obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 17:58
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

NIET GEBELD KUNNEN WORDEN!!!!

wagelkroontje
26 JANUARI IS MIJN OUDE VASTE NUMMER GEPORTEERD BIJ ALICE...Maar helaas tot op de dag van vandaag kan ik nog niet gebeld worden!!!
Als je het nummer belt dan krijg je te horen dat nummer niet bestaat etccc. Na al vele malen de klantenservice gebeld te hebben van alice,lopen de kosten erg op voor ons!!! Ook hebben we al emails gestuurd maar echter nog geen reactie.... Eergisteren zou ik op mijn mobiel teruggebeld worden maar ook dit is niet gebeurd. De tweede lijn heeft de lijn geanalyseerd...getest....wat dingen aangepast maar nog steeds geen resultaat!!!! Het internet functioneerd prima en ook wij kunnen met de vaste lijn bellen alleen niet gebeld worden!!!!
Nu is er drie weken geleden door ons bij alice een nieuw nummer aangevraagd omdat alice de andere problemen schijnbaar niet op kan lossen!!!! Dit zou binnen 5 werkdagen behandeld worden. Nu,u snapt het al, hebben wij ook hier niets meer van vernomen. NAtuurlijk weer klantenservice van alice gebeld... Met allemaal loze beloften die ze niet waarmaken... Dit is als consument om moedeloos van te worden. ALs je zo voor de gek wordt gehouden door een provider. Ik heb nog nooit z'on slechte provider/klantenservice meegemaakt...
Er is nu een aangetekende brief onderweg, misschien dat dit indruk maakt...Anders toch een andere provider...er zijn er genoeg.....
Toch jammer dat dit zo moet.....

BMP
Ik heb een mailtje naar ferry van webcare gestuurd, hij kan je verder helpen om dit op te lossen.

BMP Smile

Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

BMP
Als het goed is heb je een PM van Ferry Smile

vosser
Naast de problemen van de oplevering van internet heb ik ook precies hetzelfde probleem met de telefoonaansluiting. Het tijdelijke nummer dat alice had verstrekt deed het goed. Maar na de nummerportering geen telefoon mogelijkheid meer. Op emails reageert Alice standaard dat het probleem te moeilijk is om via de email op te lossen en dat je maar naar het betaalnummer moet bellen. Alice begrijpt blijkbaar niet dat als je telefoonaansluiting niet werkt bellen naar hun betaalnummer ook niet mogelijk is.

Hoe moeilijk kan het zijn om de testen (die volgens hun nodig zijn) uit te voeren zonder daarvoor daadwerkelijk aan de telefoon te moeten hangen. Ik heb echt het idee dat Alice alleen maar uit is op extra inkomsten via het betaalnummer.

Ik ga nu dus ook maar, binnen 1 1/2 maand!!!!!, weer op zoek naar een andere provider die (hoop ik) wel service geeft aan zijn klanten.

BMP
Als ze rijk moeten worden van die 15 ct/pm dan zullen ze wel callcenter medewerkers uit verwegistan in huren. Grin

Nee daar zijn ze niet op uit,.... het callcenter is er om problemen op te lossen , tegenwoordig zitten alle providers met heel veel aanpassingen mbt tot telefoon porteringen zowel adsl en kabelaars, ze hebben vaak problemen met routering van de lijnen, door de vele wisselingen van klanten met name door de opzegtermijnen van een maand.

Het het is niet goed te praten natuurlijk, maar een troost, ze hebben allemaal problemen in meer of mindere mate.

Mijn advies is bel toch maar even met de KS kom je er met hun niet uit, dan kan je iemand van alice webcare die hier aanwezig zijn eens aanspreken.Smile

BMP

Zo had ik het probleem dat Ziggoklanten mij niet konden bellen omdat ik een oud ziggo telefoonnummer heb
Gewijzigd door BMP op 13 maart 2010, 12:16

vosser
Update: I.v.m. het feit dat Alice de storing van de telefoonaansluiting niet via de email kon oplossen, toch maar contact opgenomen met de helpdesk.

Kreeg vrij snel een medewerker aan de lijn, dit was best positief, maar zonder naar extra informatie te vragen met betrekking tot de storing heb ik uiteindelijk 20 minuten aan de lijn gehangen om een zaaknummer te krijgen en de mededeling dat ik binnen 5 dagen teruggebeld ga worden om het probleem verder te onderzoeken. Toen ik aan de medewerker vroeg waarom deze storing niet via de email afgehandeld kon worden omdat er toch geen informatie / handelingen van mij gevraagd werden was zijn reactie: meneer ik heb nu toch een zaaknummer voor u aangemaakt.

Ben benieuwd of ik nu daadwerkelijk door Alice wordt teruggebeld en de storing wordt opgelost.

BMP
Even afwachten dus, komt vast wel goed.

BMP

elloco
BMP je zegt:
"Als ze rijk moeten worden van die 10 ct/pm dan zullen ze wel callcenter medewerkers uit verwegistan in huren."

Maar het is toch 15 cent per minuut of heb ik het mis.

BMP
Klopt elloco ik heb het even gecorrigeerd Cool , maar rijk zullen ze daar ook niet van wordend GrinGrin
Gewijzigd door BMP op 13 maart 2010, 12:17

Emiel
vosser schreef:
Naast de problemen van de oplevering van internet heb ik ook precies hetzelfde probleem met de telefoonaansluiting. Het tijdelijke nummer dat alice had verstrekt deed het goed. Maar na de nummerportering geen telefoon mogelijkheid meer. Op emails reageert Alice standaard dat het probleem te moeilijk is om via de email op te lossen en dat je maar naar het betaalnummer moet bellen. Alice begrijpt blijkbaar niet dat als je telefoonaansluiting niet werkt bellen naar hun betaalnummer ook niet mogelijk is.

Hoe moeilijk kan het zijn om de testen (die volgens hun nodig zijn) uit te voeren zonder daarvoor daadwerkelijk aan de telefoon te moeten hangen. Ik heb echt het idee dat Alice alleen maar uit is op extra inkomsten via het betaalnummer.

Ik ga nu dus ook maar, binnen 1 1/2 maand!!!!!, weer op zoek naar een andere provider die (hoop ik) wel service geeft aan zijn klanten.

Tele2 ?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NIET GEBELD KUNNEN WORDEN!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Mail versturen via out.alice.nl met Niet-@Alice.nl-afzenderadres SMTP, POP3, NNTP etc... 14 16 februari 2012, 18:48
Goedemiddag bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief