obey-robots.txt
22 November 2017, 02:41
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Storing Den Haag?

Redje
LS,

kom al zeker een uur niet online, dus ff wireless een onbeschermde modem aftappen -- maar: "There may be a problem with your Domain Name Server (DNS) configuration

blablabla.

Aan/uit modem + computer werkt allemaal, dit gebeurt overigens zeker 1x per week - en dan is ff de modem+router 30 seconden uitgooien en rebooten voldoende. Nu niets.

Emiel
Redje schreef:
LS,

kom al zeker een uur niet online, dus ff wireless een onbeschermde modem aftappen -- maar: "There may be a problem with your Domain Name Server (DNS) configuration

blablabla.

Aan/uit modem + computer werkt allemaal, dit gebeurt overigens zeker 1x per week - en dan is ff de modem+router 30 seconden uitgooien en rebooten voldoende. Nu niets.

Ik hier in Haarlem moet elke dag rebooten .
omdat het sloom is en uitvalt.
ben zeker al 5 kilo afgevallen door die kt modems.
Maar nocht altijd.
m,n ouders hebben sávonds nooit geen last.

MisterSenseo
Alle aansluitingen nalopen,je weet het tenslotte nooit.......
Zitten alle draadjes in het ISRA punt wel stevig,zijn de kabels tussen ISRA en modem wel in orde nog zonder breukjes..........HEEL erg belangrijk is dat kabeltje tussen ISRA en modem zo kort mogelijk is.
Check goed of er per ongeluk geen extra programma's meedraaien zoals P2P,FTD,al dat soort programma's.
Check ook goed bijvoorbeeld bij Trend Micro online of je pc wel helemaal schoon is van spyware o.i.d...........
Weet je dit allemaal helemaal zeker dan even HD bellen en je niet laten afschepen met het vragenlijstje van de werkstudentjes,maar zeg duidelijk dat je alles hebt nagelopen.
Laat ze direct een ticket aanmaken,want zoiets duurt 10 werkdagen gemiddeld,iets waar niemand blij mee is.
Het is wat extra administratie maar modem kan ook naar de klitsen zijn,verzoek een nieuw modem.

Allemaal mogelijkheden waardoor er hopenlijk een einde aan jullie storingen komt.
Dan is er ook nog het Webcare team,vraag hen om hulp als je er niet zelf of met de HD uitkomt.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Redje
werk zelf ook voor een ISP, dus ik ken wel wat fundamentals Grin

zou gewoon moeten werken, vanochtend deed alles het nog, sinds vanavond niet meer... nieuwe modem is wel een idee, overigens - de huidige is half gesmolten, lol - maar doet 't nog wel steeds en heb geen zin om m'n Zyxel aan te sluiten en configgen en crap.

Maar er is, in eerste instantie, geen plausibele reden bij mijn hardware of binnenbekabeling dat het 't niet zou moeten werken. Of de modem moet er plotseling mee gestopt zijn, maar ik heb wel brandende lampjes...

MisterSenseo
Het is en blijft electronica dus,zoals je dus zelf weet,het kan elke seconde stuk......
Ik heb ook alleen maar die fundamentals genoemd.scheelt je weer een aantal minuten á 15 ct..........
Het vragenlijstje kost je al gauw 10 minuten....

MisterSenseo
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Den Haag?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Storing al drie weken! Storing 5 08 augustus 2013, 20:50
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief