obey-robots.txt
20 Augustus 2017, 05:52
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefoon gesprek valt weg

ZinG
Vroeger de lijn walt helemaal weg toen ik de splitter had. Nu zonder splitter werkt hij beter maar af en toe, als ik met iemand spreek op alice telefoon, kan ik ze niet meer horen.

Iemand weet waarom?

Emiel
Omdat je mischien even de storing moet melden bij alice ?

Sylvia73
Paar x Alice gebeld i.v.m. het wegvallen van het telefoongesprek. Ze hebben een reset gedaan van het modem en een keer nieuwe software geinstalleerd (gedaan door Alice) +splitter er tussen uit gehaald (op advies van Alice omdat door de nieuwe software dat niet meer nodig was). Telefoongesprekken vallen nog regelmatig weg. Is best vervelend want je hebt het pas in de gaten als je, nadat je je verhaal gedaan hebt (kan bij mij best lang zijnSmile), er geen reactie komt...Shock

Nu ook al een poos geen nummerweergave (zie ander topic). Wat is er aan de hand bij Alice? Ruim een jaar niet echt problemen gehad en sinds het laatste half jaar gebeurd er van alles daar.Angry
Gewijzigd door Sylvia73 op 19 juni 2010, 16:14
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.....

pukpietje
ZinG schreef:
Vroeger de lijn walt helemaal weg toen ik de splitter had. Nu zonder splitter werkt hij beter maar af en toe, als ik met iemand spreek op alice telefoon, kan ik ze niet meer horen.

Iemand weet waarom?

Regelmatig gehad..oorzaak was defecte/niet goed werkende modem..omwisseling zorgde voor de oplossing

sprokkel
Ben hier al vanaf 10 maart mee bezig
verhuisd van onlie (8 MBit) naar alice 3 tot 4 mbit
10 maart opgeleverd geen internet, gebeld en kreeg te horen dat de modem zich moet inleren.

13 maart weer gebeld
alice wist het echt niet wat het zou zijn

14 maart instellingen op de modem veranderd ,bij advanced de max bin op 1 gezet
Oplossing via dit forum gevonden,

Zeer slechte verbinding geen internet en telefoon gesprekken worden onderbroken
3 modems gehad (waar onder wel hele vieze modems oude vieze vergeelde 2 stuks zelfs incompleet., losse onderdelen er in (blijkt ook dat het power ledje er los in ligt terammelen was normaal zij de monteur gebeurt vaker ??

Over gebeld wat dit nou is, ja sorry meneer niet alle modems worden gecontroleerd dit zijn modems die van klanten terug komen
tot nu toe ruim 40,00 verbeld naar die toko alice (krijg niets terug bel kosten)

Iedere medewerker bij de help desk heeft weer een ander verhaal, weten totaal niet waar het over gaat terwel alles toch in hun scherm staat van de klant.

Monteur is geweest en heeft alles door gemeten/
in de centrale hebben ze het een en ander veranderd ???? modem vast gezet heb nu nog een verbinding van 3,2 Mbit
Zou er over terug gebeld worden maar tot op heden niets meer gehoord(ook eerdere gemaakte dat ze me terug zouden bellen komen ze niet na.
op dit moment nog steeds zeer onstabiel ook telefoon wordt nog regelmatig verbroken
Ben het ook helemaal spuuuuuuuuuuuuug en spuuuuuuug zat die hele alice bende

En IDD 24,00 administratie kosten bij het overstappen van online naar alice
betalen om klant te mogen worden??Grin
overigens een zeer goede reclame!!
Gewijzigd door sprokkel op 06 juli 2010, 12:08

h_henkie
Heb je al een klacht ingediend? En dan met name over het feit dat ze de afspraken niet nakomen / onderling niet communiceren en dat mede daardoor je kosten maakt die via de klacht in rekening brengt. (wel in alle redelijkheid) De klant mag niet lijden van incompetent gedrag van een bedrijf. En als je dan toch bezig bent met een klacht, geef ze een acceptabel termijn om de boel op te lossen. Daarna óf contrakt laten ontbinden óf naar de geschillen commissie. Dat laatste hebben ze pas door als het te laat is. Alice moet dan nl reageren binnen de vastgestelde tijd. Aangezien ze de communicatie intern niet goed is... Dit resulteerde bij mij tot een schikking in mijn voordeel. Er kan dan opeens een hoop omdat Alice niet wil dat de klacht word doorgezet. Ik geef wel toe dat het proces lang duurt en een hoop frustratie kost. Maar het resultaat was er wel naar.

sprokkel
Hallo henkie,
Heb het hier al diversen malen over gehad en een klacht in gediend, dan ook wel dat ik ze in gebreke stel en hun afspraken niet nakomen, ook heb ik te maken gehad met een agressieve medewerker omdat ik om zijn naam vroeg en te horen kreeg of ik een klacht wilde indienen.
ook heb ik mee gemaakt dat de naam van een medewerker helpdesk niet eens daar werkzaam blijkt te zijn.
ook medegedeeld het competent gedrag van medewerkers, alice en krijg te horen hoe bedoelt u.
Gewoon een stel kinderen die daar maar wat zitten te brabbelen en alles van een scherm lezen en zelf de ballen verstand hebben van zaken!!

Ga mijn abo beëindigen is immers per maand op zeg baar , ben hier al zolang mee bezig
krijg me geld terug voor het moment dat ik geen internet had dus hoe ze dat gaan uitrekenen ???

sprokkel
Ik heb er diversen aan de telefoon gehad die echt de ballen verstand hebben van het product
in dit geval de modem!!
En of totaal niet weten waar het over gaat
Gewijzigd door MisterSenseo op 04 augustus 2010, 14:43

MisterSenseo
Een vriend van mij,iemand met flink wat verstand van pc's,netwerken en internet werd afgewezen en een totaal onbekwaam schoolmeisje werd aangenomen bij het callcentrum in Nijmegen.
Dus wat betreft de klachten ben ik het helemaal eens met de uitspraak dat het callcentre onbekwaam is.
Dit is ook één van de redenen waarom het webcareteam in het leven is geroepen.
Helaas is het ook de reden van velen om bij Alice weg te gaan,en dat is heel erg jammer.
Gewijzigd door MisterSenseo op 04 augustus 2010, 14:44
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

Sylvia73
Er werd mij gezegd, door de helpdesk, dat je de 'dammetjes' er tussenuit moet halen. Dus bijv. de splitter (had ik al gedaan) eventueel verlengsnoer (heb ik direct gedaan maar nog steeds geen verbetering) en dat de verbinding het beste werkt als de modem rechtstreeks op het israpunt is verbonden (daar moet ik nog iemand voor strikken ;-)) Daardoor kan het zelfs zijn dat je je internetverbinding ook nog verbeterd, werd er mij verteld.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gesprek valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
wachtwoord telefoon Instellingen 1 11 februari 2012, 21:14
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief