obey-robots.txt
24 Januari 2019, 08:21
Navigatie
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nummermelding is weg

h_henkie
Rob schreef:
Onderstaande tekst staat op de website van Alice onder storingen:

Op dit moment ondervinden wij een storing met betrekking tot onze nummerweergavedienst. Hierdoor kan uw telefoon de binnenkomende telefoonnummers niet herkennen. Deze storing komt alleen voor wanneer u gebruik maakt van een telefoontoestel van het type Siemens DECT.
[/i]

Tja en dan moet er eigenlijk ook nog "betreffende copperjet's" bij. tot nu toe werkt het allemaal hier. Alice internet + telefonie, siemens dect en een avm modem Smile

Sylvia73
Ik heb er ook last van en heb een Siemens toestel. Ik snap alleen niet waarom het zo lang moet duren? Een beetje technicus moet toch, in samenwerking met Siemens ed, er zo uitkomen? Beetje raar dat het ook in 1 keer niet meer werkt en dan er zo lang over doen om er achter te komen wat het probleem is....

h_henkie
Tja communiceren is niet het beste punt van alice. In feite mogen we al in ons handen klappen dat ze een melding maken.
Op het moment dat ze gaan communiceren dan moeten ze ook iets waar gaan maken. Ik bedoel dus als Alice op de site aangeeft wat de status is van hun storing dan kun je later daar aan refereren. Ik heb zo het vermoeden dat het probleem groter is dan wij denken. Maar dat blijft gissen Frown

corsalice
Hallo,

Misschien is het een idee om allemaal een klacht in te dienen via de alice lounge. Hierdoor bereiken we wellicht wat extra aandacht van Alice voor dit probleem.
Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat met een beetje aandacht niet binnen 2 weken op te lossen is (was).

mailpim
corsalice schreef:
Hallo,

Misschien is het een idee om allemaal een klacht in te dienen via de alice lounge. Hierdoor bereiken we wellicht wat extra aandacht van Alice voor dit probleem.
Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat met een beetje aandacht niet binnen 2 weken op te lossen is (was).

helaas krijg je dan de melding dat een technische storing niet via de Lounge gemeld kan en mag worden.

Sylvia73
Gisteren klacht ingediend onder het kopje 'algemene klacht'.

h_henkie
Tja ik weet niet of een klacht gaat helpen tot het versnellen van het oplossen van het probleem. Let wel ik zeg niet dat het zinloos is om een klacht in te dienen. Immers hoe meer klanten gaan klagen geeft aan dat de klacht als probleem word ervaren.

Alice geeft nummerweergave door als niet betaalde service. (off topic: ik heb nog nooit gehoord van een betaalde service. Denk even aan een bepaalde reclame) Er word nl niet voor nummerweergave betaald en het staat ook niet in de algemene voorwaarde. Echter de verbinding word geleverd als dienst. Klant betaald hiervoor en krijgt de dienst er voor terug. (abb geld -> internetverbinding)

Dus over een dienst kun je klagen en er consequenties aan verbinden. (bv ontbinden van overeenkomst bij wanprestatie) En je kan klagen over de service en hopen dat ze we wat mee doen.

Sylvia73
Dat klopt. Het is wel zo dat als Alice geen nummerweergave had aangeboden, dan had ik Alice niet gekozen.

Ik denk ook niet dat een klacht help maar dan heb ik het gevoel dat ik in ieder geval iets doe.
Gewijzigd door Sylvia73 op 17 juni 2010, 00:06

h_henkie
Dat alice nummerweergave mee geeft was voor mij ook iets wat belangrijk is. Ik kan me dan ook voorstellen, als de weergave het niet doet, dat het de een na grootste frustratie bron is. (de grootse voor mij is nl dat ik het nummer niet herken wat weergegeven word. Wink )
Kijk ik zou ook klagen als het niet werkt. (ik heb een avm modem + siemens DECT telefoon. Dus geen last van de "storing" ) Sterker nog ik zou flink stampij maken. Niet dat het werkt, maar ik ben wel mijn frustratie kwijt. Smile
Gewijzigd door h_henkie op 17 juni 2010, 00:13

Sylvia73
Precies! Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummermelding is weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Goedemorgen bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief