
Hoi,

Moeders heeft een Alice abonnement, echter wil ook zij draadloos werken en dan komt er dus weer een extra aparaat bij. Echter een ADSL2(+) moet ik kopen (laatste optie) en ik had nog een experiabox liggen van KPN IPB. Deze heb ik geconfigureerd en wat blijkt:

Internet werkt: Grin

Telefonie: Heb een kiestoon, echter wanneer ik wil bellen dan hoor je nadat je het nummer hebt ingetoets even niets en dan ineens tut tut tut tut tut tut snel achter elkaar. Wat kan dit wezen?Angry

Heb de gegevens ook van deze site gehaald echer heb ik mogelijk iets toch niet goedstaan en ik kan maar barweinig op een experia instellen.

Wanneer het niet mogelijk is dan hoor ik het graag, en welk ADSL2(+) router/modem/wifi apparaat ik dan nodig heb.Smile

Hints welkom!

BMP
Je kan de experia misschien wel als switch gebruiken, voor draadloos internet.

De copperjet heb je nodig voor het bellen met VOdsl wat alice gebruikt.

Dus sluit eens de kabel vanaf de copperjet aan op een van de lanpoorten van de experia, misschien moet je de dhcp ook uitzetten in de experia.

Elke draadloze router kan je in principe achter de copperjet zetten.

Succes,

BMP.Smile
Gewijzigd door BMP op 21 november 2009, 21:34
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia SX551 (KPN ADSL2(+))', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ADSL/ADSL2+ Afstand/Snelheid ratio & Uitleg lijnwaardes Snelheid 11 22 juni 2010, 22:01
Zyxel P-2602h-D1A (ADSL2+ VoIP IAD) iemand ??? Alice met eigen modem 12 13 april 2009, 21:09
Levering ADSL of ADSL2? Snelheid 8 16 november 2008, 20:45
Krijg Sitecom ADSL2+ Modem/Router WL-174 niet aan de praat.. :( Hardware instellingen 5 08 november 2008, 19:15
Draadloos Barricadeg adsl2 instellen voor Alice Algemeen 2 17 januari 2008, 12:58
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief