obey-robots.txt
22 September 2018, 04:12
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Storing vaste telefoon

Cihan
Sinds januari lid van Alice. Internet nooit problemen, is weliswaar geen 20 mb. Zit altijd rond de 12 mb. Maar telefonie is drama. Kan wel naar buiten bellen, maar als wij gebeld worden geeft ie 7 van de 10x de volgende melding: Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer en probeer het later opnieuw. Heb meerder malen met Alice gebeld alles gedaan wat ze vroegen. Nieuwe modem gekregen, ander telefoon geprobeerd, monteur is zelfs nog een keer gekomen om zelf de modem nog maals te vervangen maar niets heeft geholpen. Ik zit met de handen in het haar. Ik weet dat wij niet de enigen zijn met het zelfde probleem. Wie weet raad...?

Emiel
Cihan schreef:
Sinds januari lid van Alice. Internet nooit problemen, is weliswaar geen 20 mb. Zit altijd rond de 12 mb. Maar telefonie is drama. Kan wel naar buiten bellen, maar als wij gebeld worden geeft ie 7 van de 10x de volgende melding: Dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer en probeer het later opnieuw. Heb meerder malen met Alice gebeld alles gedaan wat ze vroegen. Nieuwe modem gekregen, ander telefoon geprobeerd, monteur is zelfs nog een keer gekomen om zelf de modem nog maals te vervangen maar niets heeft geholpen. Ik zit met de handen in het haar. Ik weet dat wij niet de enigen zijn met het zelfde probleem. Wie weet raad...?

ik zou naar een ander gaan.
Mocht je een goede zoeken ?
Ga naar lijbrand.
ik zou kijken of je in het leveringsgebied zit.
Want ik heb wel 1000x geklaagt over de telefoon en een half jaar later is het nog niet opgelost.
Dus ik ben overgegaan naar een ander en helemaal geen last meer.
Thuis heb ik nog wel Alice.
Maar mijn ouders willen niet over.
Oma was wel zo slim over te gaan Grin
Alles werkt bij haar prima dus zit ik veel bij haar...

Mvgr..
Emiel

MisterSenseo
Ik zou helemaal niet weggaan........er zijn nog genoeg mogelijkheden..........ga naar www.budgetphone.nl neem daar een voordelig abonnement,laat je nummer porteren vanaf Alice,dan wordt je Alice Comfort vanzelf Alice Easy,dan kun je elk willekeurig ADSL2+ modem nemen bijvoorbeeld ZyXEL werkt perfecto,ik heb er zelfs één in de aanbieding..........:-) ................verwerk dan je VOIP van Budgetphone in je ZyXEL modem en je hebt sneller internet dan je had met je Copperjet,en je hebt goeie telefoon met je eigen nummer.........eventueel wil ik helpen met de installatie van modem en VOIP en je bent klaar.
Zeker als je internet in orde is zou ik lekker andere mogelijkheden zoeken ipv wegrennen met het risico dat je in tranen eindigt!

MisterSenseo
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Emiel
MisterSenseo schreef:
Ik zou helemaal niet weggaan........er zijn nog genoeg mogelijkheden..........ga naar www.budgetphone.nl neem daar een voordelig abonnement,laat je nummer porteren vanaf Alice,dan wordt je Alice Comfort vanzelf Alice Easy,dan kun je elk willekeurig ADSL2+ modem nemen bijvoorbeeld ZyXEL werkt perfecto,ik heb er zelfs één in de aanbieding..........:-) ................verwerk dan je VOIP van Budgetphone in je ZyXEL modem en je hebt sneller internet dan je had met je Copperjet,en je hebt goeie telefoon met je eigen nummer.........eventueel wil ik helpen met de installatie van modem en VOIP en je bent klaar.
Zeker als je internet in orde is zou ik lekker andere mogelijkheden zoeken ipv wegrennen met het risico dat je in tranen eindigt!

MisterSenseo

Er zijn andere oplossingen idd..
Maar ik weet wel wat ik iemand ''aansmeer''

MisterSenseo
Daar heb ik ook helemaal niets verkeerds over gezegd volgens mij........?
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing vaste telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief