obey-robots.txt
17 Juli 2018, 22:44
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Altijd SUPER !!

Branwacht
Ik wil even wat kwijt hier ! Ik heb al vanaf het eerste uur Alice internet....... zoek maar op mijn naam Branwacht, en je zult posts vinden van van zeker 2 jaar geleden.....

Ik heb altijd een stabiele snelle lijn gehad, gehad zult u denken, er is dus iets gebeurt......Ja er is inderdaad iets gebeurd enwel op zondagmiddag 6 december. Ik zag ineens dat mijn snelheid onderuit was gegaan met maar liefst de helft van de waarde die ik anders heb namelijk 7mbit/sec i.p.v. 17mbit/sec. Ik dacht nog dit zal wel tijdelijk zijn ik wacht het even af.....

Maandag 7 december toch maar even gebeld met Alice, deze uiterst vriendelijke mevrouw vroeg mij 2minuten het modem van de stroom te halen, en als het probleem dan niet verholpen was even weer te bellen, dit heb ik gedaan en ik moest hellaas weer bellen want de verbinding was niet sneller geworden. De volgende uiterst vriendelijke mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg zou het doorgeven aan de 2e lijn. Al met al was ik qua belminuten nog geen 10minuten verder, dus dat is qua kosten best te doen.

Gister 8 december werd ik gebeld door NACAP zij hadden en opdracht van BBned om bij mij de lijn door temeten en ze wouden graag een afspraak maken met mij om dit te doen.

Vandaag 9 december is de medewerker van NACAP om 13.30u hier geweest, hij heeft alles door gemeten (voordat hij kwam mat ik alweer een senlheid van 17Mbit opzich jammer maar goed het deed het weer) De medewerker van NACAP heeft toch alles door gemeten en de lijn was top 20mbit down en 1Mbit up zoals het hoort dus, hij heeft het modem prefentief vervangen, en mij een hand gegeven toen hij weer ging !

Dus moraal van het verhaal ik snap best dat er mensen zijn die tussen het wal en het schip vallen met bepaalde problemen, maar in mijn geval was het hele probleem opgelost in 3 dagen !! ik was al tevreden over Alice maar ook nu kan ik dit alleen maar als een postitief punt aanmerken !

P.S. Wat het probleem ook was, ik denk niet dat de meneer van NACAP er iets aan heeft veranderd, dat begrijp ik ook wel, maar een ander is in ieder geval perfect opgelost en je kunt niet zeggen dat ze niet hun best doen.

Later

Branwacht...

647247570

MisterSenseo
Overduidelijk dat deze meneer niet tot de klagers hoort,hihihi

Erg ironisch dat hij dan deze post plaatst in de afdeling "klaagmuur"
De combi moet ik zo vreselijk om lachen dat ik deze post hier laat staan,hahahahaha.

Maar zoals iedereen ziet,het kan ook anders,en eigenlijk is dat vanaf 14 januari 2008 tot en met 23 november 2009 dat ik Alice gehad heb niet anders geweest bij mij.
Ik heb diezelfde goeie ervaringen.
Op dit vlak,hulde aan het Alice team en laten de minderen hiervan leren,met rationeel denken en praten bereik je zoveel meer........
Gewijzigd door MisterSenseo op 09 december 2009, 17:28
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Branwacht
@ MisterSenseo

Dat ik deze post in klaagmuur heb geplaatst, lijkt me nogal duidelijk een rden te hebben. De mensen die zeiken en zeuren komen hier toch als eerste terecht ! Ik wil die mensen juist duidelijk maken dat het ook werkelijk anders kan !~Laten we zeggen dat ik eerst de 'markt' verkent heb en toen mijn hengeltje heb uit gegooid.

Ik ben het helemaal met je eens dat je zo veel meer bereikt dat als je rustig en kalm en beleefd blijft je veel meer bereikt dan dat je meteen als een olifant door de porseleinen kast gaat denderen !

De monteur die bij mij was zei mij, dat het 99 van de 100 keer ellende en bagger was wat hij over zich heen kreeg, en dat ik een welkome uitzondering was. Ik heb hem ook gezegd dat ik heel goed tevreden was over Alice en dat hij er ook niets aan kon doen. Maar hij zei dat hij de enige was die in levenende lijve bij de mensen over de vloer kwam en dat hij dus de ellende over zich heen kreeg. Ik vind dat we elkaar meer moeten respecteren en duidelijker met elkaar moeten communiceren, en daar zul je meer mee bereiken dan al het andere.

Enne NEE ik heb geen aandelen in ALice en NEE ik ben geen dominee !

Ik ben gewoon iemand die tevreden is met Alice.

Dan wil ik nog een kleinigheidje kwijt, Alice kost met telefonie gratis naar alle vaste nummers 29,90 per maand ik heb zo'n goedkope aanbieding nog nergens gezien ! Houd dit ook in uw achterhoffd als u de volgende keer weer belt met de HD

Emiel
Branwacht schreef:
@ MisterSenseo

Dat ik deze post in klaagmuur heb geplaatst, lijkt me nogal duidelijk een rden te hebben. De mensen die zeiken en zeuren komen hier toch als eerste terecht ! Ik wil die mensen juist duidelijk maken dat het ook werkelijk anders kan !~Laten we zeggen dat ik eerst de 'markt' verkent heb en toen mijn hengeltje heb uit gegooid.

Ik ben het helemaal met je eens dat je zo veel meer bereikt dat als je rustig en kalm en beleefd blijft je veel meer bereikt dan dat je meteen als een olifant door de porseleinen kast gaat denderen !

De monteur die bij mij was zei mij, dat het 99 van de 100 keer ellende en bagger was wat hij over zich heen kreeg, en dat ik een welkome uitzondering was. Ik heb hem ook gezegd dat ik heel goed tevreden was over Alice en dat hij er ook niets aan kon doen. Maar hij zei dat hij de enige was die in levenende lijve bij de mensen over de vloer kwam en dat hij dus de ellende over zich heen kreeg. Ik vind dat we elkaar meer moeten respecteren en duidelijker met elkaar moeten communiceren, en daar zul je meer mee bereiken dan al het andere.

Enne NEE ik heb geen aandelen in ALice en NEE ik ben geen dominee !

Ik ben gewoon iemand die tevreden is met Alice.

Dan wil ik nog een kleinigheidje kwijt, Alice kost met telefonie gratis naar alle vaste nummers 29,90 per maand ik heb zo'n goedkope aanbieding nog nergens gezien ! Houd dit ook in uw achterhoffd als u de volgende keer weer belt met de HD

Ach ja.
Rustig praten en kalm blijven is beter.
Mijn probleem is ook soepel opgelost met dank aan ferry.
Bovendien kunnen die monteurs er ook niks aan doen.
Ze moeten gewoon de HD verbeteren.
Dan zouden de mensen anders gaan praten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Altijd SUPER !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Is er een storing het is super traag hier Eigen netwerk 1 21 januari 2011, 19:39
Altijd al je eigen Start Plaats willen hebben? Algemeen 1 30 oktober 2009, 15:24
Super verbinding, slechte communicatie Klacht over Alice 8 14 juli 2009, 13:20
wrt54g als router op standaard copperjet instellen werkt super Eigen netwerk 25 03 april 2009, 17:57
Linksys WRT54G super instelling Eigen netwerk 2 03 april 2009, 15:48
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief