obey-robots.txt
14 November 2018, 02:23
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Sinds 25 oktober geen internet

cs_alpha
Na tientallen keren bellen met de Alice helpdesk en anderhalve maand ellende ga ik het toch maar een keer hier proberen:

Ik woon in een huis met meerdere huisgenoten. Ik had een goed werkende Alice verbinding tot een huisgenoot Online internet aanvroeg voor hemzelf op het andere aderpaar. Opeens was mijn verbinding weg en was de Online aansluiting over mijn Alice lijn heengezet. Dit kon volgens Alice alleen worden verholpen door mijn abonnement opnieuw aan te vragen. Dit met behoud van mijn vaste telefoonnummer.

Na enkele weken niets gehoord te hebben maar bellen hoe het stond. De aanvraag bleek nog niet gedaan te zijn en ik moest weer 4 weken wachten. Dit pikte ik niet en dus werd me beloofd dat het binnen 3 dagen hersteld ging worden. Dit bleek inderdaad vrij snel in gang gezet alleen kreeg ik opeens een ander telefoonnummer. Maar wat minstens zo vervelend is; ik had nog steeds geen internet. Vanaf dat moment heb ik al tientallen keren met Alice gebeld en heb tientallen keren alles doorlopen. Na contact te hebben gehad met de technische dienst en zelf allerlei ping tests gedaan te hebben waren ze er achter; ik heb een WAN IP van iemand anders. Opgelost zou je denken. Niets is minder waar, het wordt gewoonweg niet opgelost! De afgelopen week heb ik elke dag Alice gebeld en elke dag wordt er naar mij teruggekoppeld dat het in het klantdomein ligt!

Ik kan het WAP IP uit de copperjet zelfs pingen vanaf mijn 3G verbinding op mijn telefoon als ik de stekker van het modem uit de muur trek! Ik ping dus een ander modem; Het dubbele WAP IP verhaal klopt dus gewoon!

Waarom kan Alice dit niet gewoon oplossen? Kan iemand van het Alice webteam alsjeblieft contact met me opnemen? Mijn klantnummer is NLxxxxxxxx, en die ken ik inmiddels uit mijn hoofd...

edit MisterSenseo: even je klantnummer onzichtbaar gemaakt,ivm privacy.......Smile
Gewijzigd door MisterSenseo op 04 december 2009, 13:24

MisterSenseo
Stuur even een PB naar Ferry_Alicewebcare met je probleem,dan kan hij kijken of het allemaal versneld kan worden voor je.....
Gewijzigd door MisterSenseo op 04 december 2009, 13:24
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

cs_alpha
Dat heb ik gedaan en ben inmiddels al met hem aan het mailen.
Bedankt voor de tip!

Emiel
Ferry is een van de beste mensen van Alice.
Grin

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 25 oktober geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing teleffon sinds 12-08-2014 Storing 4 29 augustus 2014, 22:10
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief