obey-robots.txt
22 Oktober 2017, 19:09
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

teleurstellend !

alice6666
ik snap best dat de helpdesk van alice bepaalde procedures moet volgen om geen onnodige kosten te maken, echter
heb ik het idee dat alice (en meerdere providers) zich blind staren op hun regeltjes en altijd focussen dat het probleem bij de klant ligt, hier mij ervaring:

1.5 jaar stabiele 16mbit / 1.2 mbit upload (cisco 877 router)
klapt eruit, line sync problemen

drie andere modems (copperjet 1616) geprobeerd (1x van alice, 2x andere isp maar met alice instellingen)
allemaal ook geen line sync

helpdesk gebeld, technische dienst aan de lijn:
"reset het modem" ok prima, "aangesloten op isra punt ?" ja al jaren, verder niks verandert etc etc
technische dienst kan alleen port-check doen en lijnmeting, ja er is iets geks aan de hand...het ligt toch echt bij u
"we gaan een nieuw modem opsturen"....ik heb er al 4 geprobeerd !!!! nee ja moet toch.......kan 5 dagen duren...

dacht het niet.......adsl operating mode:

adsl2 ITU G.992.3 Annex A and L
adsl2+ ITU G.992.5 Annex A
ansi-dmt ANSI T1.413
auto auto detect mode
itu-dmt ITU G.992.1 Annex A

dus ik zet um op adsl2+....niks.....adsl2.....nada....dan
maar op ansi-dmt....werkt (weliswaar 10mbit maar in ieder geval verbinding)

en nog steeds verbinding, conclusie: traint niet meer in op adsl2+.......reden ?
dslam modem niet lekker ? profiel corrupt ? of ergens in de telefoonlijn een kink ?

ik geloof ieg niet dat al mijn modems verrot zijn, dus los het maar lekker op buiten mijn huis !

en wees is wat creatiever dan "brand het power lampje?" $#$#^$#^!@@!!@

Emiel
Ik denk dat de alice webcare dit wel voor je kan oplossen.
echter zulllen ze hun best voor je doen Wink
Gewijzigd door MisterSenseo op 30 januari 2010, 05:11

hansvo286
Na 3 nieuwe modems en nog steeds een 12 mbs omdat Alice zei dat het snelheid niet gorter zou worden terwijl ik op het zelfde adres in beging 18 mbs haalde download heb ik sinds vanmorgen Tele2 fiber speed 60mbs

download 54 mb upload 6 mb

Alice gaf de schuld aan de afstand tot de centrale en de koperen leiding maar dat geloof ik niet meer sinds vanmorgen

Dus hierbij Bye Bye Alice je betaald voor 20mbs en je krijgt iets meer dan de helft.
Account kan worden verwijderd
H v O

Emiel
hansvo286 schreef:
Na 3 nieuwe modems en nog steeds een 12 mbs omdat Alice zei dat het snelheid niet gorter zou worden terwijl ik op het zelfde adres in beging 18 mbs haalde download heb ik sinds vanmorgen Tele2 fiber speed 60mbs

download 54 mb upload 6 mb

Alice gaf de schuld aan de afstand tot de centrale en de koperen leiding maar dat geloof ik niet meer sinds vanmorgen

Dus hierbij Bye Bye Alice je betaald voor 20mbs en je krijgt iets meer dan de helft.
Account kan worden verwijderd

Er zijn ook goede aansluitingen van alice.
En tele2 is ook niet alles.
Ze hebben mijn bestelling ook verkeert gedaan.
Door een vertraging met de decorders.
Dus bij elke aanbieder kan er iets fout gaan.
Mvgr

hansvo286
Hier is alles perfect verlopen en bij Alice alleen maar gedonder
H v O

alice6666
precies alsof je ineens verder van de centrale zit, wat een fabels.......ze doen gewoon de moeite niet, beetje portchecken en resetten haleluja nee want de centrale is de heilige sinterklaas, daar is toch nooit wat mis mee..ze zouden juist
extra moeite moeten doen om alle klanten op 16mbit of hoger te krijgen, maar goed upc staat in bestelling

Emiel
alice6666 schreef:
precies alsof je ineens verder van de centrale zit, wat een fabels.......ze doen gewoon de moeite niet, beetje portchecken en resetten haleluja nee want de centrale is de heilige sinterklaas, daar is toch nooit wat mis mee..ze zouden juist
extra moeite moeten doen om alle klanten op 16mbit of hoger te krijgen, maar goed upc staat in bestelling

upc is niet veel beter.
Die vertellen ook fabeltjes Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'teleurstellend !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Download snelheid in avond teleurstellend Snelheid 64 10 december 2007, 15:45
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief