obey-robots.txt
22 Oktober 2017, 19:08
Navigatie
Onderwerp bekijken
Klacht over Alice? Post hier je Alice klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Abonnement upgraden bij Alice lukt niet

mr_density
Ben al sinds april bezig mijn abonnement van Alice easy naar comfort te upgraden en tot op heden is er nog niks gebeurd.

Twee keer is om onduidelijke redenen de upgrade geannuleerd. Hiervan wordt je overigens niet van op de hoogte gesteld!!!
Nu schijnt er iets lopend te zijn maar de status van mijn upgrade is nog steeds onduidelijk omdat ik nog geen bevestiging heb ontvangen van de upgrade. Wel heb ik al meerdere malen de klanten service gebeld maar ook zij kunnen niks doen.

Tevens heb ik meerdere malen afgesproken dat ik terug gebeld zou worden m.b.t. mijn probleem dit is 1 keer gebeurd (Wat natuurlijk tot niks heeft geleid)!

Daarnaast heb ik ook via de alice lounge een klacht ingediend, waarin ik ook duidelijk had vermeld dat ik terug gebeld wilde worden. Ik krijg een mail met daarin het vriendelijke verzoek of ik de klanten service wil bellen. Dit lost niks op natuurlijk.

MisterSenseo
Waarom wil je upgraden naar Comfort ?
Een veel beter plan is om je dure KPN lijn te behouden en Alice Easy te houden.Je weet wat je hebt en de kans dat het slechter wordt is groot.
Met Comfort hebben heel veel mensen problemen en ook met het Copperjet modem,terwijl je met Easy een willekeurig ADSL2+ modem kunt gebruiken,met vaak als resultaat een hogere snelheid dan met Copperjet.
Emailen heeft inderdaad geen enkele zin,ze willen je alleen maar laten bellen en dan krijg je een werkstudent aan de lijn die totaal niets weet van techniek en vanaf een spiekbriefje opleest.
Ik wil geen antireclame maken voor Alice maar ik vind het slimmer om te houden wat je hebt,de kans dat je ellende en storing gaat krijgen ALS je al naar Comfort gaat is flink aanwezig.
De enige goede manier om van Easy naar Comfort te gaan is overigens..............je abonnement opzeggen en NA afsluiting Comfort aanvragen........dit heeft als gevolg dat je minstens 4-6 weken zonder internet zit.
Denk goed na over wat je gaat doen,velen zijn door de enorm slechte service van de helpdesk van Alice overgestapt naar een ander.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

mr_density
Dankje voor je reactie.
Denk ook niet dat ik er nog achterna ga, kost alleen maar tijd en geld.
Zie wel of ze nog gaan reageren. Ondertussen lekker kijken of ik kan gaan overstappen.

MisterSenseo
Ik heb niet gezegd dat je moet overstappen hihi............als het om ADSL gaat is Alice wel één van de besten als je prijs/kwaliteit bekijkt.
Zeker met een ander modem bijvoorbeeld ZyXEL.
Met vriendelijke groet,MisterSenseo

Verbeter de wereld,begin bij jezelf.........ik ben begonnen!!!
Leef elke dag of het je laatste is,ooit krijg je gelijk.
Wie een kuil graaft voor een ander is degene die het eerste moe is.......

mr_density
Blijkbaar loopt de communicatie zo slecht bij Alice dat een simpele upgrade toch heel moeilijk blijkt. Een tevreden klant wil extra diensten afnemen lijkt mij een handeling die prioriteit nummer 1 krijgt. Dit is toch extra omzet en winst!
Het is asociaal om klanten zo te behandelen, concurrenten zat waar de klant wel geholpen wordt en waar de prijs en kwaliteit ook goed is!

h_henkie
mr_density schreef:
Blijkbaar loopt de communicatie zo slecht bij Alice...
... Het is asociaal om klanten zo te behandelen, concurrenten zat waar de klant wel geholpen wordt en waar de prijs en kwaliteit ook goed is!

Tja dat de communicatie niet goed is of soms geheel afwezig is, is een bekend feit. Misschien dat ze er intern wat mee doen, maar extern zie je weinig. Kijk maar eens naar de affaire "nummer"melding. Enkel een te late en summiere mededeling en een update die hier, en elders, op het forum allang te lezen viel.
Wat mr senseo zegt is nog niet eens slecht. stopzetten en weer opnieuw aanmelden. Wel jammer van die 4 tot 6 weken, als je mazzel hebt.
Alice heeft vanaf het begin af aan al sterk klanten geworven en daarna niets mee gedaan. In mijn beleving is dit graaien. Aan de andere kant, als het werkt dan doet Alice het ook goed.

mr_density
Ter info, alles is weer terug gedraaid, voor zover het ze gelukt is mijn abo te upgraden (NOT) ... Ik werd zelfs gebeld daarover.

Ik kan jullie aanraden als je wilt upgraden naar Alice Comfort, doe het NIET!!!

Ga naar budgetphone.nl in twee dagen kon ik bellen.

jani123
Beste :Heer en Mevrouw o Angry

ik wil iets vraagen aan jullie ik heb ook tijdtje geleden abnoment van alice neemt een eerst week internet en telefoonie werkt goed naar een week later lijn is dood en verder krijg ik geen telefoon van iemand ook niet internet ik heb meer dan 40keer gebled aan alice maar niemand gebeld tureg mijn van alice vraag is mijn abnoment pas gestart 9july en hoe kan ik mijn abnoment van alice opzeggen als hier iemand mijn helpt hartste bedankt van him ik krijg oversaapne van alice

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnement upgraden bij Alice lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
email uit werkt niet meer op twee lokaties SMTP, POP3, NNTP etc... 2 09 februari 2015, 23:33
kan niet bellen en gebelt worden Algemeen 4 14 februari 2013, 17:23
Storing Alice Storing 4 06 december 2012, 21:02
Opzeggen alice Webcare Alice 5 03 december 2012, 12:46
telefoonverbinding werkt plotseling niet meer..... Algemeen 1 19 augustus 2012, 17:11
Goedenavond bezoeker
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

Er zijn geen berichten gepost.
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Ledenenquête
Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding?

Alice Copperjet
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice Copperjet 85% [104 stemmen]
85% [104 stemmen]

Alice AVM
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Alice AVM 8% [10 stemmen]
8% [10 stemmen]

Overige modems
Ledenenquête: Welk modem heb je in gebruik voor je Alice internetverbinding? Overige modems 7% [9 stemmen]
7% [9 stemmen]

Stemmen: 123
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 aug 2010

Enquête-archief