obey-robots.txt
15 November 2018, 18:42
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

niet gebeld kunnen worden!!

wagelkroontje
Ook ik heb nu 5 weken het probleem bij alice dat ik niet gebeld kan worden. Het nummer is niet in gebruik ! zelf kan ik echter goed bellen en het internet werkt prima. Nu is er twee weken geleden een nieuw nummer door mij aangevraagd omdat alice het probleem niet op kan lossen!! Maar ook van de nieuwe aanvraag hoor ik maar niets.... Het enige wat alice zegt is, ze zijn er mee bezig....je wordt zo aan het lijntje gehouden. Hoge kosten door de klantenservice bellen,bijna dagelijks,emails worden niet beantwoord. De tweede lijn belt niet terug!!
Gisteren zou ik worden teruggebeld door Alice, niet gebeurt. Ik bven teneinde raad.. NOg nooit zo onbeschoft behandeld door een provider. En dan ook nog een rekening afschrijven, dat kan dan wel snel... Nou mooi niet!! Ik ga maar een aangetekende brief sturen. Misschien krijg ik daar enige reactie op vanuit alice..... Heeft iemand nog advies wat verder te doen....?

Emiel
vraag even na welk telefoonnummer ze hebben genoteerd.
En welk e-mail adres.
Bij mijn hadden ze m,n oude e-mail adres er nog staan (ze snappen niet dat als je bij hun zit dat je bij de ander weg bent )
Als alles goed in hun pc staat lopen ze idd achter de feiten aan.

Angel301
Nou wij hebben een soortegelijk probleem.
Sinds maandag 22 maart aangesloten bij Alice.
Internet werkt perfect maar wij hebben een dode telefoonlijn.
Wat je zegt van het kastje naar het muurtje gestuurd worden weten wij ook alles van.
Wij zijn elke dag aan het bellen met Alice en ook bij ons wordt er gezegd wij bellen u terug en vandaag is alles opgelost.....
nou mooi niet ......er wordt helemaal niet terug gebeld en zeker al niets opgelost.
Als je vraagt om iemand van de TD aan de foon te krijgen dan weten ze het nummer niet en kunnen ze ook niet doorverbinden.
bij ons is dat nu maar een paar dagen aan de gang en ik sta al op ontloffen hierAngry
Heb spijt als haren op men hoofd dat ik er aan ben begonnen.Sad

groet,

Olaf Freeke

Emiel
Angel301 schreef:
Nou wij hebben een soortegelijk probleem.
Sinds maandag 22 maart aangesloten bij Alice.
Internet werkt perfect maar wij hebben een dode telefoonlijn.
Wat je zegt van het kastje naar het muurtje gestuurd worden weten wij ook alles van.
Wij zijn elke dag aan het bellen met Alice en ook bij ons wordt er gezegd wij bellen u terug en vandaag is alles opgelost.....
nou mooi niet ......er wordt helemaal niet terug gebeld en zeker al niets opgelost.
Als je vraagt om iemand van de TD aan de foon te krijgen dan weten ze het nummer niet en kunnen ze ook niet doorverbinden.
bij ons is dat nu maar een paar dagen aan de gang en ik sta al op ontloffen hierAngry
Heb spijt als haren op men hoofd dat ik er aan ben begonnen.Sad

groet,

Olaf Freeke

als ik je iets aan mag bevelen.
neem een contact op met ferry van de alice webcare.
Via een pm.
of posten in webcare gedeelte.
en mocht dat niet werken.
tele2 is ook goed hoor,

Angel301
hebben we ook al gedaan.
Ik ben bang om nog eens over te stappen naar een andere provider.
Mijn abbo bij mijn huidige provider loopt pas 11 april volledig af denk dat ik maar gewoon daar blijf dan maar minder snelheid

Groetjes,

Marina

Angelique1968
Ik heb sinds vanmorgen vroeg geen telefoon meer ik kan niet meer gebeld worden en niet meer bellen
Ik heb nu al jaren Alice en dit is me nog nooit gebeurt
Ik heb de modem gereset maar ook dat helpt niks
Wie heeft een oplossing en hoe kom ik bij die webcare ferry anders
Bedankt alvast
Angélique

Edit MisterSenseo : Ferry schakelen we alleen in als je er niet meer uit komt met de helpdesk van Alice.
Als hij alle onderwerpen van hier op het forum moet gaan behandelen heeft hij geen tijd meer voor zijn eigen werk en komt hij per dag 24 uur tekort.....Pfft
Dit alles natuurlijk tenzij Ferry er anders over denkt en dan meldt hij zich............Grin
Gewijzigd door MisterSenseo op 28 maart 2010, 16:18

elloco
Dat had ik gister ook , later in de middag deed het telefoon weer.

Het was of storing of ze werkten aan het telefoonnet.

Rustig blijven en later op de dag kijken of het telefoon weer doet, de modem is wel goed denk ik.

Als het goed is heeft u wel internet verbinding.
Gewijzigd door elloco op 28 maart 2010, 12:34

biancadoos
Hallo allemaal,Ik ben nu al 7 maanden bezig met alice om thuis gebeld te kunnen worden.
Ik heb al tig keer gemailt via lounge en zo nu en dan bellen ze is met het shit verhaal wat je steeds opnieuw hoort dat ze bezig zijn en het binnen 5 dagen opgelost zal zijn..jhe right..echt zo'n standaard zin daar. We hadden een nummer van telfort maar alice kan het niet overnemen lijkt wel..We hebben na een tijdje een tijdelijk nummer gehad en toen was het ff goed,maar ineens is dat weer gestopt. Nu zijn wij er achter gekomen dat mijn oude nummer wat van telfort kwam, bij een andere klant van telfort is maar ik bel ook met dat nummer,snap jij het nog??? Wij niet!!En als alice me dan belt lullen ze ook maar wat,ze snappen het niet en de technische dienst is er mee bezig en als je dan naar de technische dienst doorverbonden wil worden kan het niet,geef het nog even de tijd mevrouw hoor ik dan. De klachten service via lounge helpt ook niet...ze laten je gewoon wachten...je hoort er niks meer over. ik maak heel veel kosten met bellen naar dat 0900 nummer,heb al om vergoeding gevraagd maar kan niet geregeld worden zolang het probleem niet is opgelost. Vandaag kregen we een nieuwe modem,want dat was het probleem..aangesloten maar toen deed de telefoon het helemaal niet meer. weer gebelt, hebben nu gezegd dat we het voor gaan laten komen bij een rechter en dat ik de incasso ga stop zetten. waarom betalen voor iets wat niet werkt??? Ik wil alleen maar van dit klote contract af!!! Maar elke keer als ik dat vertel dan krijg ik te horen dat ik vast zit aan een contract tot dec 2011,maar zij zitten ook aan een contract met mij vast en zij leveren toch ook niet waar hun voor tekenen?? Wat kunnen we er tegen doen??Ik wil er met gierende banden van af!!!
Gewijzigd door biancadoos op 29 juni 2011, 21:51

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet gebeld kunnen worden!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief