obey-robots.txt
21 November 2017, 03:23
Navigatie
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

nieuwabbo en geen internet

surfingjohn
op 16-4 zou mijn abonnement ingaan, helaas aan het eind van de dag nog steeds geen internet, gebeld met de helpdesk, het kon nog in diezelfde avond aangesloten worden, zoniet de volgende dag maar even bellen,
helaas zaterdag moeten bellen geen internet, ticket aangemaakt nr. 99157, 5 werkdagen kan het duren en dan is het opgelost,
20-4 gebeld om de voortgang te weten te komen, call is in behandeling, gevraagd of ik op de hoogte gehouden kon worden, jazeker u wordt gebeld,
22-4 wederom informatie gevraagd zelfde verhaal,
23-4 (5e werkdag van de call) vandaag kan het in orde komen, zoniet morgen (zaterdag bellen), wederom geen internet zaterdag 24-4 gebeld monteur KPN moet naar de centrale,
op 27-4 nog steeds geen internet wederom zelf moeten bellen ondanks alle beloftes dat ik op de hoogte wordt gehouden, men gaat de zaak escaleren, binnen 48 uur moet het opgelost zijn,
29-4 na 48 uur wederom gebeld, ja het is geen 48 uur maar 2 werkdagen, dus men heeft de tijd tot 17.00 uur, weer belofte dat ik op de hoogte wordt gesteld, die avond om 18.00 uur zelf weer gebeld aangezien ik weer niets gehoord heb, de 2e lijn heeft het opgepakt men is er mee bezig,
morgen koninginnedag en aansluitend het weekend inmiddels heb ik alle hoop opgegeven. talloze beloftes die niet worden nagekomen, de klant wordt niet op de hoogte gehouden, men kan mij niet vertellen wat er aan dehand is, als tegemoetkoming kan ik creditering aanvragen voor de dagen dat ik geen internet heb, pardon? moet ik dat gaan aanvragen? wie blijft hier in gebreke Alice toch en niet ik!
Ik heb inmiddels flink veel kosten moeten maken voor alle telefoontjes en mijn abonnement voor mijn payserver loopt ook gewoon door, kortom een schandalige vertoning van de kant van de verkoper en ik als klant sta geheel machteloos, ik vraag mij af wie er nu eindelijk eens gericht gaat zoeken naar de oplossing, moet ik dan mij gaan wenden tot allerlei consumentenorganisaties?
ik heb al jarenlang internet afgenomen bij diverse providers, nooit een enkel probleem ondervonden bij het overstappen, dit slaat werkelijk alles!

surfingjohn
ik werd vanavond door de 2e lijns gebeld, modem is kapot er is op 29-4 een nieuwe verstuurd, volgens mij moet zo'n conclusie wat sneller getrokken kunnen worden!

surfingjohn
even een update, na meer dan 20 telefoontjes tot op heden (26-5) nog steeds geen internet, het volledige verhaal zal ik jullie onthouden, in 1 woord een drama, inmiddels overgestapt naar XS4all en heb tijdelijk internet via UMTS kosteloos tot 16-6 waarna XS4all de verbinding (nou ja verbinding) overneemt, ik heb diverse malen schriftelijk Alice gevraagd het contract te ontbinden maar ze houden vast aan 1 maand opzegtermijn, eigenlijk wel kinderachtig van ze.

Picasso
hoi Surfingjohn,
jouw verhaal lijkt veel op de mijne. Internet is met een maand vertraging opgeleverd, mijn telefoonnummer is niet meer te porteren. Maar toch is het nog goed gekomen, zij het met een ander telefoonnumer. Wat mij vooral stoorde is dat je niet op de hoogte wordt gehouden en in het ongewisse blijft. Afgelopen zaterdag werd ik, na een maand wachten, gebeld dat ik binnen 5 dagen zou worden aangesloten, en dat was dinsdag al gebeurd. Ik heb het idee dat de gewone helpdesk niet veel met de klachten doet. Pas als de 2e lijn erbij komt, gebeurt er iets. Bij mij bleken ze een maand lang alle telefonische en schriftelijke klachten niet behandeld te hebben. Niet zo netjes vind ik zelf. Waarschijnlijk is dat bij jou ook het geval. Nu maar hopen dat ze niet meer gaan doen als nodig is bij mij, en de verbinding laten zoals die is. Ik had trouwens ook een bericht gezet bij de webcare hier. Ik weet niet of dat heeft geholpen, maar ik zou het ook proberen als ik jou was. Ik vind de aanbieding van Alice heel goed: € 30,- voor bellen en internet is niet verkeerd. De snelheid is ook prima in orde: 12 MB, genoeg om de krant via internet te kunnen lezen Smile

succes!
Gewijzigd door Picasso op 27 mei 2010, 21:55

surfingjohn
Ferry van Alice heeft mijn klacht via het forum van Kassa opgepikt, ik heb mijn klacht op 4 forums neergezet.
inderdaad via de helpdesk kom je niet verder, je klacht wordt geregistreerd voor 5 werkdagen, je moet zelf bellen om de stand van zaken te horen, tot 3x toe heb ik zelf na die 5 dagen (en tussendoor ook nog gebeld) de call kunnen laten escaleren, helaas is het na 3x escaleren nog niet in orde, helpdesk mag zelf niets, ook doorverbinden met een leidinggevende kan niet met de volgende reden:
of ze zijn er niet
of ze willen niet aan de telefoon komen
of ze hebben geen telefoontraining gehad

doorverbinden met de 2e lijns mag ook niet, diverse malen gevraagd aangezien het allemaal erg lang duurt of ze iets meer mogen doen, altijd begrip maar ze kunnen/mogen niets zelfstandig oppakken, alleen maar registreren

1x iemand aan de lijn gehad van de afd. opzeggingen, dat was helemaal een drama, een verschrikkelijk figuur die totaal geen begrip heeft voor de situatie en volhoud dat ik me aan de maand opzegtermijn moet houden, terwijl er allerlei afspraken zijn mbt koop of afstand etc. die de consument beschermen, die eikel houd vol dat dit allemaal niet kan, tja dan ben je als consument zwaar de l.., komt nog wel een vette brief naar Alice na 16-6, desnoods naar de geschillencommissie!

h_henkie
Tja klinkt als een bekent verhaal. Ik heb wel de geschillencommissie ingeschakeld en resultaat behaald. (zie http://alice.gebr...#post_9827 voor verhaal)
Het blijft triest dat de hd eigenlijk als een potentieel schietschijf dient. Ze mogen niets, ze kunnen niet. Al zouden ze willen.

Picasso
Ik hoor ook dat dit bij andere providers gebeurt, heb dezelfde verhalen gehoord van Tele2, KPN, Online. Meestal gaat het goed denk ik, maar dit keer waren wij de sjaak. Ik hoop wel voor je dat het toch nog lukt, want als het eenmaal aangesloten is werkt het goed. Misschien zitten er teveel partijen in het verhaal: externe helpdesk, Alice zelf, KPN, BBned. Dan gaat het gauw mis volgens mij. Ik moet wel toegeven dat ik gisteren nog ben gebeld door Alice om te vragen of het nu in orde was, da's ook wel weer netjes van ze.

surfingjohn
vandaag is het ze gelukt om een internetverbinding tot stand te brengen, nu gaan we aan de slag om alle kosten terug te vorderen, zal wel een hele klus gaan worden.

h_henkie
Het is afhankelijk hoe je gaat opstellen. Ik heb mijn kosten terug gekregen door rustig te blijven en aan te horen wat voor (on)zin ze te melden hadden. Ik moet wel zeggen dat ik de schikking achter de hand had van de geschillen commissie. Maar de commissie kan altijd nog. Alice doet er nl alles aan om te schikken. Immers wanneer het voorkomt en er een negatieve uitspraak komt schaad dat hun imago. Alice wil niet in dat rijtje voorkomen. Zorg ervoor dat wel alles op schrift komt. Alice communiceert graag per telefoon. En vooral als jij mag bellen. Het nadeel hiervan is dat je geen bewijslast hebt. Ik heb alles bevestigt per mail. Je krijgt nl altijd een bevestiging dat het ontvangen is (en dat je beter kunt bellen)

surfingjohn
vanaf verleden week communiceer ik alleen per brief, aangezien meer dan 20 telefoontjes geen enkel effect hebben gehad, sinds gisteren opeens internet Ferry blijkt invloed te hebben daar! nu afwachten wat de laatste factuur wordt, dan alles in de brief opsommen en afwachten wat hun reactie wordt, heb gelukkig ook nog rechtsbijstand, die kan ik ook nog aan het werk zetten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwabbo en geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
storing internet Klacht over Alice 1 01 augustus 2013, 23:49
Geen internet & telefonie! Storing 1 21 mei 2013, 12:03
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Help! Draadloos router geeft alleen internet dmv kabeltjes Helpdesk 2 09 november 2012, 05:07
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief