obey-robots.txt
19 September 2017, 21:01
Navigatie
Onderwerp bekijken
Dit is het enige onderdeel waar Alice Officals moderator rechten hebben. Post u in dit gedeelte dan is uw ip adres zichtbaar voor het Webcare team van Alice. In alle overige onderdelen is uw ip adres niet zichtbaar voor het Webcare team van Alice!
 Onderwerp afdrukken

Gamen met Alice (copperjet 1616-2p + Sitecom 300N)

Slammek
Beste forumlezers en anderen,

Ik zit met een probleem. Bij het spelen van games (Modern Warfare 2 om specifiek te zijn), heb ik een dramatische verbinding. Slechts 1, soms 2, van de 10 blokjes. Terwijl iedereen een goede verbinding heeft. Zelfs wanneer er een Nederlandse host is kom ik meestal niet verder dan 2 blokjes.

Ik heb draadloze internetverbinding die ik op pik van de Sitecom 300N, die met een kabel aan de Copperjet 1616-2p van Alice hangt.
Even betreffende het spel, ik heb de betreffende poorten geforward en de NAT is open. Het ligt niet aan de instellingen op dat gebied, maar aan mijn internet ben ik bang.

Allereerst een sceenshot van speedtest.net:
822029681

Het probleem zit hem in de MS, die is veel te hoog. Ik zit in de kamer op de eerste verdieping, en de router&modem hangen in de meterkast op de begane grond in de meterkast. De sterkte van de verbinding is volgens de Sitecom Wireless LAN Card
Status: Good

en bij start -> verbindingen heb ik ook de maximale blokjes.

Ik heb het probleem bij wat mensen voorgelegd en ik ben niet veel verder gekomen, ik heb in ieder geval nog geen oplossing. Bij pingen kreeg ik dit als resultaat:

C:\Users\Randomvoorprivacy> ping www.tweakers.net

Pingen naar www.tweakers.net [213.239.154.35] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 213.239.154.35: bytes = 32 tijd = 75 ms TTL=57
Antwoord van 213.239.154.35: bytes = 32 tijd = 96 ms TTL=57
Antwoord van 213.239.154.35: bytes = 32 tijd = 80 ms TTL=57
Antwoord van 213.239.154.35: bytes = 32 tijd = 102 ms TTL=57

Wanneer ik alice.nl of xs4all.nl ping krijg ik 10,11 en 12 ms.

In de sitecom heb ik de firewall uitgezet en de NAT aan.
In de copperjet heb ik security enabled en wederom de firewall disabled.

Ik vraag me af hoe het komt dat ik zo´n extreem slechte verbinding heb in games.
Mijn download en upload zijn gewoon redelijk, hoewel ik hier eigenlijk niet over durf te oordelen aangezien ik van een veel langzamere provider ben opgestapt naar Alice.

Ik heb Vista 32Bits en ik wil graag geholpen worden. Wanneer jullie nog informatie/vragen hebben hoor ik het graag. Ik wil er alles aan doen om een goed connection te krijgen. Dit verwacht ik eigenlijk wel van een provider als Alice.

Bvd,

SlammeK

Slammek
pingtest2

Nog een ping-resultaat, hij springt werkelijk up en down, maar meestal in een stijgende lijn, zoals te zien is bij de ping in de bovenstaande post.

MisterSenseo
Probeer maar eens met een netwerkkabel,ik denk dat het aan je draadloze verbinding ligt.
Ping en test met een kabel en daarna zonder en vergelijk,want als je status GOOD is dan is het signaal meestal onder of gelijk aan 65% en dan kun je hoge pings krijgen......
WiFi is leuk maar nog lange niet geweldig........helaas.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

BMP
En niet te vergeten p2p op de achtergrond, dat nekt je ping.

BMPSmile
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Slammek
p2p programma's staan allemaal uit tijdens het gamen. Net als overige freetprogramma's. Heb daarnaast allerlei ping stable-izers maar dat mag de ping niet drukken...
Ik ga binnekort eens een kabel kopen aangezien ik die niet meer in huis heb van 10-15 meter

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gamen met Alice (copperjet 1616-2p + Sitecom 300N)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Instellingen Copperjet Helpdesk 3 09 augustus 2013, 20:07
Copperjet 1616-2P en Sitecom WL-312 Eigen netwerk 1 09 augustus 2013, 10:47
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
Copperjet 1616-2p - linksys WRT160Nv2 Eigen netwerk 5 02 maart 2013, 15:04
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief