obey-robots.txt
21 September 2018, 04:58
Navigatie
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Maar verbinding met 1 computer tegelijk.

Samkent
Hallo,

Sinds een paar weken terug kon ik plotseling niet meer op het internet, ik heb toen mijn netgear router gereset en toen deed die het weer.
Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat het niet de netgear was die dit veroorzaakte, maar de copperjet.
Ik kan maar met één computer internetten.
Ik kan als mijn vader beneden op het internet zit niet op het internet komen.
Ik zou niet weten hoe dit komt, ik heb ook niets aan de copperjet instellingen verandert.

Weet iemand hier iets meer over?

Alvast bedankt,
Samkent.

BMP
Je kan het beste even de kabel vanaf de copperjet in een van de lanpoorten van de netgear steken (dus niet in de wanpoort)

dan is de router gederadeerd tot een accespoint, en dan de dhcp in de router uitzetten.

Want de copperjet deelt ook ip en dns uit en ook de netgear dat kan problemen geven.
Wie ben ik om aan mijzelf te twijfelen

Mecheltje
BMP schreef:
Je kan het beste even de kabel vanaf de copperjet in een van de lanpoorten van de netgear steken (dus niet in de wanpoort)

dan is de router gederadeerd tot een accespoint, en dan de dhcp in de router uitzetten.

Want de copperjet deelt ook ip en dns uit en ook de netgear dat kan problemen geven.

Je kan ook natuurlijk het ip nummer in de netgear veranderen dan werkt het prima, zit zo hier al jaren met 4 pc's in een netwerk.

Samkent
Mecheltje schreef:
BMP schreef:

Je kan ook natuurlijk het ip nummer in de netgear veranderen dan werkt het prima, zit zo hier al jaren met 4 pc's in een netwerk.

Thanks, ik zal het eerste zometeen proberen.
Maar het tweede, ik heb namelijk een 172. ip adres die rechtstreeks naar de copperjet gaat. Als ik probeer om op mijn netgear te komen vind die hem niet.

GerJ
Even de Netgear loskoppelen van de Copperjet, dan zal je de Netgear wel kunnen benaderen.

Samkent
Oki, zal ik even doen.
Maar waar o waar kan ik dan de IP-range zien van mijn copperjet en veranderen als het mogelijk is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Maar verbinding met 1 computer tegelijk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Verbinding steeds trager en slecht bereikbaar met telefoon Storing 1 23 januari 2015, 19:25
Storing in verbinding (lijn onstabiel) Storing 115 26 september 2013, 13:26
Geen verbinding te krijgen met copperjet Hardware instellingen 10 04 maart 2013, 16:11
iNTERNET VERBINDING Algemeen 8 01 november 2012, 20:25
Geen Internet verbinding Algemeen 4 23 april 2012, 13:59
Goedenacht bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief