obey-robots.txt
22 September 2017, 21:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Modem retour, toch betalen!!!

biggest
Afgelopen november heb ik wegens opzeggen mijn modem keurig en compleet teruggestuurd naar Alice.
Dit staat ook in hun systeem. Nu sturen ze per ongeluk toch een rekening van 75 euro omdat ik hem niet geretourneerd zou hebben.
Ik bellen en uitgelegd en wat denk je???? Nou moet ik een brief sturen, met kopie van het verzendbewijs (wat ik gelukkig nog heb) en dan pas willen ze het geld terug sturen!!! Is dit niet raar???? Het staat in hun eigen systeem dat alles in ingeleverd en alsnog moet ik bewijzen dat ik het heb verstuurd!!!
Alice...wat een wanprestatie!!!!

Emiel
Ja de administratie deugd daar niet Wink

Ferry_Alicewebcare
biggest schreef:Het staat in hun eigen systeem dat alles in ingeleverd en alsnog moet ik bewijzen dat ik het heb verstuurd!!!

Beste Biggest,

Als wij kunnen zien dat het modem ontvangen is, dan is meer bewijs zeker niet nodig. Mijn excuses dat dit wel tegen jou gezegd is. Zou je jouw klantnummer kunnen PM'en naar mij, dan zal ik gelijk even kijken wat en hoe!

Emiel
Ferry_Alicewebcare schreef:
biggest schreef:Het staat in hun eigen systeem dat alles in ingeleverd en alsnog moet ik bewijzen dat ik het heb verstuurd!!!

Beste Biggest,

Als wij kunnen zien dat het modem ontvangen is, dan is meer bewijs zeker niet nodig. Mijn excuses dat dit wel tegen jou gezegd is. Zou je jouw klantnummer kunnen PM'en naar mij, dan zal ik gelijk even kijken wat en hoe!

Jeah Ferry in tha house Grin
Hij helpt de administratie weer op orde Grin

syled
Ik heb precies hetzelfde. Verzend bewijs gemaild en nu is het volgens hun naar de verkeerde postcode gestuurd. Dat terwijl er een retour sticker bij geleverd is. Nu willen ze mij de schuld in de schoenen schuiven. En dat terwijl BBNED hun de modems gratis verstrekt. Lekker verdienen over de rug van klanten.

MisterSenseo
Ook al zijn ze stuk,doe ze erbij,Alice is gemeen genoeg om je er voor te factureren..........
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

mailpim
modem plus adapter.
Y-kabel
splitter
3 telefoonsnoertjes en een rode cross-kabel!

Succes.

mailpim
Vhond schreef:
mailpim schreef:
modem plus adapter.
Y-kabel
splitter
3 telefoonsnoertjes en een rode cross-kabel!

Succes.

3 telefoonsnoertjes?

van isra naar splitter. 2 kabels vanuit splitter naar y-kabel. Dat zijn er drie dus. En een telefoonstekker vergat ik te melden

Ferry_Alicewebcare
Beste mensen,

Ongeacht welk type modem, het complete pakket bestaat uit:

Uiteraard het modem
ADSL Splitter (POTS)
Netwerk kabel
3 x 1,5 meter RJ11 telefoondraad
1 x 4-pins telefoon aansluitdoos
1 x 4-pins telefoon aansluitstekker
Spanningsadapter
Y-kabel

Is ook na te lezen in de handleiding op de Alice website.
Gewijzigd door Ferry_Alicewebcare op 10 december 2010, 11:55

BMP
toy schreef:
waarom niet gewoon alleen het modum en splitter? wat moeten jullie met die draadjes die ken je toch niet voor anderen gebruiken toch?

Dat doet er toch niet toe, als je de auto van je vriend leent dan haal je toch ook niet de reserveband er uit omdat ie niet word gebruikt Grin
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem retour, toch betalen!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Lijn sinds enkele weken onstabiel (modem herstart zichzelf) Storing 3 21 juli 2014, 15:57
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Wijziging per 01-03-2012; duurder en bellen per minuut betalen Wat verandert er? 1 03 februari 2012, 11:46
zomaar modem reset. Storing 3 21 december 2011, 10:02
Ellende om retourgestuurde modem Klacht over Alice 22 19 april 2011, 13:24
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief