obey-robots.txt
22 Maart 2019, 07:59
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telefoon gesprek valt weg

BMP
Even wat aanvulling,

WGA

In de download sectie staat de CJST_Alice_ADT_v1.6.3 firmware update tool van alice zelf (dus niet de allied data firmware)

Koppel je modem rechtstreeks aan de pc met de bijgeleverde crosscable en start de executable van het gedownloade bestand, er zit ook een pdf handleiding bij.

succes,

BMP
Gewijzigd door BMP op 21 augustus 2010, 19:35
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

bietenbrug
Ik heb het ook nog al eens een keer dat de telefoonverbinding verbroken wordt. Soms pas na 2 uur en soms al na 2 minuten.
Een aantal andere vrienden/vriendinnen heb ik ook klant gemaakt van Alice en zij hebben er ook regelmatig last van. Verder zijn er regelmatig tikken te horen op de lijn. Ook dat heb ik niet alleen. Alice doet het af met "probeer eens een andere telefoon aan te sluiten." Die reactie ken ik nog van @home (tegenwoordig Ziggo) , die de oorzaak (ook) nooit bij zichzelf zochten.
Apple! What else?

wga
Voordat ik aan het modem ga sleutelen heb ik vanmorgen toch maar eerst de klantenservice gebeld. De medewerker kwam als ervaren en betrouwbaar over en adviseerde me meteen om de splitter er tussen uit te halen. Zo gezegd zo gedaan. Tot op heden gaat het goed met telefoneren, heb vandaag al wat langere gesprekken gevoerd en geen problemen ondervonden. Zou het probleem verholpen zijn? I keep my fingers crossed.

wga
wat ik al voorspelde, ik zit nu in de "molen"van de ks van Alice. Eerste keer gebeld, werd de verbinden verbroken zoals ik al voorspelde. Tweede keer bellen, splitter verwijdert, probleem niet verholpen. derde keer bellen; het modem moet worden gereset, was zijn collega "vergeten" te doen de vorige keer. Wanneer probleem niet verholpen is ga ik de 2e lijns onderhoud in. Ben zeeeeeeer benieuwd. Heb (had) er weinig vertrouwen in dat dit voor 2011 wordt opgelost.

elloco
Oke, je zit in ks molen, maaaaaaar heb je de firmware al vernieuwd.

Ik zou dat graag willen weten, want zoals al eerder gezegd voor mij was dat de oplossing, mogelijk voor jou ook, Wink

bietenbrug
Ik krijg net een mail van Alice dat dit niet thuis hoort bij de klantenservice. Waar dan wel?! vraag ik me af. Ze zullen me wel binnen 24 uur bellen, melden ze tevens. Dat zal dan op zaterdag moeten zijn, want nu is het 23:20 uur.
Ik ben benieuwd met wat voor oplossing ze gaan komen, maar ik verwacht er niets van. Ik vermoed dat ze met de "oplossing" sluit eens een ander toestel aan zullen komen. Dat helpt geen moer, want de storing zit in de lijn! Bij tele 2 had ik nooit storing, eerlijk gezegd. Enfin....bellen naar vaste nummers is bij Alice wel gratis natuurlijk. (dat hebben zij ook in hun achterhoofd en dus waarom veel moeite doen? )
Apple! What else?

bietenbrug
@elloco: Heb je de firware vernieuwd? [vraagteken]

Waar haal je de nieuwste firmware vandaan?
Apple! What else?

h_henkie
bietenbrug schreef:
Ik krijg net een mail van Alice dat dit niet thuis hoort bij de klantenservice. Waar dan wel?! vraag ik me af. Ze zullen me wel binnen 24 uur bellen, melden ze tevens. Dat zal dan op zaterdag moeten zijn, want nu is het 23:20 uur.
Ik ben benieuwd met wat voor oplossing ze gaan komen, maar ik verwacht er niets van. Ik vermoed dat ze met de "oplossing" sluit eens een ander toestel aan zullen komen. Dat helpt geen moer, want de storing zit in de lijn! Bij tele 2 had ik nooit storing, eerlijk gezegd. Enfin....bellen naar vaste nummers is bij Alice wel gratis natuurlijk. (dat hebben zij ook in hun achterhoofd en dus waarom veel moeite doen? )

Nah dit zal in theorie op maandag zijn. Lang leve de werkdagen. Je probleem word doorgezet naar de 2de lijn.

nexagon
Firmware van het modem vernieuwen is geen oplossing.
dit maakt het alleen maar slechter en het modem zal gaan klapperen.

elloco
Nexagon, dat zal wel.

Maar ik zeg het voor de zoveelste keer. voordat ik de firmware vernieuwde had ik vaak wegvallende telefoonverbinding, ook paar keer met KS gebeld, maar de verbinding bleef steeds wegvallen.

Toeval of niet sinds ik de firmware vernieuwd heb allelluja gewoon telefoneren is gewoon geworden, geen problemas meer, zeg het maar !! toeval ?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gesprek valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Probleem telefoon en internet Storing 2 01 november 2013, 18:36
geen telefoon verbinding met router Storing 1 21 april 2012, 22:40
wachtwoord telefoon Instellingen 1 11 februari 2012, 21:14
telefoon valt uit Algemeen 3 27 augustus 2011, 10:51
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief