obey-robots.txt
21 September 2017, 07:02
Navigatie
Onderwerp bekijken
Problemen met; SMTP, POP3, NNTP etc...
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

WAARDELOZE provider !!

ron1
OK, Sinds het bel en internetabbo de volgende problemen, krakende en wegvallende telefoonlijn, weken en weken gaan er overheen voordat men uberhaupt wordt teruggebeld door iemand die er wel verstand van heeft, is het probleem dan opgelost dan krijg je 2 weken later een brief dat de klacht in behandeling is, internet valt om de 10 minuten weg, alleen lokaal internet...niet dus.......en nu...ja hoor....er wordt gevraagd om een user en password voor email, kan geen emails meer verzenden en ontvangen, ik heb deze echt nodig voor mijn werk,is even 2 weken goed gegaan....ik kan niet meer inloggen op webmail etc etc dit is een ware HEL deze provider, het wordt tijd dat deze toko eens onder de loep wordt genomen door een instantie of laat de Tweede Kamer met sancties en boetes komen als providers hun werk niet goed doen of beloftes niet nakomen, schandalig om zo consumenten te behandelen !! Ik ga de hele toko op tros radar forum gooien met zijnn 120.000 bezoekers per DAG !
Ben het spuug en spuugzat.Lang leve hotmail, nog nooit 1 probleem mee gehad in 6 jaar tijd.
Gewijzigd door ron1 op 16 december 2009, 14:33

ron1
Gebeld.....binnen 3 minuten verteld dat er een password reset aangevraagd zou worden binnen 5 werkdagen.Tijdje terug ook gehoord, als U dit te horen krijgt rekent u maar op 4 tot 6 weken geen emails.Triest om zo consumenten te behandelen cq te benadelen, Alice komt zijn CONTRACTUELE AFSPRAKEN niet na, dus is er wettelijk recht op teruggave van de afgelopen 4 maanden abbonementsgelden !! Als de overige duizend of meer mensen dit ook zouden doen, heeft Alice een megaprobleem ja !!!

Emiel
ron1 schreef:
Gebeld.....binnen 3 minuten verteld dat er een password reset aangevraagd zou worden binnen 5 werkdagen.Tijdje terug ook gehoord, als U dit te horen krijgt rekent u maar op 4 tot 6 weken geen emails.Triest om zo consumenten te behandelen cq te benadelen, Alice komt zijn CONTRACTUELE AFSPRAKEN niet na, dus is er wettelijk recht op teruggave van de afgelopen 4 maanden abbonementsgelden !! Als de overige duizend of meer mensen dit ook zouden doen, heeft Alice een megaprobleem ja !!!

Zit wel wat in.
Ons hebben ze ook zoveel beloofd.
Ze beloven ook 20 mb internet.
echter is de helft maar mogelijk.
Ik heb ook veel storing.
Maar ik moet volgens ferry even bellen met de HD.
Maar ze zouden idd weleens wat eraan mogen doen ja.

ron1
Er worden valse beloftes gemaakt zowel telefoontechnisch als internettechnisch als met reclames en contracten , ik ben er inmiddels achter dat HEEL ERG VEEL consumenten HEEL ERG VEEL klachten hebben, en is die ene klacht dan opgelost, als ie al opgelost is, na een paar weken begint er weer iets geheel nieuws, gevolg, belen met het 0900 nummer, als dit zich keer op keer herhaalt en honderden misschien duizenden mensen doen dit, tja leuke bron van extra inkomsten dat 0900 nummer van alice.....ergens klopt er iets niet !!

bruno001
Ron,
Er is een provider waar de helpdesk 0,01 euro kost, die hebben de buit al binnen, maar hier is Webcare ook een gratis alternatief, probeer dat eens via het forum.

gr

Bruno

Emiel
bruno001 schreef:
Ron,
Er is een provider waar de helpdesk 0,01 euro kost, die hebben de buit al binnen, maar hier is Webcare ook een gratis alternatief, probeer dat eens via het forum.

gr

Bruno

niet helemaal waar.
Webcare die beveelt ook weleens de HD aan hoor Smile
Maar dan houden ze het wel in de gaten voor je (de webcare houd de hd in de gaten ? )

ron1
Ik probeer helemaal niks meer, die hele italiaanse klerezooi daar heb ik het helemaal mee gehad !!

Stelletje amateurs ....komt goed, ik ga vermoedelijk juridische stappen ondernemen stik maar in je email Alice !!!!!

Ik ben nu nog in mijn liefste bui !

BMP
ron1 schreef:
Ik probeer helemaal niks meer, die hele italiaanse klerezooi daar heb ik het helemaal mee gehad !!

Stelletje amateurs ....komt goed, ik ga vermoedelijk juridische stappen ondernemen stik maar in je email Alice !!!!!

Ik ben nu nog in mijn liefste bui !

Ron je zal best boos zijn,..... maar probeer het een beetje netjes te houden, daar bereik je veel meer mee.

Alvast bedankt voor je medewerking Smile

BMP.
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

ron1
Netjes..hoe bedoel je netjes, net zo netjes als de opzet van het bedrijfje Alice......er komt een geweldig verhaal op het door minimaal 148.000 bezoeker per dag bezochte Tros Radar Forum, met de hele mikmak, ja alles netjes en legaal uiteraard, alles politiek correct geformuleerd....en hou me ten goede, mensen zoals ferry en die paar andere whizzkids zijn heel goed bezig, jammer dat de overige 97 procent geen moer uitvreet...jullie bigshots lachen zich rot onder de Italiaanse zon,mijn inziens doen jullie oud papierliefdewerk en ruimen de troep op voor de grotere jochies van ALICE.....sluit me maar vast af, heb hier 3 laptops en 2 desktops staan en inmiddels 2 aansluitingen bij andere providers, was binnen 1 dag geregeld werkt als een tierelier dat xs4all....... ben dat hele gedoe inderdaad zo zat met die b providers in nederland.....CONTRACTBREUK...dat is wat er op grote schaal gebeurt.Een zeer ernstig feit !

Ik zou zeggen succes, en ferry, nog bedankt voor de oplossing destijd, dat was prima van je.Het ligt niet aan jullie.

BMP
Mis ik wat of zo? heb je het nu tegen mij,... of tegen Alice?

Hier op het forum willen we het graag rustig houden, als je bepaalde dingen roept dan kunnen sommige
mensen daar aanstoot aan geven.

Het heeft niks te maken met Alice als bedrijf, dit zijn gewoon forumregels, http://alice.gebr...php?type=T

Dit forum is een onafhankelijk opgezet forum van gebruikers voor gebruikers, en heeft verder niks met alice van doen,
dat de mensen van Alice webcare hier rondlopen dat is mooi meegenomen, en een voordeel voor de forumgebruikers Smile

Ron, fijn weekend Grin

BMP
Gewijzigd door BMP op 18 december 2009, 23:43
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WAARDELOZE provider !!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen 2 16 januari 2011, 22:12
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen 4 22 maart 2010, 13:32
Ander modem of andere provider? Alice met eigen modem 8 27 oktober 2009, 01:30
Waardeloze ISP Klacht over Alice 1 31 maart 2009, 08:51
Waardeloze ondersteuning Klacht over Alice 4 15 september 2008, 20:19
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief