obey-robots.txt
24 Oktober 2017, 04:05
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Telefonie werkt niet

pierrel
Vandaag merkte ik dat mijn telefoonlijn niet werkte. Als ik vanaf mijn GSM belde kreeg ik de melding "fout bij verbinding". De Helpdesk wilde me alleen verder helpen als ik een andere telefoon op de lijn aansloot, terwijl dit volgens mij toch echt een netwerkprobleem is.

Vervolgens werd doodleuk aangegeven dat dit hopelijk binnen 5 dagen wordt opgelost! De SLA is 5 dagen op basis van best effort. Terwijl men in de algemene voorwaarden doodleuk meld dat men er alles aan doet om de dienst 24x7 in de lucht te houden. En dat er bij storingen alternatieven werd geboden. Forget it, bij de klantenservice had men hier nog nooit van gehoord, en men kon mij ook niet verder helpen.

Heb een klacht ingediend bij de Alice lounge, en die doen hun best om binnen 10 dagen te antwoorden.

Kortom, Alice is leuk zolang het werkt, en bij problemen hoef je echt NERGENS op te rekenen. De klantenservice is echt een treurige bedoening, en het kennisniveau is bedroevend laag. Waar ik spijt van heb is dat ik klanten heb aangedragen. Als Alice dit niet snel oplost stap ik over, en zorg ik dat de door mij aangebrachte klanten dit ook doen.

Emiel
pierrel schreef:
Vandaag merkte ik dat mijn telefoonlijn niet werkte. Als ik vanaf mijn GSM belde kreeg ik de melding "fout bij verbinding". De Helpdesk wilde me alleen verder helpen als ik een andere telefoon op de lijn aansloot, terwijl dit volgens mij toch echt een netwerkprobleem is.

Vervolgens werd doodleuk aangegeven dat dit hopelijk binnen 5 dagen wordt opgelost! De SLA is 5 dagen op basis van best effort. Terwijl men in de algemene voorwaarden doodleuk meld dat men er alles aan doet om de dienst 24x7 in de lucht te houden. En dat er bij storingen alternatieven werd geboden. Forget it, bij de klantenservice had men hier nog nooit van gehoord, en men kon mij ook niet verder helpen.

Heb een klacht ingediend bij de Alice lounge, en die doen hun best om binnen 10 dagen te antwoorden.

Kortom, Alice is leuk zolang het werkt, en bij problemen hoef je echt NERGENS op te rekenen. De klantenservice is echt een treurige bedoening, en het kennisniveau is bedroevend laag. Waar ik spijt van heb is dat ik klanten heb aangedragen. Als Alice dit niet snel oplost stap ik over, en zorg ik dat de door mij aangebrachte klanten dit ook doen.

Met problemen oplossen zijn ze idd niet zo snel en goed.
Echter is de webcare een alternatief.
Als je dit verhaal post.
Mischien dat ferry of een ander van de webcare iets voor je kan doen,
De klantenservice raad ik ook af.
Die vragen standaard bij dit soort dingen: kunt u er een oude telefoon aanhangen ?
WAt je wel eens kunt proberen= modem van het stroom af.
eventueel als dit ook geen zin heeft splitter verwijderen en direct op irsa.
Kabeltjes mischien vervangen (zouden stuk kunnen zijn draadbreukje ofzo)
En als het allemaal niet werkt weet ik het ook niet.
Behalve dat je kunt zeuren om een nieuw modem.

babil
ministens een dag per maand valt de verbinding van Alice weg geen internet en geen telefonie.
klantenservice weten niet maaer dat verwijzen om te bellen.
bellen met een mederwerker help ook niet want hij/ zij denkt dat het storing binnen huis is en je hoort het zelfde verhaal over de bekabling en .... ze denken dat ik voor het eerste keer adsl heb.

Het is een ellende met de verbinding van ALice en klantenservice.
Gewijzigd door babil op 04 april 2010, 18:36

Emiel
tjaa.. Helaas mag ik geen reclame maken.. Maar ik ben al een tijd weg bij alice.

Ferry_Alicewebcare
Beste pierrel,

Is het inmiddels al opgelost? Zo niet, dan hoor ik het graag van je!
Ik kan even kijken waarom het zo lang duurt en wat er precies aan de hand is.

Als je wil, kan je jouw klantnummer mailen naar: ferry@nl.alice.nl.
Als je mij een mail stuurt, wil je daarin dan even in het kort het verhaal melden en melden dat je hier op dit forum gepost hebt?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Sitecom Wireless modem router N300, krijg het niet aan de praat. Alice met eigen modem 2 16 juli 2012, 10:27
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief