obey-robots.txt
22 Februari 2018, 19:59
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Vanaf aansluiting geen telefoon

Angel301
Wij hebben sinds 22 maart aansluiting via Alice.....internet plus bellen.
Het internet werkt perfect....maar onze telefoonlijn blijft dood, we kunnen niet bellen en ook niet gebeld worden.
Na diverse telefoongesprekken met de helpdesk komen wij geen stap verder en wordt er elke keer weer gezecht dat de tecnische dienst ons zal terug bellen wat dus niet gebeurd.

Vandaag dus weer gebeld met Alice omdat er nog steeds geen telefoon is .
Wij worden hier nu een beetje moedeloos van omdat wij onze vaste lijn nodig hebben i.v.m ons werk.
En wij nu alles met de G.S.M moeten doen en wat dus ernorm duur is .
Inmiddels al zoveel keer met Alice gebeld en gevraagd om het rechtstreekse nummer van de technische dienst wat dus niet mogelijk blijkt te zijn.
Een kennis van ons heeft 1 maand zonder telefoon gezeten via Alice en ik hoop toch echt niet dat dit bij ons ook gaat gebeuren.
Nu zie ik dat er met ons honderden andere zijn en dat wij nog niet mogen klagen met 4 dagen geen telefoon;
Maar normaal is anders.
Ik laat dit echter geen wekennnnnn aanslepen, als ik volgende week nog geen telefoon heb ga ik dus naar een andere provider.....dit is geen stijl.
Als ik dit van te voren had geweten was ik niet eens naar Alice overgestapt.

Emiel
Angel301 schreef:
Wij hebben sinds 22 maart aansluiting via Alice.....internet plus bellen.
Het internet werkt perfect....maar onze telefoonlijn blijft dood, we kunnen niet bellen en ook niet gebeld worden.
Na diverse telefoongesprekken met de helpdesk komen wij geen stap verder en wordt er elke keer weer gezecht dat de tecnische dienst ons zal terug bellen wat dus niet gebeurd.

Vandaag dus weer gebeld met Alice omdat er nog steeds geen telefoon is .
Wij worden hier nu een beetje moedeloos van omdat wij onze vaste lijn nodig hebben i.v.m ons werk.
En wij nu alles met de G.S.M moeten doen en wat dus ernorm duur is .
Inmiddels al zoveel keer met Alice gebeld en gevraagd om het rechtstreekse nummer van de technische dienst wat dus niet mogelijk blijkt te zijn.
Een kennis van ons heeft 1 maand zonder telefoon gezeten via Alice en ik hoop toch echt niet dat dit bij ons ook gaat gebeuren.
Nu zie ik dat er met ons honderden andere zijn en dat wij nog niet mogen klagen met 4 dagen geen telefoon;
Maar normaal is anders.
Ik laat dit echter geen wekennnnnn aanslepen, als ik volgende week nog geen telefoon heb ga ik dus naar een andere provider.....dit is geen stijl.
Als ik dit van te voren had geweten was ik niet eens naar Alice overgestapt.

neem eens contact op met ferry van de alice webcare.
hij kan iets sneller wat doen dan de hd,

Angel301

Bedankt voor je berichtje Emiel.
Dat heb ik van de week al gedaan en een uurtje geleden ook al .....mijn man zijn geduld is op ...als we vandaag geen telefoon hebben sturen we morgen alles terug naar alice
dit is te gek voor woorden....nu blijkt dus ook nog dat ik wel via alice mail kan versturen maar niet kan ontvangen.
Groet,

Marina

Emiel
Heey.
Niks te danken.
Heb inmiddels ook heel wat meegemaakt met alice.
Mocht je toch besluiten bij ze weg te gaan,
Dan is tele2 een optie.
Werk ik inmiddels ook mee.
Niet dat hun perfect zijn hoor.
Dat is geen enkele aanbieder.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf aansluiting geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Geen internet door fout automatische incasso Helpdesk 3 17 juli 2012, 12:54
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief