obey-robots.txt
15 November 2018, 18:45
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Incassodienst O-le-O-lee

servernetwork
Dag lieve mensen,

Kennen jullie ons nog?
Nou na eindelijk geen service en dienst verleent te krijgen van Alice, krijgen wij weldegelijk de incasso dienst van hun.
Zoals in voorgaande posts te lezen valt, hebben wij in alle juistheid Alice aangevraagd op Boerendanserdijk 68A te Zwolle.
Na veel contact en hulp van Ferry(forum medewerker) is uiteindelijk ervoor gekozen om ons geen service te verlenen daar het voor hun niet technisch mogelijk bleek te zijn om ons van dienst te zijn.

Wat treft mijn verbazing, ondanks geen oplevering op het juiste adres, krijg ik toch facturen. Laat staan, ik krijg voor een niet geleverde dienst facturen en een incasso bureau achter me aan.

Kortom,

Bedenk goed, wat je met Alice doet... Als je een toevoegsel hebt op je adres, neem dan vooral geen Alice ADSL oid, want je krijgt geheid problemen daar de medewerkers. Laat staan dat ze niet de gegevens juist kunnen overtypen want een 7 en een 1 lijken erg veel op elkaar. Nog erger, ik ben al meerdere malen van voorletters en geslacht gewisseld binnen hun bedrijf.

Het word steeds leuker en interessanter maar wie helpt mij van dit gezeur met Alice af, en wie komt mij tegemoet op de 250 euro telefoonkosten die ik gemaakt heb.

De incasso kosten tot dus verre zijn zon 100 euro....
Als Alice niet mijn factuur gaat voldoen voor gemaakte telefoonkosten, en mij doorblijft irriteren met foutieve facturen(niet geleverde diensten op juist adres) zal ik hun maar voor het gerecht moeten slepen. Misschien dat ze dan eens een keer normaal kunnen reageren.

Who the **** is Alice... nou voor mij een partij die aan de schandpaal geplaatst moet worden voor hun slechte (ingehuurde!!) personeel.

h_henkie
Je kan een klacht indienen bij de geschillencommissie Dit grapje kost je wel €50. Maar als je in het gelijk word gesteld betaalt de tegenpartij dit. Mijn ervaring hiermee is dat dan alles wel erg snel gaat en dat alice zeer meewerkend is. Het gaat in ieder geval sneller dat communiceren met de hel(p)desk en een rechtzaak.

Edit:Link klikbaar gemaakt...........Smile
Gewijzigd door MisterSenseo op 02 maart 2010, 02:05

Emiel
Mischien ook iets voor civielrecht ?
Hoewel ik niet zeker weet of dit kan hoor

h_henkie
Als de TP niet betaald, dan zal het incassobureau, via de gerechtsdeurwaarder, het vanzelf voor de rechter brengen. (dit is altijd civiel). Mits het wel waard is om het voor te laten komen. De meeste mensen schrikken hiervan en betalen als nog. (of dat nou terecht is of niet) Echter ik heb zo'n vermoeden dat de TS het niet over zijn kant laat gaan.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Incassodienst O-le-O-lee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief