obey-robots.txt
22 November 2017, 19:28
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Copperjet 1616-2p Not enough Core

zomg92
Hallo.

Ik zit met een probleem.
Ik heb een copperjet 1616-2p modem met daar achter een dlink dir 655 wireless router.
Dit werkte prima totdat ik zipb modus aan wou zetten omdat ik poorten niet goed open kreeg.
Nadat ik zipb modus had aangezet kwam er in de webinterface van de modem nog alleen maar not enough core te staan, en nu kan ik de modem compleet niet meer in.
Ik heb nu ook geen internetverbinding meer, telefonie werkt nog wel.
Resetten via de Allieddata tool werkt op de een of andere manier ook niet.
Weet iemand misschien een oplossing?

Groeten

elloco
Misschien weet iemand anders een beter oplossing, maar ik zou de router los koppelen en de modem aansluiten aan pc of laptop met draad, modem los koppelen van de stroom , pc of laptop uit zetten, modem aan de stroom koppelen wachtten tot het volledig opgestart is, dan pc-laptop opstarten en dan proberen in te loggen in je modem daar eventuueel zipb terug draaien, opslaan en probeer opnieuw de modem op te starten, daarna moet het weer goed komen, denk ik.

Succes.
Gewijzigd door elloco op 03 april 2010, 19:34

kriegg
Modem Reset zou idd het probleem kunnen oplossen (Bij een Reset horen de orginele value's geladen te worden.)
Zoals Elleco hierboven beschrijft.

zomg92
Zoo ben eindelijk weer online, heb hem aan de praat gekregen via zo'n tooltje. Nog bedankt voor de antwoorden!

bocky77
bij mij geeft die dit ook aan,maar heb wel gewoon internet en telefoon is dit een storing of ligt het aan mij.
kan het kwaad.

manyac
bocky: Het ligt niet aan jou, jij kan er nl. niets aan doen dat de copperjet niet netjes met z'n geheugen omgaat. Als je verbinding goed blijft, kan het geen kwaad.

Als je internet erg traag wordt, en je pc er lang over doet om nieuwe verbindingen op te zetten, kun je gewoon je copperjet resetten door de power stekker er even uit te halen. Ik heb dat probleem ook af en toe.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Copperjet 1616-2p Not enough Core', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Hoe log ik in op mijn Copperjet 1616? ADMIN WACHTWOORD Frequently Asked Questions 5 20 november 2012, 11:35
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief