obey-robots.txt
23 Augustus 2017, 02:37
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

vreemde vraag van concurrent

artronic
Goede avond

Ik heb sinds enige tijd internet en bellen van Alice,en heb er geen problemen mee
Alles werkt prima
Maar nu vertelde de concurent,dat Alice binnenkort ook starttarief gaat hanteren voor vast bellen
is dit zo?

In afwachting

Rob

BMP
Hmmmm, ben nieuwsgierig welke concurrent dat dan is Rob? Smile

Maar het lijkt mij sterk dat Alice dat gaat doen, het is een van hun sterkste punten.

Het is ook gemakkelijk op te vangen door alice easy te nemen (zonder telefonie) en sluit een abbo af bij bijvoorbeeld optibel 7 euro p/maand. plus 20 voor alice easy en dan zit je nog goedkoper.

Denk niet dat Alice dat van plan is.

Wat een concurrent er niet voor over heeft om klanten te werven,

dat zegt ook genoeg over deze concurrent. Cool maar misschien is het wel gewoon een te overijverige ks medewerker Cool

BMP Smile
Gewijzigd door BMP op 25 november 2009, 22:01
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Alex
Ben benieuwd naar een reactie van Alice!
Alex

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

BMP
Alex schreef:
Ben benieuwd naar een reactie van Alice!

GrinGrin

artronic
Het was een telfort medewerker,waar ik toevallig langs moest voor wat anders
Maar ik blijf ook net zo lang hier bij Alice hoor heb nooit problemen alles werkt hier prima en altijd

BMP
artronic schreef:
Het was een telfort medewerker,waar ik toevallig langs moest voor wat anders
Maar ik blijf ook net zo lang hier bij Alice hoor heb nooit problemen alles werkt hier prima en altijd

Ai ai Telford toch,......... wat zijn dat nu voor streken, toch hou ik het op een overijverige ks medewerker.

BMP Wink

MisterSenseo
Laten ze daar eerst de boel maar op orde brengen voordat ze Alice gaan aanvallen Pfft
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Ferry_Alicewebcare
artronic schreef:
Maar nu vertelde de concurent,dat Alice binnenkort ook starttarief gaat hanteren voor vast bellen
is dit zo?

Nee, dit is zeker niet het geval.

Mocht je het zeker willen weten, dan raad ik iedereen aan de Alice website te raadplegen. ( http://www.alice....eltarieven )
Daar staat de meest actuele informatie op. Op het moment dat wij zo'n grote wijziging zullen doorvoeren, komt dat ver van te voren op de Alice site te staan.
Gewijzigd door Ferry_Alicewebcare op 26 november 2009, 14:24

Yes
Het is natuurlijk opmerkelijk dat er op de beltarieven pagina al wel ruimte aanwezig is om een starttarief te vermelden.
Als die kolom ontbrak en er gewoon op 1 plaats duidelijk vermeld werd dat Alice geen starttarief (bij vaste nummers) hanteert dan was er in ieder geval geen directe aanwijzing dat een starttarief in de nabije toekomst wordt overwogen.

Voorlopig is er niets aan de hand, dus gewoon genieten van de huidige (n.m.m. prima) prijs/kwaliteitverhouding van telefonie@Alice. Wink
Gewijzigd door Yes op 26 november 2009, 15:53

-------------------------------------------------------
The answer is Yes! The question is the question?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vreemde vraag van concurrent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Vreemde connecties Eigen netwerk 4 15 april 2009, 01:14
Vraag installingen copperfield? Snelheid 3 31 maart 2009, 21:50
Vraag vergoeding alice Algemeen 4 25 februari 2009, 01:56
vraag Opleveringsproblemen 5 21 januari 2009, 01:35
Vreemde events in het CJ-log Hardware instellingen 3 04 januari 2009, 22:26
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief